Voor vrouwelijke hoofdrol Jessica Chaistain of niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 02:59 schreef Danny het volgende:
Dune heeft er al 3 binnen iig, en dan best supporting actress voor West Side Story. Die had van mijn naar iemand anders gemogen.
Eensquote:Op maandag 28 maart 2022 03:03 schreef Tweek het volgende:
Had naar Mitchel and the Machines gemogen van mij.
Jazekerquote:Op maandag 28 maart 2022 03:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Voor vrouwelijke hoofdrol Jessica Chaistain of niet?
Andrew Garfield en Denzel Washington vond ik ook wel erg sterk hoor..quote:Op maandag 28 maart 2022 03:06 schreef Tweek het volgende:
Ik hoop dat Dune ook beste film pakt, maar die zie ik naar Power of the Dog gaan. Will Smith vind ik een prima winnaar, vond de rest er ook niet boven uitsteken.
Ik vond Andrew Garfield sterker in Spiderman dan in Tick Tick Boom, en vond Whasingtion te veel Whastington voor Shakespeare.quote:Op maandag 28 maart 2022 03:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Andrew Garfield en Denzel Washington vond ik ook wel erg sterk hoor..
En Dune als best picture zou wmb mogen ja. Dit jaar is de kwaliteit sowieso imo wat lager. Dat krijg je als kwaliteit ondergeschikt is aan checkboxjes
Niet de beste film, maar wel de meest emotionele film voor mij. En Troy is een terechte winnaar. Zoals je zegt was geweldig.quote:
Aanrader of niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 03:31 schreef Danny het volgende:
Drive my car is ook de enige foreign language die ik dit jaar gezien heb
niet slecht, maar voor mij echt een uur te lang. Duurt 3 uur. Hangt er ook nogal vanaf of je liefhebber bent van films die maar traag vooruitgaan.quote:
de belangrijke categorienen komen nu pas inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:18 schreef Danny het volgende:
Echt zo'n 50% van de duur van het programma is reclamezendtijd. Volgend jaar misschien maar gewoon tot 4:00 naar bed en dan gewoon terugkijken en de reclamezendtijd doorspoelen.
Ja maar als je gewoon alle commercial breaks doorspoelt kun je alles zien in 1,5 uurquote:Op maandag 28 maart 2022 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
de belangrijke categorienen komen nu pas inderdaad.
Will Smith valt Chris Rock aanquote:Op maandag 28 maart 2022 04:31 schreef Danny het volgende:
Die klap was echt
En 'keep my wife's name out your FUCKING mouth' zeggen ze in de VS niet als grapje op tv
En Chris Rock was behoorlijk van z'n stuk
Nee zeker niet. Blijkt dat jada een aandoening heeft waardoor ze haar haar verliest en dat Chris Rock daar al meerder malen grappen over heeft gemaakt. En nu weer door te suggereren dat ze wel een GI Jane 2 zou kunnen maken.quote:
Dus dan zijn ze nu opzoek naar de envelopen om de oscar aan iemand aanders dan Will Smith te geven.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Blijkt dat jada een aandoening heeft waardoor ze haar haar verliest en dat Chris Rock daar al meerder malen grappen over heeft gemaakt. En nu weer door te suggereren dat ze wel een GI Jane 2 zou kunnen maken.
Ik geloof echt niet dat dit nep was
Nou ja, lijkt me dat zomaar iemand op z'n bek slaan niet heel wenselijk is iddquote:Op maandag 28 maart 2022 04:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze nu opzoek naar de envelopen om de oscar aan iemand aanders dan Will Smith te geven.
Andrew Garffield heeft dan mijn voorkeur.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me dat zomaar iemand op z'n bek slaan niet heel wenselijk is idd
Feit dat ze er niet op terug komen is wel een idee dat het echt is. Danny heeft eerder in het topic het idee er achter.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:52 schreef trein2000 het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd? Ik kijk even op Twitter en ik zie ineens een vechtpartijtje.
Nog niet helemaal over uit of dat nu echt was. Maar ik denk het wel…
De klap oogt wat awkward, maar hij komt wel echt aan en Will Smith was ook echt pissed off. En het was daarna echt wel awkward.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:52 schreef trein2000 het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd? Ik kijk even op Twitter en ik zie ineens een vechtpartijtje.
Nog niet helemaal over uit of dat nu echt was. Maar ik denk het wel…
quote:Op maandag 28 maart 2022 04:55 schreef Danny het volgende:
De klap oogt wat awkward, maar hij komt wel echt aan en Will Smith was ook echt pissed off. En het was daarna echt wel awkward.
Plus dat ze het inmiddels dan al wel zouden hebben aangegeven lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |