Is dat van Harry Potter?quote:
Geen idee, was de OP van de vorige topicquote:
Yes, dat is van Harry Potterquote:
Correct heer konijn.quote:
Eind vorig jaar nog de hele serie gekeken toen het een weekend slecht weer wasquote:
Wat moet je anders op zo'n dag.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eind vorig jaar nog de hele serie gekeken toen het een weekend slecht weer was
Blijft leukquote:Op zondag 27 maart 2022 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eind vorig jaar nog de hele serie gekeken toen het een weekend slecht weer was
Zekers.quote:
Af en toe pauze nemen om te eten, drinken en family timenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet je anders op zo'n dag.
Zekers! Net als The Lord of the Ringsquote:
De lange uitvoering is 2,5 uur per film en dat x 7 films.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe pauze nemen om te eten, drinken en family timen
We zijn toen op vrijdag avond begonnen en de laatste film op maandag avond nog laatste anderhalf uur afgekekenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De lange uitvoering is 2,5 uur per film en dat x 7 films.
Soms hou ik er wel van.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom er niet door bij H.P., vage films.
Moet kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn toen op vrijdag avond begonnen en de laatste film op maandag avond nog laatste anderhalf uur afgekeken![]()
Scheelt wel dat we beiden al tig keer de boeken gelezen hebben
Je moet wel een beetje van het fantasy genre houdenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom er niet door bij H.P., vage films.
Dat doe ik. LOTR heb ik echt vaak gezien.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje van het fantasy genre houden
Je moet er ook wel van houden. Ik ken wel een paar goede fantasiefilms.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
die heb ik wel 1 keer gezien , maar ook niet mn ding
quote:
Nee, muggles. Kan je niet lezen of heb je geblowd?quote:Op zondag 27 maart 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Munchies? Wie zit er nu weer te blowen?
Geen idee wat muggles zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, muggles. Kan je niet lezen of heb je geblowd?
Dat zijn in Harry Potter gewone mensen zonder toverkracht.quote:
Dan ben je er eenquote:
Wat is dat nou weer voor iets raars, ieder mens kan toverenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn in Harry Potter gewone mensen zonder toverkracht.
Dat is logischer natuurlijkquote:
Volgens Herman van Veen niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars, ieder mens kan toveren
Herman komt niet voor in de HP boekenquote:
Dat jij dat weet zegt genoeg over jou.quote:
Die heb ik dus nog nooit gezienquote:Op zondag 27 maart 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekers! Net als The Lord of the Rings
Ik had vroeger een toverdoosquote:Op zondag 27 maart 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars, ieder mens kan toveren
Ik ook en dan een voorstelling geven.quote:
Dat is goochelen niet toverenquote:
Nou ze ver ging het nietquote:Op zondag 27 maart 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en dan een voorstelling geven.
Goed gegeten toen?quote:Op zondag 27 maart 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ons konijn is wel een keer zomaar verdwenen
Ook in de zomer kan konijn goed smakenquote:
coño conejito jajaquote:Op zondag 27 maart 2022 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kwam er eens per ongeluk achter dat el conejo in het Spaans min of meer hetzelfde betekent als poesje in het Nederlands.
Ja maar toen aten we al nooit konijnquote:Op zondag 27 maart 2022 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook in de zomer kan konijn goed smaken
8 weken extra lekker etenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:47 schreef BasEnAad het volgende:
Wij hadden 2 konijnen thuis en een paar weken later hadden we er 10
Die hadden het gezelligquote:Op zondag 27 maart 2022 23:47 schreef BasEnAad het volgende:
Wij hadden 2 konijnen thuis en een paar weken later hadden we er 10
Ze hoeven ook niet meteen op tafel hequote:Op zondag 27 maart 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
Aan dat hele jonge grut zit nog weinig vlees lijkt me
Net als lamsvlees, ze zijn eigenlijk net zo groot als een volwassen schaap als ze geslacht worden.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet meteen op tafel he
We hadden er een paar weggegeven en voor de rest had ik nieuwe hokken gebouwd. Maarrr eentje was even ontsnapt en we hadden alweer een nieuw nestje. Is gestoord hoor, die doen het gewoon met elkaar, ongeacht de familiebanden.quote:
Ze konden gebracht worden bij de dierenspeciaalzaak, tijd waren konijntjes mega populair als huisdier.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
We hadden er een paar weggegeven en voor de rest had ik nieuwe hokken gebouwd. Maarrr eentje was even ontsnapt en we hadden alweer een nieuw nestje. Is gestoord hoor, die doen het gewoon met elkaar, ongeacht de familiebanden.
als er maar een gat in zitquote:Op zondag 27 maart 2022 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
We hadden er een paar weggegeven en voor de rest had ik nieuwe hokken gebouwd. Maarrr eentje was even ontsnapt en we hadden alweer een nieuw nestje. Is gestoord hoor, die doen het gewoon met elkaar, ongeacht de familiebanden.
Voor je het weet komt de vakbond van konijn klagen bij jequote:Op maandag 28 maart 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
das wel erg kort door de bocht ... maar ik ben ook geen konijntje
Ja daarom ook mn excusesquote:Op maandag 28 maart 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor je het weet komt de vakbond van konijn klagen bij je
foute beesten eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2022 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
Lelijkste is nog dat moeder konijn de mislukte kleine konijntjes opeet, zo vegetarisch zijn ze dus niet.
Deze wil ik daar dan wel voorbij zien komen, kijken hoe debiel ze dit weer makenquote:
Ik stel een publieke enquête voor ...quote:Op maandag 28 maart 2022 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze wil ik daar dan wel voorbij zien komen, kijken hoe debiel ze dit weer maken
Ja net als ooievaars, die kieperen de zwakste jongen gewoon uit hun nest, zodat er meer voeding is voor de rest.quote:
In tegenstelling tot de mens iedereen maar moet redden, hoe kansloos ookquote:Op maandag 28 maart 2022 00:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja net als ooievaars, die kieperen de zwakste jongen gewoon uit hun nest, zodat er meer voeding is voor de rest.
Is wel volgens de rgel van Survival of the fittestquote:Op maandag 28 maart 2022 00:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja net als ooievaars, die kieperen de zwakste jongen gewoon uit hun nest, zodat er meer voeding is voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |