Griekenland ieder jaar verzekerd van minimaal 12 puntenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:49 schreef Meridiaan het volgende:
Griekenland gaat tegenvallen, daar ga ik wel in mee
En waar ik het UK zei, bedoel ik Frankrijk. Stop de tijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik denk dat het UK in de eindstand tegen gaat vallen. Net als Griekenland.
Mag ik mezelf quoten? Zat er alleen naast met de jury vote want ik dacht die pakken ze ook wel gewoon.quote:
Wat een sukkel dit met z'n Nederland tweedequote:Op woensdag 6 april 2022 20:51 schreef Fleischmeister het volgende:
Nederland wordt tweede, ver achter Oekraïne.
Dat ‘ver achter Oekraïne’ klopt welquote:Op zondag 15 mei 2022 02:05 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Wat een sukkel dit met z'n Nederland tweede
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Het is lastig iets spectaculairs te voorspellen, omdat dé call die je nu zou moeten maken toch is welk lied van al die rustige favorieten gaat falen. Griekenland, UK, Zwitserland en Australië komen daar het meest voor in aanmerking wat mij betreft, maar dat kan na de repetities heel anders zijn. En deze gaan ook niet alle 4 heel slecht presteren.
Dan maar wat algemene dingen:
-Oekraïne wint niet. Bijna goed![]()
-Portugal, Servië en Israël gaan naar de finale. Bij Israël ging sinds maart vrij veel mis.
-Servië en Moldavië halen het linkerrijtje. Absoluut
-Duitsland is gewoon weer onderste 5. Deze was niet zo spectaculair.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Recordscore Oekraïne bij zowel de jury als de televoters.
Jury toch beter dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog snel een laatste voorspelling Oekraïne meer dan 750 punten.
Moldavie is gewoon tweede geworden in de televoting!quote:Op zondag 27 maart 2022 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Moldavie is een dark horse dat gevaarlijk onderschat wordt. Trenuletul heeft alles in zich om een publiekslieveling te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |