quote:
Friesland ook niet.quote:
Nou ja goed, als het 9e wordt, dan is dat de beste uitslag in bijna 20 jaar en als ze 126 punten pakken, dan is dat voor het eerst een betere score dan Mocedades in 1973. Dus ik neem aan dat de vlag toch wel uitgaatquote:Op zondag 27 maart 2022 20:03 schreef ijs_beer het volgende:
TS begint:
Het liedje van Spanje blijkt toch niet zo'n favoriet, zoals het nu in de (gay) fanbubble het lijkt te zijn, en haalt straks, ternauwernood nog de top 10.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:17 schreef ijs_beer het volgende:
Achille Lauro staat met een kater op het podium.
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef Dave het volgende:
Jullie hebben het allemaal maar over wie hoeveelste wordt enzo, maar ik denk eerder aan technische problemen. Er gaat iets mis met de stage, juist op het moment dat de repetities starten. Dat die zon of hoe dat ding ook mag heten ineens niet meer kan draaien of zo.
Jij bent stiekem even naar Italië afgereisd om die zon te saboteren hè, zodat je nu kan claimen dat je voorspellende gaven hebt. We hebben het wel door!quote:
Jaja.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:57 schreef Greys het volgende:
De UK wint.
(Oké nu misschien niet echt een boude voorspelling meer maar ik dacht het al in maart en toen heb ik het elders gepost omdat ik toen dit topic nog niet had gezien.)
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent stiekem even naar Italië afgereisd om die zon te saboteren hè, zodat je nu kan claimen dat je voorspellende gaven hebt. We hebben het wel door!
Dat jullie Dave met dit soort dingen nog steeds vertrouwenquote:
Godverdomme. Waar kan ik een ban voor die man aanvragen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie Dave met dit soort dingen nog steeds vertrouwen
Ik trapte er ook bijna in maar klikte toch even op de post.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Je snapt dat ik nu denk dat je die tweet gehacked hebt? IK VERTROUW NIEMAND MEER HIER.quote:
Suspicious cat The IJsbeer Edisjunquote:Op maandag 2 mei 2022 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu denk dat je die tweet gehacked hebt? IK VERTROUW NIEMAND MEER HIER.![]()
Dit ja. Krijgen de pity vote.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef blackswangreen het volgende:
Oekraïne wint zowel bij jury's als bij de televote.
Ik trap er weer in.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Mjah mjah. Ze stonden wel al vrij hoog bij de bookmakers vóór de oorlog uitbrak dus het zal dan deels pity zijn maar ook deels mensen die het echt een tof lied vinden.quote:
We gaan te veel uit van het goede in een mens Cee, eigenlijk is het een schande dat sommige mensen daar zomaar misbruik van durven te maken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |