Hij raakte hem kwijt omdat die achterwiel over de kerb ging dus. Schijnbaar is powerdriften door die bocht normaalquote:
Welke uitzending is dat dan? Die we kennelijk allemaal kijken?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De uitzending die we allemaal kijken is onderdeel daarvan. Kappen met dat autistische gedoe.
Over de F1 ja. Niet al die kansloze zender recensies. Juist jij zou die grens niet steeds op moeten zoeken.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef Nattekat het volgende: [..] Live topic gaat over live uitzending.
Een deel van ons jaquote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welke uitzending is dat dan? Die we kennelijk allemaal kijken?
Wel een beetje windows 95 graphics jaquote:
En toch gaan we het zo doen, wen er maar aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Over de F1 ja. Niet al die kansloze zender recensies. Juist jij zou die grens niet steeds op moeten zoeken.
Interesseert me geen zak, als mensen daarover willen praten dan mogen ze dat. Einde discussie.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Over de F1 ja. Niet al die kansloze zender recensies. Juist jij zou die grens niet steeds op moeten zoeken.
Allebei naar de nonnenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Beiden spreken geen goed Engels. Ik zie overeenkomsten
Albers weet het.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij raakte hem kwijt omdat die achterwiel over de kerb ging dus. Schijnbaar is powerdriften door die bocht normaal
Maar niet iedereen en niet iedereen vindt het slecht. Dat gezeil hier is alleen maar storend en leidt af van de F1 discussie.quote:
Zonder stuiteren ze nog meerquote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef Gehrman het volgende:
Wat heeft de Merc voor een lelijk ijzerdraadje tussen de body en de vloer
Zodat ze hem niet verliezenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef Gehrman het volgende:
Wat heeft de Merc voor een lelijk ijzerdraadje tussen de body en de vloer
Die mogen ook over hun bevindingen praten ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En het andere deel? Die doen er niet toe?
Mensen wilden indertijd ook over Assen praten. Dat mocht dan weer niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak, als mensen daarover willen praten dan mogen ze dat. Einde discussie.
Ik ga zorgen voor een gezond tegengeluid.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar biet iedereen en niet iedereen vindt het slecht. Dat gezeil hier is alleen maar storend en leidt af van de F1 discussie.
15quote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Sfancta het volgende:
Welke plek start Lewis Larbalestier? Heb geen nieuws gevolgd sinds de kwalificatie.
Het is een live topic, mensen praten over wat ze zien, dat is de hele opzet van een forum.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar biet iedereen en niet iedereen vindt het slecht. Dat gezeil hier is alleen maar storend en leidt af van de F1 discussie.
Altijdquote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Gehrman het volgende:
Will Buxton heeft aan de coke gezeten ofzo.
Was altijd al zo.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Caland het volgende:
Mika kijkt net alsof zijn cavia is overleden
Ik hoor hier naast me inderdaad net "kan die man ook stilstaan of wat?"quote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Gehrman het volgende:
Haar uitstraling is zoo lief 😍😍quote:Op zondag 27 maart 2022 18:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ga zorgen voor een gezond tegengeluid.
Viaplay goden
Albers
Het Engels van Stephane
Nee man.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:40 schreef Caland het volgende:
Stephane spreekt beter Engels dan Nederlands
Heeft ze tenminste dat accent nietquote:Op zondag 27 maart 2022 18:40 schreef Caland het volgende:
Dat Limburgs is inderdaad niet te verstaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:40 schreef Caland het volgende:
Olav Mol is een lulquote:Op zondag 27 maart 2022 18:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Viaplay goden
Albers
Het Engels van Stephane
Ok Chevy.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Viaplay goden
Albers
Het Engels van Stephane
Hij zegt net: "Have you got over those headaches?"quote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Gehrman het volgende:
Kijk je toch nietquote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig vertalen de dames de Engelstalige stukjes van Mika en anderen, want de gemiddelde F1 kijker snapt dat niet.
Man man man. Waar zit ik naar te kijken.
Je moet hem gewoon niet voor een camera zetten, dan komt het wel goedquote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Olav Mol is een beetje vol van zichzelf. Maar ik vind het niet per se een lul.
Jij bent wel erg overtuigdquote:
Of in een theaterquote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon niet voor een camera zetten, dan komt het wel goed
FTFY.quote:
Sjek kreeg helemaal niemand te spreken op de grid.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef Confetti het volgende:
Niveau voorbeschouwing is wel echt een stuk lager met al die nietszeggende vrouwtjes.
Dit is gewoon een mannensport.
Hij spreekt iig ook niemandquote:
Seksist!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef Confetti het volgende:
Niveau voorbeschouwing is wel echt een stuk lager met al die nietszeggende vrouwtjes.
Ze hebben in tegenstelling tot vorige race nu wel de niet live-video's voorzien van ondertitelingquote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig vertalen de dames de Engelstalige stukjes van Mika en anderen, want de gemiddelde F1 kijker snapt dat niet.
Man man man. Waar zit ik naar te kijken.
Wat verwacht je dan? Dat ik users ga verplichten om alleen over de race gaan praten en wat er omheen gebeurt niet? Dan kan ik net zo goed het topic nu op slot gooien en op 19:00 weer openen?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Lekker handig. Twee parallelle discussies in een topic. Leidt ook vast niet tot ergernis en verwarring...
Dan heb Drive To Survive seizoen 4 niet gezienquote:Op zondag 27 maart 2022 18:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoor. Als het 100% natural is. Beetje oppeppen die shit!
Hij is helemaal buiten ademquote:
Haha ik hoorde dat ookquote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij zegt net: "Have you got over those headaches?"
En ik hoor: "Have you got overdose headaches?"
Ze hebben Hakkinen laten kiezen tussen Sjek en Stephane.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef Confetti het volgende:
Geen idee maar het is best goed spul zo te zien.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij is helemaal buiten ademWat heeft die gast gesnoven joh, zit te stuiteren als een idioot.
Die verhoudingen kloppen nietquote:
Dan geef ik hem wel gelijkquote:Op zondag 27 maart 2022 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze hebben Hakkinen laten kiezen tussen Sjek en Stephane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |