Slim. Ik swipe al jaren, maar ik check zelf niet grondig genoeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs met bier op te snel voor je edit.![]()
Wel de reden dat ik al jaren m'n autocorrect uit heb staan.
Hoi!quote:
Je moet ook met m'n wansmaak om kunnen gaan. Dat is voor maar weinigen weggelegd.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ga me scheren en koop een pruik.
Wansmaak is m'n middle namequote:Op zondag 27 maart 2022 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook met m'n wansmaak om kunnen gaan. Dat is voor maar weinigen weggelegd.
quote:
Wel een mooie full circle, ik heb in m'n fobo nog een quote van je staan waar ik nog geen uur eerder naar verwees.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:33 schreef SQ het volgende:
Wansmaak
Alles is in the eye of the beholder toch?
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lustenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een mooie full circle, ik heb in m'n fobo nog een quote van je staan waar ik nog geen uur eerder naar verwees.![]()
Wansmaak.
quote:
Safari jusquote:Op zondag 27 maart 2022 00:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lusten
Iewlquote:
Goed punt, maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik allergisch ben voor oa passievrucht.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lusten
Ik zal wel te ouderwets zijn. Of, zoals AirwiN altijd zegt, een snobquote:
Ja nee oké.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik allergisch ben voor oa passievrucht.
I now feel the need to spank you.quote:
Zou klauwen en je weet 't.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |