quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste weiger ik te geloven.
En verder vind ik dat zeker wel mooi
Daar is helemaal niks mis mee. Maar goed, hengeltje naar binnen jijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik heb een fobo met een pic van ruim 10 jaar oud, als je wilt checken![]()
Ja mij ook niet, maar ja :$quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Ja godver, nu ga ik m'n baard laten staan
Ik las "you can do it all, girls!! YOU ARE QUEENS YATS!!"quote:Op zondag 27 maart 2022 00:02 schreef Barbusse het volgende:
In support voor alle dames die er niet eentje kan laten groeien natuurlijk, want "you can do it all, girls!! YOU ARE QUEENS YASH!!"
#isupportfeminishm
Ik haat baarden.quote:
Het trauma zit diep he?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik las "you can do it all, girls!! YOU ARE QUEENS YATS!!"
Ik ook. Schaam me er niet voorquote:Op zondag 27 maart 2022 00:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een paar grijze haren![]()
.
quote:Op zondag 27 maart 2022 00:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een paar grijze haren![]()
.
Oh my sweet summer childquote:Op zondag 27 maart 2022 00:02 schreef Barbusse het volgende:
In support voor alle dames die er niet eentje kan laten groeien natuurlijk, want "you can do it all, girls!! YOU ARE QUEENS YASH!!"
#isupportfeminishm
So deep, not a sword in the world can reach itquote:
OK Gargamelquote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
So deep, not a sword in the world can reach it
quote:
Moppersmurf dan hequote:
Dat vind ik bij vrouwen juist wel mooiquote:Op zondag 27 maart 2022 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar het contrasteert behoorlijk met donker haar.
Dat is bij mij ookquote:Op zondag 27 maart 2022 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar het contrasteert behoorlijk met donker haar.
quote:
Dat lijkt mij nou nietsquote:Op zondag 27 maart 2022 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is bij mij ookDaarom is het hier altijd kort
It's a trap!quote:Op zondag 27 maart 2022 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is bij mij ookDaarom is het hier altijd kort
Ik vind het bij mannen juist sexyquote:Op zondag 27 maart 2022 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik bij vrouwen juist wel mooi
Nee, het is kort. Geen trap. Wel opletten he, ouwequote:
quote:
Iemand bezwangerd? Want dit is wel echt dad joke levelquote:Op zondag 27 maart 2022 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, het is kort. Geen trap. Wel opletten he, ouwe
Niet dat ik weet, en anders pak ik even een stalen kleerhanger en vraag ik de dame in kwestie te bukkenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand bezwangerd? Want dit is wel echt dad joke level
quote:Op zondag 27 maart 2022 00:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het bij mannen juist sexy![]()
.
En bij honden is het ook wel cute.
wellthatescalatedquickly.gifquote:Op zondag 27 maart 2022 00:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en anders pak ik even een stalen kleerhanger en vraag ik de dame in kwestie te bukken
*snif*quote:Op zondag 27 maart 2022 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen kort haar, geen baarden... oei da's geen match hier
Kale koppen hou ik ook niet van. Maar chronisch bezet, dus boeiendquote:Op zondag 27 maart 2022 00:22 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht, ik zie die 2 hier door elkaar te halen![]()
Tegan is de kalekoppenhater, en Draak is de baardenhater
Alles kan kapotquote:Op zondag 27 maart 2022 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kale koppen hou ik ook niet van. Maar chronisch bezet, dus boeiend
quote:Op zondag 27 maart 2022 00:27 schreef SQ het volgende:
Hoi ijs!
Is hier nog leven? Ik heb bier en neem nog wakker
Zelfs met bier op te snel voor je edit.quote:
Halloquote:Op zondag 27 maart 2022 00:27 schreef SQ het volgende:
Hoi ijs!
Is hier nog leven? Ik heb bier en ben nog wakker
Dudequote:
Het is nog vroeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:27 schreef SQ het volgende:
Hoi ijs!
Is hier nog leven? Ik heb bier en ben nog wakker
Slim. Ik swipe al jaren, maar ik check zelf niet grondig genoeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs met bier op te snel voor je edit.![]()
Wel de reden dat ik al jaren m'n autocorrect uit heb staan.
Hoi!quote:
Je moet ook met m'n wansmaak om kunnen gaan. Dat is voor maar weinigen weggelegd.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ga me scheren en koop een pruik.
Wansmaak is m'n middle namequote:Op zondag 27 maart 2022 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook met m'n wansmaak om kunnen gaan. Dat is voor maar weinigen weggelegd.
quote:
Wel een mooie full circle, ik heb in m'n fobo nog een quote van je staan waar ik nog geen uur eerder naar verwees.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:33 schreef SQ het volgende:
Wansmaak
Alles is in the eye of the beholder toch?
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lustenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een mooie full circle, ik heb in m'n fobo nog een quote van je staan waar ik nog geen uur eerder naar verwees.![]()
Wansmaak.
quote:
Safari jusquote:Op zondag 27 maart 2022 00:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lusten
Iewlquote:
Goed punt, maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik allergisch ben voor oa passievrucht.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lusten
Ik zal wel te ouderwets zijn. Of, zoals AirwiN altijd zegt, een snobquote:
Ja nee oké.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik allergisch ben voor oa passievrucht.
I now feel the need to spank you.quote:
Zou klauwen en je weet 't.quote:
Ik heb eerder vandaag, NUCHTER, naar Finch (MET Scooter én Paul Elstak) zitten luisteren, dus helaasch.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee oké.
Hoezo ben je allergisch voor de PASSIEvrucht??
[ afbeelding ] mijn fles safari is dus bijna leeg.
Ik maakte de foto met "Scooter - how much is the fish" op de achtergrond, dus nu steel ik ff je troon.
Fuck.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eerder vandaag, NUCHTER, naar Finch (MET Scooter én Paul Elstak) zitten luisteren, dus helaasch.
Ik zie Ballentines. Niet de beste whisky, maar toch whisky. Je hebt een puntje gescoord. Je staat nu op 1 puntquote:Op zondag 27 maart 2022 00:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee oké.
Hoezo ben je allergisch voor de PASSIEvrucht??
[ afbeelding ] mijn fles safari is dus bijna leeg.
Ik maakte de foto met "Scooter - how much is the fish" op de achtergrond, dus nu steel ik ff je troon.
Ik kijk Snowpiercer de serie, komt dichtbij dit.quote:
Ja, sorry. Die titel is me heilig.quote:
Dat vind ik knap want mijn kabinet der wansmaak bevat eigenlijk alleen maar likeur die in de nineties gretig aftrek vondenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie Ballentines. Niet de beste whisky, maar toch whisky. Je hebt een puntje gescoord. Je staat nu op 1 punt
Nog steeds toch?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou klauwen en je weet 't.
Ik herinner me nog vagelijk een post dat wij een soort fok-broeder/zuster waren
Ik heb met ze gemeen dat ik graag met kerels bats?quote:
Verklaar je nader?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk Snowpiercer de serie, komt dichtbij dit.
Wmb, immerquote:
Sean Bean zit erin.quote:
Oh crapquote:Op zondag 27 maart 2022 00:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat vind ik knap want mijn kabinet der wansmaak bevat eigenlijk alleen maar likeur die in de nineties gretig aftrek vonden
Ahhhh, op die manier. SB is wel een heldquote:
Ik drink geen bier, dus ik zal wel lesbisch zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 00:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb met ze gemeen dat ik graag met kerels bats?
Jijquote:
Ja! Fucking goed die film.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahhhh, op die manier. SB is wel een held
Is die film een beetje aan te raden btw?
Dan sla ik 'm zeker ff op. Staat of netflix by any chance?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |