Slim. Ik swipe al jaren, maar ik check zelf niet grondig genoeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs met bier op te snel voor je edit.![]()
Wel de reden dat ik al jaren m'n autocorrect uit heb staan.
Hoi!quote:
Je moet ook met m'n wansmaak om kunnen gaan. Dat is voor maar weinigen weggelegd.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ga me scheren en koop een pruik.
Wansmaak is m'n middle namequote:Op zondag 27 maart 2022 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook met m'n wansmaak om kunnen gaan. Dat is voor maar weinigen weggelegd.
quote:
Wel een mooie full circle, ik heb in m'n fobo nog een quote van je staan waar ik nog geen uur eerder naar verwees.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:33 schreef SQ het volgende:
Wansmaak
Alles is in the eye of the beholder toch?
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lustenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een mooie full circle, ik heb in m'n fobo nog een quote van je staan waar ik nog geen uur eerder naar verwees.![]()
Wansmaak.
quote:
Safari jusquote:Op zondag 27 maart 2022 00:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lusten
Iewlquote:
Goed punt, maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik allergisch ben voor oa passievrucht.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Queen of the wansmaak zijn en dan geen safari lusten
Ik zal wel te ouderwets zijn. Of, zoals AirwiN altijd zegt, een snobquote:
Ja nee oké.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik allergisch ben voor oa passievrucht.
I now feel the need to spank you.quote:
Zou klauwen en je weet 't.quote:
Ik heb eerder vandaag, NUCHTER, naar Finch (MET Scooter én Paul Elstak) zitten luisteren, dus helaasch.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee oké.
Hoezo ben je allergisch voor de PASSIEvrucht??
[ afbeelding ] mijn fles safari is dus bijna leeg.
Ik maakte de foto met "Scooter - how much is the fish" op de achtergrond, dus nu steel ik ff je troon.
Fuck.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eerder vandaag, NUCHTER, naar Finch (MET Scooter én Paul Elstak) zitten luisteren, dus helaasch.
Ik zie Ballentines. Niet de beste whisky, maar toch whisky. Je hebt een puntje gescoord. Je staat nu op 1 puntquote:Op zondag 27 maart 2022 00:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee oké.
Hoezo ben je allergisch voor de PASSIEvrucht??
[ afbeelding ] mijn fles safari is dus bijna leeg.
Ik maakte de foto met "Scooter - how much is the fish" op de achtergrond, dus nu steel ik ff je troon.
Ik kijk Snowpiercer de serie, komt dichtbij dit.quote:
Ja, sorry. Die titel is me heilig.quote:
Dat vind ik knap want mijn kabinet der wansmaak bevat eigenlijk alleen maar likeur die in de nineties gretig aftrek vondenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie Ballentines. Niet de beste whisky, maar toch whisky. Je hebt een puntje gescoord. Je staat nu op 1 punt
Nog steeds toch?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou klauwen en je weet 't.
Ik herinner me nog vagelijk een post dat wij een soort fok-broeder/zuster waren
Ik heb met ze gemeen dat ik graag met kerels bats?quote:
Verklaar je nader?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk Snowpiercer de serie, komt dichtbij dit.
Wmb, immerquote:
Sean Bean zit erin.quote:
Oh crapquote:Op zondag 27 maart 2022 00:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat vind ik knap want mijn kabinet der wansmaak bevat eigenlijk alleen maar likeur die in de nineties gretig aftrek vonden
Ahhhh, op die manier. SB is wel een heldquote:
Ik drink geen bier, dus ik zal wel lesbisch zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 00:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb met ze gemeen dat ik graag met kerels bats?
Jijquote:
Ja! Fucking goed die film.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahhhh, op die manier. SB is wel een held
Is die film een beetje aan te raden btw?
Dan sla ik 'm zeker ff op. Staat of netflix by any chance?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |