Blijft een Amsterdams spelletje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik vind het geweldig in elk geval.
Dit ja, er is een speciaal forum ingericht voor dat geneuzelquote:
Even wachten nog dan.quote:
Horizon! Elden Ring begin ik niet aan.quote:
Nee dat wist ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat @:GGMM ook een ervaren Hollow Knight speler is?
Dat betekent dat hij Elden Ring ook goed aankan.
Nah.quote:
Daar wordt ie wel verdedigdquote:
Kan je gewoon kudos zeggen? Dank.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Frenkie was wel weer op de brommer hoor, credits naar hem
Deed Van Basten dat destijds maarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:17 schreef TLC het volgende:
4x gescoord in korte tijd tegen Schmeichel die Bergwijn
Doorgaans maken mensen met een kleine pener alles klein, zodat die toch nog groot lijkt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zijn je gifjes zo verschrikkelijk klein.
Bewust. Heb je geen bril anders?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zijn je gifjes zo verschrikkelijk klein.
Omdat je blijkbaar zonder dingen niet zo goed kan zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik een bril hebben.
Was helemaal niet Lewis zijn schuld, die auto is gewoon kutquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, Chevy heeft het helemaal moeilijk met een erg matige Lewis.
Ik zeg nergens dat ik het niet goed kan zien, ik zei dat je gifjes verschrikkelijk klein zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar zonder dingen niet zo goed kan zien.
Beetje van beidenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was helemaal niet Lewis zijn schuld, die auto is gewoon kut
Russell wil even wat zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis was ook bang voor de muur.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe komt het dat Ferrari ineens zo goed is?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oke 3rr0r.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
Flekken stond weer helemaal verkeerd
Flekken is de 3rr0r van Nederland
Advies gevraagd bij Rini Stoutjesdijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe komt het dat Ferrari ineens zo goed is?
Net als Berghiusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Malen, da's nou echt een netniet-voetballer
GTA SA was speciaal, de rest is troep.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik GTA V ook gekocht die was maar 20 euro dus ik dacht vooruit
Maar die is weer gewoon precies hetzelfde als de 3 GTA's daarvoor. Terwijl iemand op Twitter (ik meen @:jr-style-93) superwoest werd toen ik zei dat alle GTA games hetzelfde waren.
Dat even tussendoor
Eens, ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Maar die is weer gewoon precies hetzelfde als de 3 GTA's daarvoor. Terwijl iemand op Twitter (ik meen @:jr-style-93) superwoest werd toen ik zei dat alle GTA games hetzelfde waren.
Dat even tussendoor
Vliegende motoren met raketten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Dat even tussendoor
Uhm GTA Vice City staat daar nog boven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
GTA SA was speciaal, de rest is troep.
Graag gedaan.
Beter wachten op GTA VIquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Dat even tussendoor
Nee, dat was echt mokersaai.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Uhm GTA Vice City staat daar nog boven.
Ja, daar barstte toen een bommetje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef TLC het volgende:
10 jaar geleden speelden ze ook tegen elkaar, in Kharkiv
haha je zei sletjes xdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben ik aan het doen, minuutje rust tussen de sletjes is wel verstandig
Link naar de fight.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:27 schreef Coco het volgende:
Oh blijkbaar was er weer een fittie in het haxtopic.
Even kijken.
Stier'd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:28 schreef Zorro het volgende:
Je moet de bal ook koppen. Niet het hoofd.
Daar werden we wel mooi 3e mee in 2014.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat hebben we eigenlijk een kutelftal.
Dit was alleen dankzij de Feyenoorders.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar werden we wel mooi 3e mee in 2014.
Dat we een kutelftal hadden of dat we 3e werden?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was alleen dankzij de Feyenoorders.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was alleen dankzij de Feyenoorders.
Matchpointquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat we een kutelftal hadden of dat we 3e werden?
Blind staat er nog steeds, dat telt ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:34 schreef Coco het volgende:
Uit sportiviteit zou Nederland er ook 1 af moeten doen.
Is Marokkaanse cultuur.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef TheVulture het volgende:
De altijd vervelende Noa Lang, zo vol van zichzelf en geen zelfkritiek
Bergwijn mist voor de PL net wat handelingssnelheid, maar altijd als hij invalt bij Spurs doet hij het niet onaardig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slecht was het niet. Knappe prestatie weer van Louis die het toch aardig neerzet. Een raadsel waarom Bergwijn niet meer speelt bij zijn club want hij is echt prima.
Keeper blijft een probleem, die Flekken zal vast leuk kunnen voetballen maar op de lijn is het ook niet veel.
Ten koste van wie bij de Spurs moet hij spelen dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een raadsel waarom Bergwijn niet meer speelt bij zijn club want hij is echt prima.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:41 schreef RipCity het volgende:
Weer zo’n kutkind.
Voor Daley blind ook nog.
Aangewakkerd door de nationale grootgrutter die kinderen voor de ingang laat bedelen om allerhande wuppies, wappies of woppies.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef Kriegel het volgende:
Al die bedelbordjes zou je gewoon bij de ingang moeten afpakken.
Stadionverbodje erbij, lekker lekker.
De laatste tijd speelt die Kulusevski op zijn plek. Ik vind Bergwijn toch echt beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ten koste van wie bij de Spurs moet hij spelen dan?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:32 schreef Kriegel het volgende:
Zijn er op die bank nog Denen zonder verband om de kop?
Mwah, dat is echt al jaren inmiddels, die massale hoeveelheid zwerverkartonnetjes zijn een stuk nieuwer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aangewakkerd door de nationale grootgrutter die kinderen voor de ingang laat bedelen om allerhande wuppies, wappies of woppies.
Ze zijn wel hetzelfde ja maar ik vind ze tot nu toe allemaal erg tof eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Dat even tussendoor
Zou Poetin ook luffeltje-luffeltje liggen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Dictator
Dat moet je zometeen tegen Louis zelf zeggen mafklapper
quote:
Ja dat kan echt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Kriegel het volgende:
Noemt ie Louis gewoon een dictator tegen de aanvoerder
Depay was prima, zeker in de eerste helft zeer balvast.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Depay en Berghius weer slecht.
Gewoon.
Lewis Hamilton 2, starring Simba as Roscoe.quote:
Zijn ook prima games jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze zijn wel hetzelfde ja maar ik vind ze tot nu toe allemaal erg tof eigenlijk.
Moeten hun weten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De spelersgroep van NL gaat nu NOS boycotten
#NoRacism
VdV vond Berghuis één van de besten. (wedstrijd gemist helaas, kijk nu de nabeschouwing/samenvatting even terug)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Depay was prima, zeker in de eerste helft zeer balvast.
Het was opvallend goed met een elftal vol subtop. Berghuis was niet eens zo slecht nee. Frenkie uitstekend, Bergwijn lijkt zo langzamerhand uit te groeien tot onze beste aanvaller.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VdV vond Berghuis één van de besten. (wedstrijd gemist helaas, kijk nu de nabeschouwing/samenvatting even terug)
Je ziet in Freiburg idd dat als hij een goal om zijn oren krijgt, dat vaak gebeurt omdat hij twijfelt tussen uitkomen of blijven staan. Inmiddels weten zijn eigen verdedigers dat en anticiperen daar op, dat inzicht is hier niet. Juist dat "leuk voetballen" is heel gevaarlijk als het goed gebeurt. In de Bundesliga kan Flekken met een lange trap vaak een bal kwijt bij Grifo of Schade op het middenveld die vervolgens de keus hebben om opkomende backs Schlotterbeck of Gunter aan te spelen of meteen door passen naar Petersen (de plaatselijke Luuk de Jong). Vertaal je dat naar onze speelwijze a la Van Gaal dan kan Flekken Frenkie of Berghuis aanspelen die de opties hebben meteen op Bergwijn door te spelen of via Dumfries of Blind langs de flank te komen voor passes op Bergwijn. En bij die 1-0 zag je dat ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slecht was het niet. Knappe prestatie weer van Louis die het toch aardig neerzet. Een raadsel waarom Bergwijn niet meer speelt bij zijn club want hij is echt prima.
Keeper blijft een probleem, die Flekken zal vast leuk kunnen voetballen maar op de lijn is het ook niet veel.
Als dat op basis van gister is dan vind ik dat wel voorbarig. Had hooguit schuld aan die eerste goal.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:04 schreef Caland het volgende:
Flekken zal ook wel naar de bank verdwijnen, kan er gewoon niet zo heel veel van.
Dat is precies wat goede keepers doen. Leuk dat je een hoog reddingspercentage hebt omdat je bij een flutclub in de bundesliga veel te doen hebt, maar dat zegt vaak weinig.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tja, als je dan verder haast niks te doen krijgt aan reddingen ziet het er allemaal wat lullig uit.
Overigens denk ik ook wel dat Bijlow beter is, maar die is nooit langer dan twee weken heel.
Vond die eerste goal geen enorme zeperd, dat is nou typisch zo'n goal die Cil ook weleens tegenkrijgt. Net niet top allemaal, maarja wat verwacht je van een keeper die nog nooit een internationale wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:31 schreef Kriegel het volgende:
Ook goede keepers verkijken zich weleens op een hoge voorzet (hoi André). Hij mag toch wel één fout maken zonder meteen afgeserveerd te worden?
Als ie over een langere periode van die Veltmannetjes blijft houden, dan wordt het wat anders.
Het had ook geholpen als Blind een beetje als een vent had gesprongen. Maar goed, een topkeeper moet in principe zo'n bal hebben zodat er ook niet verzaakt kan worden door een verdediger.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond die eerste goal geen enorme zeperd, dat is nou typisch zo'n goal die Cil ook weleens tegenkrijgt. Net niet top allemaal, maarja wat verwacht je van een keeper die nog nooit een internationale wedstrijd heeft gespeeld.
Ik weet niet of het weleens onderzocht is maar volgens mij is het al een paar jaar wel een trend bij Oranje dat ongeveer elke bal die we tegen krijgen erin gaat.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het had ook geholpen als Blind een beetje als een vent had gesprongen. Maar goed, een topkeeper moet in principe zo'n bal hebben zodat er ook niet verzaakt kan worden door een verdediger.
Van Breukelen?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:03 schreef tong80 het volgende:
De tijd van wereldkeepers is voorbij. Van Beveren, Schrijvers, Sar.
Hateboerquote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom nog Blind in het team.
Met Malacia en Wijndal is een oproep van Blind niet meer nodig.
En wie was de reserve rechtsback achter Dumfries ? Want dit systeem is perfect voor Karsdorp.
Omdat Blind aanvallend tenminste nog iets toevoegt. Eens dat Blind als het op verdedigen aankomt niet de beste optie is. Overigens werd Malacia in de korte tijd dat hij meedeed ook gewoon 3x voorbijgelopen door dezelfde speler die Blind eruit liep bij de 3-2.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En wie was de reserve rechtsback achter Dumfries ? Want dit systeem is perfect voor Karsdorp.
Idd die schmeichel kreeg er wel 4 langs ‘m maar hield er ook flink wat knap tegenquote:Op zondag 27 maart 2022 13:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het weleens onderzocht is maar volgens mij is het al een paar jaar wel een trend bij Oranje dat ongeveer elke bal die we tegen krijgen erin gaat.
Ik kan mij in ieder geval geen wedstrijden herinneren waar we achteraf dachten: Goh hier heeft onze keeper een wereldpot gekeept of allerlei kansen eruit gehaald. En dan heb ik het dus echt al over een periode van een jaar of 8. (Sinds WK 2014)
Het rendement van tegenstanders ligt hoger dan je op basis van de kansen mag verwachten en statistisch gezien heeft dat vaak met de doelman te maken. Het is bij Oranje vaak net niet. En dat geldt niet alleen voor Flekken, ook Cillissen, Krul en Steek lieten allerlei goals door waarvan je dacht "het is geen blunder maar top gekeept is het ook niet." Recente voorbeelden zijn bijvoorbeeld die tegengoal op Bijlow tegen de Turken, Steek matig tegen Tsjechië, Krul matig tegen Turkije uit en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Goed maar niet werelds.quote:
Dat bleek inderdaad toen Malacia erin kwam.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fijn voor je dat je hebt moeten lachen het ding is we hebben twee talentvolle jonge backs waarom dan die oudere matige er elke keer bij doen.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat bleek inderdaad toen Malacia erin kwam.
Zelden zo gelachen.
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat bleek inderdaad toen Malacia erin kwam.
Zelden zo gelachen.
Omdat Blind met Aké ook de optie voor LCV is en aanvallend iets toevoegt wat melaatsia niet doet.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |