SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
De winnaar van BB 2022
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2022 21:15:46 ]
Sure.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie allemaal al gestemd? Want je kan maar één keer stemmen toch?
Als lje al gestemd hebt niet meer....dacht dat het weer opnieuw moest maar dat is niet zo. Krijg elke keer je hebt al gestemd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:52 schreef Flow3r het volgende:
heel vies, de lijnen weer open, nu kunnen ze allemaal voor Grace gaan
Dit heb ik ook, gelukkig!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:57 schreef Martin215 het volgende:
inloggen is inmiddels gelukt, maar ik had eerder al gestemd, en kan nu niet nogmaals stemmen. alle voorgaande stemmen blijven dus gelden lijkt mij
Nee, de oude die je al gedaan hebt geld gewoon. Er staat bij u heeft al gestemd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:57 schreef mijntjexx het volgende:
GVD site plat!! Zijn al die stemmen op Salar tot nu toe weg van afgelopen week????
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:58 schreef RobjeGeus het volgende:
Zijn alle stemmen nu vervallen en begint het opnieuw ?
ik had nog 50 cent overquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:59 schreef quirina het volgende:
Je kan net zo goed niet stemmen. Weggegooid geld.
Wat .. zijn mijn 100 cyberbucks nu weg?????quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:59 schreef quirina het volgende:
Oh gelukkig. Ik kon niet inloggen maar dat hoeft dus niet. Ik had al eerder op Salar gestemd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:57 schreef Martin215 het volgende:
inloggen is inmiddels gelukt, maar ik had eerder al gestemd, en kan nu niet nogmaals stemmen. alle voorgaande stemmen blijven dus gelden lijkt mij
Je betaalt er toch niet voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:59 schreef quirina het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:59 schreef just me het volgende:
ik heb gebeden dat Salar gaat winnen, zo het helpen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zeg het nog 100 keerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:00 schreef quirina het volgende:
Salar gaat niet winnen schat, hij is niet hun favoriet.
Nëeeeeeequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zegt mijn gevoel dat Grace gaat winnen
Moet je geen uien boon of kool eten. Niks aan de hand anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:01 schreef superniger het volgende:
Bij witte broeken ben ik altijd bang voor zichtbare remsporen.
ik ook Salarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik kon niet inloggen maar dat hoeft dus niet. Ik had al eerder op Salar gestemd.
ik ook niet maar jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:01 schreef danilel het volgende:
[..]
ik geef het op, maar ik WIL NIET dat die palmboom met haar aapje wint
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Jezus er telkens bijhalen is ook doodvermoeiend en eigenlijk ook misplaatst voor een tv-show
kom er ook niet doorquote:
Helaas..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:04 schreef Krambo het volgende:
Relax mensen, Salar gaat echt wel winnen![]()
Hoop ik
En terecht,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Die vriendschap tussen Kristof en Tobias lijkt me wel aardig bekoeld eigenlijk
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:05 schreef MMXMMX het volgende:
Ze geeft het al weg Grace heeft gewonnen
Nee Toby is een beachboy hè. Die kleuren snel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus ze hebben Tobias ook flink in de make up geyeet
tipje gegeven aan sharon via Twitterquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
En terecht,
Als ik Kris zou zijn, zou ik die hele Tobias geen blik meer waardig gunnen
Maar ik denk dat Kris daar te netjes voor is, die zal vriendelijk blijven, maar verder niet meer
Nee ik heb al eerder gestemd maar kon nog ene keerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik kon niet inloggen maar dat hoeft dus niet. Ik had al eerder op Salar gestemd.
niet met die broek aan in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de hoogtepunten van Salar.
Ik hoop dat ze dat niet letterlijk bedoelen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
niet met die broek aan in ieder geval
"die moment dat ik mijn bijbel weer mocht lezen"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Jezus er telkens bijhalen is ook doodvermoeiend en eigenlijk ook misplaatst voor een tv-show
ja en zo raar ze had niet eens door hahaquote:
Ja dat was echt lachwekkendquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef Verida het volgende:
[..]
"die moment dat ik mijn bijbel weer mocht lezen"
ze heeft hem opengeslagen alsof het een 1000 antwoordenboek was.
want alleen homo's maken zulke uitspraken?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:09 schreef TheVulture het volgende:
"Wat huil ik lelijk"
Dat soort uitspraken dus, die jongen zit zo in de kast
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:10 schreef Stargazing het volgende:
het contrast tussen die 2
Salar is 100% echt en aan Grace is er geen greintje echtheid te zien.
Nou het is over het algemeen niet iets wat een heteroseksuele man als eerste roept denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
want alleen homo's maken zulke uitspraken?
genoegquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is over het algemeen niet iets wat een heteroseksuele man als eerste roept denk ik
Dan is Salar de 1e en wij waren erbijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is over het algemeen niet iets wat een heteroseksuele man als eerste roept denk ik
Lol ik vond ze allebei wel echt op een andere manier. Grace is meer obvious in dat ze tv aan het maken is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:10 schreef Stargazing het volgende:
het contrast tussen die 2
Salar is 100% echt en aan Grace is er geen greintje echtheid te zien.
Ik dacht het in het begin, maar inmiddels zie ik dat niet meer, hij is gewoon een ongelofelijke ijdeltuit maar dat maakt iemand niet homo. En als hij dat al wel zou zijn : ook prima.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:09 schreef TheVulture het volgende:
"Wat huil ik lelijk"
Dat soort uitspraken dus, die jongen zit zo in de kast
die heeft veel tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef Dotteke het volgende:
De deurwaarder heeft iedere week mee gekeken zegt Peter
Precies dit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht het in het begin, maar inmiddels zie ik dat niet meer, hij is gewoon een ongelofelijke ijdeltuit maar dat maakt iemand niet homo. En als hij dat al wel zou zijn : ook prima.
Het is gewoon een leuk joch. Ik hou niet zo van hokjes
Oh helemaal mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht het in het begin, maar inmiddels zie ik dat niet meer, hij is gewoon een ongelofelijke ijdeltuit maar dat maakt iemand niet homo. En als hij dat al wel zou zijn : ook prima.
Het is gewoon een leuk joch. Ik hou niet zo van hokjes
🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dan is Salar de 1e en wij waren erbij
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef quirina het volgende:
In Brazilië gooien ze weer de tv’s kapot op straat!
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef JDB94 het volgende:
Daar is de befaamde limo van het meidenuitje![]()
![]()
![]()
Die schele meid?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef Stargazing het volgende:
iemand anders ook opgemerkt dat die vriendin van Grace ook steeds de caemras aan het opzoeken was?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Mama Salar
Geraldine was trouwens ook compleet team Salar
die trekt haar haren uit haar hoofdquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
die trekt haar haren uit haar hoofd
Nee asjeblieft laat die kop nooit meer op de nationale tv zienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik zou zeggen laat Grace een soort aftershow laten presenteren volgend seizoen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Mensen misschien tot ooit. het gaat jullie goed en blijf gezond.
Ik hoop dat ze alles mag presenteren vanaf nu overal speciaal voor jullie 🥰quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee asjeblieft laat die kop nooit meer op de nationale tv zien
Fake news.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
God is bezig met het bombarderen van Oekraïne.
Eens! Leuke live ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:15 schreef ledn81 het volgende:
Deze liveshow is zoveel beter! Salar eindelijk zijn Limo!
Denk dat we die coupe allemaal wel beu zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
die trekt haar haren uit haar hoofd
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Misschien tot een volgend BB
het ga je goed en blijf ook maar gezonden dankjewel voor je gezelligheid in de cos en in dm
Soort Voetballer interviewquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Tobias heeft het sociaal wenselijk antwoorden echt tot kunst verheven he
Vre-se-lijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Tobias heeft het sociaal wenselijk antwoorden echt tot kunst verheven he
Tv-Kantine is er niks bij lmfaoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:16 schreef superniger het volgende:
Geraldine is een parodie op een presentatrice.
Ho Ho Ho Zelensky heldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
God is bezig met het bombarderen van Oekraïne.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:17 schreef freaky40 het volgende:
Zoon gelijk aan de tieten zijn moeder friemelen....
Jij ook Uto,tot een volgende.rlsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Jij ook Uto,tot een volgende.rls
Dat gaat toch niks worden, politiek correct2quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Denk dat als er een Big Brother All Stars komt Grace wel weer opduikt
Goed gaan uto !!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
teleurstellingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:18 schreef Flow3r het volgende:
ze rent naar haar familie, Nawel en Nouch, niet naar Tobi
Waarom niet? Ze is perfect daarvoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat gaat toch niks worden, politiek correct2
Ik bedoel het concept an sich, die B-sterren zijn veel te bang om gecancelled te worden, wordt erg saaie TV gok ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is perfect daarvoor
omdat ik haar enorm nep vindquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
mensen wat zijn jullie erg ze is 2de en nog geven jullie ontzettend op haar af, terwijl ze gewoon een leuk te gek wijf is, snap dat Bashen niet zo hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ik haar enorm nep vind
en ze dingen gebruikt heeft om te winnen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diva denkt ook, mens hou je mond met je blaadje aan de boom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het is gewoon een kutwijfquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
mensen wat zijn jullie erg ze is 2de en nog geven jullie ontzettend op haar af, terwijl ze gewoon een leuk te gek wijf is, snap dat Bashen niet zo hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diva denkt ook, mens hou je mond met je blaadje aan de boom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach mensen hatengewoon vrouwen hier niks aan te doen lmfaoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |