abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204230170

Met lenteplaatje
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204230194
Ik vond ONZ-mod zijn wel even leuk, maar daarna kreeg ik een leven. Dat en ONZ is gewoon van iets kortere duur. Daar ben je na een poosje echt wel op uitgekeken. Al verbaas ik me dat sommige mensen na zoveel jaar nog altijd dezelfde grapjes aan het maken zijn. :D
pi_204230228
Mis je ook niet het posten door het slotje @derLudolf ?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204230311
Je ouders zijn uit eten dan wacht je toch met boeken. Eer dat ik mijn ouders lastig ga vallen als ze lekker uit eten zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204230356
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je ouders zijn uit eten dan wacht je toch met boeken. Eer dat ik mijn ouders lastig ga vallen als ze lekker uit eten zijn.
Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"
We have far more in common than that which devides us..
pi_204230393
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"
O wauw, ja! No way dat ik ze daarvoor ging lastig vallen.
En hun tafelgenoten al helemaal niet :X
pi_204230418
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Haha Ja dat.
pi_204230530
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 19:04:23 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204230588
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O wauw, ja! No way dat ik ze daarvoor ging lastig vallen.
En hun tafelgenoten al helemaal niet :X
Hun zoon gaat ook mee :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 26 maart 2022 @ 19:10:43 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_204230729
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Godverdegodver hoerenkut easyJet. Waarom alleen CC. Ben geen vieze dikke Amerikaan die alles op krediet koopt r
Indien je een rabo rekening met wereldkaart heb dan is een CC gratis.
Amazon is het eerste jaar gratis. En je krijgt punten bij betalen met de CC. Daarmee kun je de CC dan weer betalen. Voor mij zijn de standaard boodschappen en tanken genoeg punten.
En ja ik heb 2 van die krengen. Voor reizen en online aankopen.

Tevens hoor ik ook nog steeds bij de corona missers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204230920
Ik vind een cc sowieso wel makkelijk. Online aankopen altijd verzekerd, huurauto’s op vakantie gaat ook altijd met een cc.
pi_204231006
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hun zoon gaat ook mee :P
Verklaart je move enigszins maar dan zou ik nog niet aan die telefoon hangen.
Ook die zoon hoort bij de mopperende niet-CC bezitters, begrijp ik :P
pi_204231038
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Verklaart je move enigszins maar dan zou ik nog niet aan die telefoon hangen.
Ook die zoon hoort bij de mopperende niet-CC bezitters, begrijp ik :P
of hij (Ludolf) is de zoon
pi_204231046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
huurauto’s op vakantie gaat ook altijd met een cc
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.

Ik heb wel een heeeeeeeeele mooie pan:

Waarvan ik na aankoop (en inbranden) dacht dat 'ie stuk was en dus beroep gedaan op de CC-verzekering en later bleek 'ie toch wel bruikbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204231086
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
of hij (Ludolf) is de zoon
Twee sets ouders? Geadopteerd of zo?

Volgens mij is het niet zo ingewikkeld, maar heeft DL zowel zijn ouders gebeld als de mensen waarmee zij uit eten zijn. Wiens zoon met DL meevliegt.
pi_204231116
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.

[ afbeelding ]
Waarvan ik na aankoop (en inbranden) dacht dat 'ie stuk was en dus beroep gedaan op de CC-verzekering en later bleek 'ie toch wel bruikbaar.
Wow, die is inderdaad heel erg mooi. O+
pi_204231120
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nice!

Ik brandde net ook een pan in… pruttelvlammetje aan laten staan onder een lege pan :X
Na een half uurtje kwam ik erachter, pan staat nu rustig af te koelen maar lijkt het overleefd te hebben.
pi_204231121
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Twee sets ouders? Geadopteerd of zo?

Volgens mij is het niet zo ingewikkeld, maar heeft DL zowel zijn ouders gebeld als de mensen waarmee zij uit eten zijn. Wiens zoon met DL meevliegt.
Oh dat kan ook nog
Ik dacht meer dat derLudulf ook mee gaat eten (dus de zoon van ouders is erbij) maar vanaf een andere locatie komt.
pi_204231441
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prachtig O+

Wij hebben alleen een zakelijke creditcard. We doen er privé eens in het jaar een aankoop mee en geven dat netjes aan de boekhouder door.

Ik ben wel aan het overwegen om te kijken naar een creditcard waarmee je iets van punten of cashback kunt sparen.

Wat een mooi gevonden TT ^O^
Spoilers!
pi_204231517
Ik heb mijn verzet opgegeven voor Uber.

Verzet vooral uit zelfbescherming, maar dat gaat wonderlijk goed. Voor veel meer dan Uber gebruik ik hem niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_204231523
Verder wil ik CC als budgetcoach :Y
pi_204231524
De reden dat ik nog wat vlees eet ligt bijna op mijn bord: https://www.isabeleats.com/carne-asada-fries/

Hier heet dat 'bavette extravaganza'. Dus friet, gemarineerde bavette, pico de gallo, koolsla, creme fraiche, feta, jalapeno, koriander allemaal door elkaar met daar overheen een schunnige hoeveelheid jus.
Spoilers!
pi_204231541
:W ook nog zonder corona. De kinderen wel de sjaak geweest...

Ondertussen wel met hooikoorts, de berk is duidelijk begonnen te bloeien. Pff, ik zit vol. Nu ga ik morgenmiddag ook nog paardrijden in het bos, ben benieuwd hoe ik me dan voel.

Mooie pan trouwens, Sigme!
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 19:56:25 #24
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204231567
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
De reden dat ik nog wat vlees eet ligt bijna op mijn bord: https://www.isabeleats.com/carne-asada-fries/

Hier heet dat 'bavette extravaganza'. Dus friet, gemarineerde bavette, pico de gallo, koolsla, creme fraiche, feta, jalapeno, koriander allemaal door elkaar met daar overheen een schunnige hoeveelheid jus.
*Klikt op bookmark* :9
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 19:57:34 #25
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204231595
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vond ONZ-mod zijn wel even leuk, maar daarna kreeg ik een leven. Dat en ONZ is gewoon van iets kortere duur. Daar ben je na een poosje echt wel op uitgekeken. Al verbaas ik me dat sommige mensen na zoveel jaar nog altijd dezelfde grapjes aan het maken zijn. :D
De Paint-topics vond ik altijd heerlijk. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')