Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je ouders zijn uit eten dan wacht je toch met boeken. Eer dat ik mijn ouders lastig ga vallen als ze lekker uit eten zijn.
O wauw, ja! No way dat ik ze daarvoor ging lastig vallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"
Haha Ja dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"
Hun zoon gaat ook meequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O wauw, ja! No way dat ik ze daarvoor ging lastig vallen.
En hun tafelgenoten al helemaal niet
Indien je een rabo rekening met wereldkaart heb dan is een CC gratis.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Godverdegodver hoerenkut easyJet. Waarom alleen CC. Ben geen vieze dikke Amerikaan die alles op krediet koopt r
Verklaart je move enigszins maar dan zou ik nog niet aan die telefoon hangen.quote:
of hij (Ludolf) is de zoonquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verklaart je move enigszins maar dan zou ik nog niet aan die telefoon hangen.
Ook die zoon hoort bij de mopperende niet-CC bezitters, begrijp ik
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
huurauto’s op vakantie gaat ook altijd met een cc
Twee sets ouders? Geadopteerd of zo?quote:
Wow, die is inderdaad heel erg mooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.
Ik heb wel een heeeeeeeeele mooie pan:
[ afbeelding ]
Waarvan ik na aankoop (en inbranden) dacht dat 'ie stuk was en dus beroep gedaan op de CC-verzekering en later bleek 'ie toch wel bruikbaar.
Nice!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.
[ afbeelding ]
Waarvan ik na aankoop (en inbranden) dacht dat 'ie stuk was en dus beroep gedaan op de CC-verzekering en later bleek 'ie toch wel bruikbaar.
Oh dat kan ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Twee sets ouders? Geadopteerd of zo?
Volgens mij is het niet zo ingewikkeld, maar heeft DL zowel zijn ouders gebeld als de mensen waarmee zij uit eten zijn. Wiens zoon met DL meevliegt.
Prachtigquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Klikt op bookmark*quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
De reden dat ik nog wat vlees eet ligt bijna op mijn bord: https://www.isabeleats.com/carne-asada-fries/
Hier heet dat 'bavette extravaganza'. Dus friet, gemarineerde bavette, pico de gallo, koolsla, creme fraiche, feta, jalapeno, koriander allemaal door elkaar met daar overheen een schunnige hoeveelheid jus.
De Paint-topics vond ik altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vond ONZ-mod zijn wel even leuk, maar daarna kreeg ik een leven. Dat en ONZ is gewoon van iets kortere duur. Daar ben je na een poosje echt wel op uitgekeken. Al verbaas ik me dat sommige mensen na zoveel jaar nog altijd dezelfde grapjes aan het maken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |