beetje een zijspoortje, maar ik lees veel goeds over de oordoppen van loop, schijnen goed te helpen tegen overprikkeling door geluid. Ik overweeg ze zelf ook te kopen, huilende baby icm een kleuter met een playdate zorgen ervoor dat ik tegen de muren op ga somsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:59 schreef amaranta het volgende:
Onze tuin is niet zo heel groot. Hij is as we speak aan het ballen buiten, en ik word echt mega agressief van het gebonk van de bal constant. Echt heeeel storend. MaarGoed. Ik kan vrij weinig hebben qua dat soort geluiden. Dus dat is echt mijn gebrek.
Ik heb m'n vriend even geconsulteerd. Zijn oordeelt luidt: zij heeft gelijk, maar wel leuk dat hij dat voor z'n zoon doet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:59 schreef amaranta het volgende:
Onze tuin is niet zo heel groot. Hij is as we speak aan het ballen buiten, en ik word echt mega agressief van het gebonk van de bal constant. Echt heeeel storend. MaarGoed. Ik kan vrij weinig hebben qua dat soort geluiden. Dus dat is echt mijn gebrek.
Oh shit! Hopelijk heb jij niksquote:
Decathlon. 100 euro maar.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb m'n vriend even geconsulteerd. Zijn oordeelt luidt: zij heeft gelijk, maar wel leuk dat hij dat voor z'n zoon doet.
Dat ben ik wel met hem eens. Het is handiger om zoiets te overleggen, maar het is ook wel weer een typische mannenactie waar ik om kan lachen. Ik zou zelf al meteen allemaal problemen zien (die parkeerplaats!) maar me inhouden omdat dat weer typisch vrouwengezeur is dat de gezinsvreugde kan bederven. En net als jij zou ik hoorndol worden van het gebonk, dus dan kun je maar twee dingen doen: ergens anders gaan zitten of meedoen.
Cool ding trouwens. Ik wil er ook wel een voor onze tuin.
quote:Op zondag 27 maart 2022 12:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Decathlon. 100 euro maar.
Helemaal niks als je bedenkt dat onze zoon nu zeker een glansrijke carrière tegenmoet gaat en straks gewoon een tuin voor ons koopt met een grote woning erop. Als bedankje.
Wij hebben een Dolly bakfiets. Topding en de service is super!quote:Op zondag 27 maart 2022 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Alle mensen oke, de auto iets minder en da's zacht uitgedrukt. Klotelpaal...voor de locals: zo'n rode in de parking van de AH xl van Roermond.
Dus ging ik net een elektrische bakfiets en gewone elektrische fiets testen. Conclusie: bakfiets is gezellig! Maar geen drie wielen, want dat stuurt echt heel kut.
Ik morgenochtend pasquote:Op zondag 27 maart 2022 19:54 schreef Hupje het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan de overgang van wintertijd naar zomertijd
Hier was er ook een die vroeg hoe laat hij vanavond naar bed moest en bij "gewone tijd" even verheugd dacht dat dat 20.15 wintertijd was... tot ik hem vertelde dat de tijd op de klok geldt.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:20 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gedoe met naar bed brengen zorgde dat het bij mij nu al opkwam
Erger nog: in de VS zijn ze vanaf dit jaar permanent naar zomertijd, je hebt dus een deel van het jaar (onze zomertijd) 6 uur tijdsverschil met NY, en de rest van het jaar 7 uurquote:Op zondag 27 maart 2022 20:26 schreef SQ het volgende:
Ik ben blij dat ik geen Facebook meer heb, want elk half jaar mijn nieuwsoverzicht vol met klachten over de zomer/wintertijd trok ik ook slecht
Weet je wat ook stom is, in Amerika gaan ze 2 weken eerder op zomertijdWaarom syncen ze dat niet gewoon?
(Los van het feit dat het een achterhaald principe is natuurlijk, maar dat duurt echt niet lang meer, houd moed!)
Haha nee, niet te doenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: in de VS zijn ze vanaf dit jaar permanent naar zomertijd, je hebt dus een deel van het jaar (onze zomertijd) 6 uur tijdsverschil met NY, en de rest van het jaar 7 uur
Dit is niet helemaal waar, het moet eerst nog goedgekeurd worden door het Huis van Afgevaardigden en die zijn niet allemaal fan van het idee. Het is blijkbaar al twee keer eerder geprobeerd en niet geluktquote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: in de VS zijn ze vanaf dit jaar permanent naar zomertijd, je hebt dus een deel van het jaar (onze zomertijd) 6 uur tijdsverschil met NY, en de rest van het jaar 7 uur
Oh gelukkig. Als we gaan, dan liever met z'n allen. Anders voorzie ik heftige agenda-crises.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, het moet eerst nog goedgekeurd worden door het Huis van Afgevaardigden en die zijn niet allemaal fan van het idee. Het is blijkbaar al twee keer eerder geprobeerd en niet gelukt.
Ik las dit zonder context en ging er klakkeloos vanuit dat dit inzake de bom wasquote:Op zondag 27 maart 2022 20:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Als we gaan, dan liever met z'n allen. Anders voorzie ik heftige agenda-crises.
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak, mijn polis en mijn woordenschat, AHWOEIquote:Op zondag 27 maart 2022 20:38 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik las dit zonder context en ging er klakkeloos vanuit dat dit inzake de bom was.
Maar wel naast jouquote:Op zondag 27 maart 2022 20:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak, mijn polis en mijn woordenschat, AHWOEI
Nooit meer spitten dan.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef SQ het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag de grond van mijn moestuin voorbereid (gras,blad en stenen verwijderen, grond omspitten, aanharken, bemesten, nog meer harken) en een pad gelegd met stoeptegels en ik ben echt compleet afgeragd. Ik loop als een Gerrie van 73
#geen23meer #maartochooknoggeen73
Nee joh, de eerste keer moet het sowieso, die aarde was hartstikke aangestampt. De volgende jaren zal t vast niet meer nodig zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nooit meer spitten dan.
Check no dig van Charles Dowding.
Het zal je gelukkig maken.
Of boos, dat je het pas na deze actie bedenkt
Ik wilde de superioriteit van mijn methode gaan beschrijven en het hebben over de woelvork en de 10 kuub compost die ik het eerste jaar over mijn moestuin gooide.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh, de eerste keer moet het sowieso, die aarde was hartstikke aangestampt. De volgende jaren zal t vast niet meer nodig zijn
Haha, ik wil net zeggen, dat had mijn rug evenmin gewaardeerdquote:Op zondag 27 maart 2022 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wilde de superioriteit van mijn methode gaan beschrijven en het hebben over de woelvork en de 10 kuub compost die ik het eerste jaar over mijn moestuin gooide.
Maar die 10 kuub moest ook van de voor- naar de achtertuin gekruid worden, was wellicht niet per se vrij van noeste arbeid.
Oh, dat scheelt.... misschien houden ze dan toch hun hoofd er nog bij.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, het moet eerst nog goedgekeurd worden door het Huis van Afgevaardigden en die zijn niet allemaal fan van het idee. Het is blijkbaar al twee keer eerder geprobeerd en niet gelukt. En het zou pas in 2023 in gaan geloof ik, dus einde van het jaar gaat de klok gewoon weer een uurtje terug.
Nee, de auto kan wrs wel opgelapt worden... had hem ook net een jaarquote:Op zondag 27 maart 2022 17:44 schreef SQ het volgende:
Gelukkig zijn jullie allemaal ongedeerd Tink! Wat kut van de auto. Wil je een fiets kopen ter vervanging van de auto?
Hangt een beetje van je auto en rijstijl af.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hoezo kost 2x11km ¤4,-? Dat is toch 1 liter benzine?
Mijn auto rijdt 1 op 15 gemiddeld, dus kort stukje en koude motor is makkelijk 1 op 11. En da's dus twee liter benzine x 2,50 de liter. Bijna 4 euro.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb kind ''gewoon'' een uur later op bed gebracht, die deed niet zo moeilijk. Maar het opstaanquote:Op zondag 27 maart 2022 20:20 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gedoe met naar bed brengen zorgde dat het bij mij nu al opkwam
Waarom moet ze dan wel? Ze kan toch ook gewoon voor fietszitjes op een gewone fiets gaan?quote:Op maandag 28 maart 2022 07:02 schreef Aure het volgende:
Afhankelijk van hoe ver je gaat is op vakantie gaan met de bakfiets ook best te doenen je kunt altijd onderweg stoppen en overnachten natuurlijk. Maar een bakfiets huren op vakantie is vaak ook een optie, hebben wij ook een keer gedaan, ideaal
Ik vind zelf een tweewieler nog fijner fietsen dan een driewieler, maar ik ben inmiddels ook niet anders gewend natuurlijk. We gingen laatst oefenen met m'n schoonmoeder maar die vond het toch wel doodeng en durfde de bochten niet te nemenze heeft nog 10 weken en dan gaat de oudste naar school dus dan moet ze wel als ze hem wil ophalen
Klopt, maar dat is éénmalig, vanavond ligt hij weer om 19.30 nieuwe tijd, dan is hij moe genoegquote:Op maandag 28 maart 2022 07:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier 2 chagrijnige kinderen aan tafel. Het voelt ook gewoon een uur te vroeg. Over een weekje is het wel gewend, maar ze konden gisteren ook niet goed in slaap komen.
Maar we zijn al geen ochtendmensen, dus nu dubbel raak![]()
@:PoesInDoos een uur later in bed? En dan een uur missen, dan hebben ze 's ochtends 2 uur tekort toch?
Straks mijn frambozen verplanten. Die heeft heel veel uitlopers, maar geen 1 in de buurt van het speciaal gebouwde rek. Dus alle uitlopers opgraven en terug zetten in het bedoelde rijtje
11 km is hier al 1 liter benzine en dan rij ik nog zuinig ookquote:Op zondag 27 maart 2022 23:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ze vindt 2 fietszitjes op de gewone fiets ook spannend en gaat dan liever met de bakfiets oefenenquote:Op maandag 28 maart 2022 07:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Waarom moet ze dan wel? Ze kan toch ook gewoon voor fietszitjes op een gewone fiets gaan?
Ik zou ook in paniek raken als ik ineens ongeoefend met een bakfiets andermans kinderen moest vervoeren in het centrum van Rotterdam
Ik zou in paniek raken als iemand die niet durft met mijn kinderen in een bakfiets op pad ging.quote:Op maandag 28 maart 2022 07:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Waarom moet ze dan wel? Ze kan toch ook gewoon voor fietszitjes op een gewone fiets gaan?
Ik zou ook in paniek raken als ik ineens ongeoefend met een bakfiets andermans kinderen moest vervoeren in het centrum van Rotterdam
Mijn man heeft de laatste paar vakanties een ebike gehuurd want vooral op vakantie is het wel fijn als je beide een ebike hebt of de ander moet een veel betere conditie hebben.quote:Op maandag 28 maart 2022 06:56 schreef Tink89 het volgende:
@Elleska: huren is inderdaad misschien wel een optie op vakantie! Dat had ik nog niet bedacht. En mijn man zei al dat we onze aanhanger ook nog kunnen meenemen op vakantie, dan kan de bakfiets wel mee. Vind ik voor Nederland/België ook nog te doen, maar ik ga niet vrijwillig met een aanhanger naar zuid-frankrijk als het niet hoeft.
Oja, dat werkt ook idd.quote:Op maandag 28 maart 2022 07:57 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is éénmalig, vanavond ligt hij weer om 19.30 nieuwe tijd, dan is hij moe genoeg![]()
Gisteravond 20.30 nieuwe tijd, dus voor z'n gevoel mocht hij opblijven. Ik ben altijd in de war met die tijden, maar hey, het werkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2022 08:47 schreef exode het volgende:
De kogel is door de kerk, we gaan de vouwwagen verkopen. We twijfelen al meer dan een jaar inmiddels en de afgelopen maanden hadden we andere dingen aan ons hoofd.
Jammer dat het deze week gaat regenen want we willen hem even uit de stalling halen en opzetten voor foto's en check of alles goed is. Hij is vorig jaar de stalling niet uitgeweest. We hebben allebei zoiets dat we de komende 2 jaar er sowieso niet mee op vakantie gaan. Daarna is B 10 en wil vast in een eigen tentje en dan is onze vouwwagen gewoon niet ideaal. Als we ooit weer gaan kamperen overigens. Al staan we op het punt om een safaritent van Tendi te boeken in Zweden.
En weer gezeik in de schoonfamilieOh, wat een heerlijk drama, exode...Frustrerend zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor vouwwagen hebben jullie?
Wij hebben gister ondervonden hoe droog het was. We hebben 10.000 liter regenwaterputten, maar de wc's trokkn niet meer door, het water was op. Er een flinke hoeveelheid leidingwater bij gestopt, en toen 2 uur lopen prutsen tot de pomp weer druk had. Dat soort dingen gebeuren altijd op de momenten dat je er het minste tijd voor hebt...
Het is gewoon weer typisch, onze kinderen zien opa 1 x in de zoveel maanden een paar minuten als hij oma komt brengen.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, wat een heerlijk drama, exode...Frustrerend zeg.
Wat voor vouwwagen hebben jullie?
Wij hebben gister ondervonden hoe droog het was. We hebben 10.000 liter regenwaterputten, maar de wc's trokkn niet meer door, het water was op. Er een flinke hoeveelheid leidingwater bij gestopt, en toen 2 uur lopen prutsen tot de pomp weer druk had. Dat soort dingen gebeuren altijd op de momenten dat je er het minste tijd voor hebt...
Logistiek geen probleem, de koude kant mag ook niet komen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:19 schreef Debsterr het volgende:
@:exode dat klinkt ook niet gezellig, als de kleinkinderen elke keer uitgesloten worden. En logistiek toch ook gewoon onhaalbaar?
Oh wow.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:21 schreef exode het volgende:
[..]
Logistiek geen probleem, de koude kant mag ook niet komen.
Nee joh, hij wil er gewoon geen kinderen bij. Er zijn al heel wat etentjes, rondvaarten etc geweest waarbij de kleinkinderen niet welkom waren.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:28 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode, zijn verjaardag, zijn keuze? Misschien wil hij wel iets heel persoonlijks vertellen.
En dan doe je die lunch een week later met iedereen die wil komen..
Al vraag ik me wel af hoe schoonvader dan in het leven staat.
Is wel typisch mijn zwager en ik kan je vertellen, hij gaat zijn zin krijgen. Het is een repeterend iets.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:36 schreef vencodark het volgende:
@:exode Sommige mensen houden ook gewoon niet van kleine/jonge kinderen. Aparte manier van in het leven staan als je eenmaal opa en oma bent maar goed. Ik vind het wel bijzonder dat je zwager dan op deze manier zíjn zin doordrijft en dingen gaat organiseren.
Andermans wensen respecteren of gewoon zeggen waar het op staat.
Je gaat toch niet achter iemands rug om zoiets regelen? Wiens verjaardag is het dan en voor wie doe je het?
Dat wordt nu al gezellig.
Dat is het echt niet, 100%. Dit is de zoveelse keer namelijk. Wij hebben een paar jaar geleden expres met de koude kant en kinderen zelf een bbq gedaan toen zij een etentje hadden omdat schoonvader 70 werd.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:39 schreef Leandra het volgende:
Bij het uitsluiten van kleinkinderen en de aanhang van de eigen kinderen zou ik eerder denken aan iets te vertellen hebben, maar om daar dan weer mee te wachten tot je 75ste verjaardag vind ik ook een beetje... bijzonder.
Ik kan me prima voorstellen dat er dingen zijn die de kleinkinderen niets aangaan en waarbij je de eerste reactie van de aanhang niet hoeft te zien, maar regel dat dan gewoon los van een verjaardag.
En die zwager is dan naar ik aanneem een broer van verloofde, en niet de man van een zus van verloofde?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:40 schreef exode het volgende:
[..]
Is wel typisch mijn zwager en ik kan je vertellen, hij gaat zijn zin krijgen. Het is een repeterend iets.
Mijn schoonfamilie is in zijn geheel bijzonder, het is echt een wonder dat mijn verloofde zo normaal is.
Dat is ook een prima manier denk ik, gewoon met de rest wat leuks doen en dat de partners daar dan zo snel mogelijk bij aansluiten.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:41 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is het echt niet, 100%. Dit is de zoveelse keer namelijk. Wij hebben een paar jaar geleden expres met de koude kant en kinderen zelf een bbq gedaan toen zij een etentje hadden omdat schoonvader 70 werd.
Dan zou ik lekker afwachten en de soap zich laten afspelen.. Gelukkig dat het de schone kant isquote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, hij wil er gewoon geen kinderen bij. Er zijn al heel wat etentjes, rondvaarten etc geweest waarbij de kleinkinderen niet welkom waren.
Ik bemoei me er ook niet mee. Ik zie wel wie, wat, waar en hoe.
Ja ingewikkeld, het is de oudste broer van verloofde. De aannemer. Hij en zijn vrouw hebben nogal een sterke mening, in alles. Er is geen andere weg, dan wat zij bedenken zeg maar. Ik kan daar wel mee omgaan, verloofde ook, dat is het kleine zusje daar gaat ie voor door het vuur. Maar de rest van de familie durft er niet tegenin te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die zwager is dan naar ik aanneem een broer van verloofde, en niet de man van een zus van verloofde?
Nou ja, als het eigen kind het regelt dan scheelt dat al, je moet daar als aanhang ver van weg blijven qua dingen organiseren voor de hele groep incl de schoonouders die niets buiten hun eigen gezin willen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:47 schreef exode het volgende:
[..]
Ja ingewikkeld, het is de oudste broer van verloofde. De aannemer. Hij en zijn vrouw hebben nogal een sterke mening, in alles. Er is geen andere weg, dan wat zij bedenken zeg maar. Ik kan daar wel mee omgaan, verloofde ook, dat is het kleine zusje daar gaat ie voor door het vuur. Maar de rest van de familie durft er niet tegenin te gaan.
Schoonzus die het moet vertellen van schoonmoeder is de oudere zus van verloofde. De lijm van het gezin zeg maar. Die moet altijd sussen.
Ze heeft 2 broers en 1 zus.
Verloofde en ik zitten nu ook lekker aan de zijlijn hoor. Zoek het uit. Mag ik en de kinderen niet komen, prima. Ik heb met zwager (de man van de zus van verloofde) al afgesproken dat wij dan samen iets gaan doen met de kinderen. Ik weet niet beter dan dat de kleinkinderen nergens bij zijn als het vanuit de schoonouder is. Het is een wonder dat ze er met Kerst wel bij mogen zijn.
Mijn schoonouders zijn een wereld op zichzelf, ik kan hele pagina's hier volpennen over alles wat ik heb gezien en meegemaakt de afgelopen 17 jaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als het eigen kind het regelt dan scheelt dat al, je moet daar als aanhang ver van weg blijven qua dingen organiseren voor de hele groep incl de schoonouders die niets buiten hun eigen gezin willen.
Hebben ze wel geaccepteerd dat de kinderen volwassen zijn en hun eigen gezinnen hebben, of doen ze het liefst alsof de kinderen nog op de basisschool zitten?
Geen ervaring mee, ik heb op maat gemaakte oordoppen. Maar ik zie die van loop regelmatig voorbij komen en positieve reacties! Ik zag een kortingscode voor 20% korting voor loopearplugs voorbij komen: LOOPXCELINEquote:Op zondag 27 maart 2022 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje een zijspoortje, maar ik lees veel goeds over de oordoppen van loop, schijnen goed te helpen tegen overprikkeling door geluid. Ik overweeg ze zelf ook te kopen, huilende baby icm een kleuter met een playdate zorgen ervoor dat ik tegen de muren op ga soms
Ik heb de Loop Experience en vind ze heel erg fijn. Gebruik ze inderdaad als Sjaak een vriendje over de vloer heeft, scheelt enorm voor me. In de supermarkt vind ik ze ook fijn trouwens.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje een zijspoortje, maar ik lees veel goeds over de oordoppen van loop, schijnen goed te helpen tegen overprikkeling door geluid. Ik overweeg ze zelf ook te kopen, huilende baby icm een kleuter met een playdate zorgen ervoor dat ik tegen de muren op ga soms
Fijn, die code. Ik heb nu een set ‘Quiet’s besteld voor ‘s nachts. Ben benieuwd of ik er mee kan slapen. Heb nu andere voor ‘s nachts maar die vind ik vervelend voelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef Nijna het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik heb op maat gemaakte oordoppen. Maar ik zie die van loop regelmatig voorbij komen en positieve reacties! Ik zag een kortingscode voor 20% korting voor loopearplugs voorbij komen: LOOPXCELINE
Ik weet niet hoe lang die geldig is, maar het bericht is 2 dagen oud, dus wellicht nog geldig.
Tip: landal Hoog Vaals. Fijne huisjes, prima bedden, zwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en dichtbij van alles te doen. En 16-persoons huisjes zijn 2 x 8 geschakeld met een tussendeur. Werkte voor ons prima.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:45 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker afwachten en de soap zich laten afspelen.. Gelukkig dat het de schone kant is
Ik moet/mag van mijn moeder weer een weekend weg boeken. met 11 man (2 grootouders, 4 kinderen en 5 kleinkinderen) in 1 huisje. Altijd een gezellige bende. kan me niet voorstellen dat zij zoiets zonder kleinkinderen zouden willen.
Maar mijn ene oma wilde ook niet met de kleinkinderen uit eten, die 'bende'' vond ze niet kunnen. De andere kant nam ze gewoon mee naar vd Valk..
Hihi, dat klinkt prima, maar mijn ouders vinden Drente of noord-Noord-Holland ver genoeg rijdenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:26 schreef Tink89 het volgende:
Tip: landal Hoog Vaals. Fijne huisjes, prima bedden, zwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en dichtbij van alles te doen. En 16-persoons huisjes zijn 2 x 8 geschakeld met een tussendeur. Werkte voor ons prima.
Ja, een erg leuk park, 2 keer geweest, beide keren in de winter. Behoort wel tot onze favoriete parken in Nederland.quote:
Dat is fijn om te horen want die staat op onze verlanglijst voor de zomervakantie.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tip: landal Hoog Vaals. Fijne huisjes, prima bedden, zwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en dichtbij van alles te doen.
Het is wel warm op de slaapkamers boven, die zitten direct onder het dak. Maar verder echt niks op aan te merkenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen want die staat op onze verlanglijst voor de zomervakantie.
meteen even besteldquote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef Nijna het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik heb op maat gemaakte oordoppen. Maar ik zie die van loop regelmatig voorbij komen en positieve reacties! Ik zag een kortingscode voor 20% korting voor loopearplugs voorbij komen: LOOPXCELINE
Ik weet niet hoe lang die geldig is, maar het bericht is 2 dagen oud, dus wellicht nog geldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |