Ik zie alleen een paars scherm inderdaad. Vanwege de 20.15 uur had ik ook beeld verwacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Krijg je wel een videospeler met een paars scherm? Is inderdaad nog geen beeld, maar wel wat ESF muziekjes vooraf.
Die gasten keken er ook met een heel serieuze blik naarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef Cee het volgende:
Dat verhaal van Brooke uit Ierland ook, paspoort was bij aankomst kwijt, ze had geen andere ID bij zich en op TikTok liet ze zien dat ze bij de douane zat te wachten voor ondervraging, ze moest bewijzen wie ze was en je ziet een aantal agenten verderop naar hun telefoons kijken terwijl “That’s Rich” door de speakertjes blèrde.
Iconischquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef Cee het volgende:
Dat verhaal van Brooke uit Ierland ook, paspoort was bij aankomst kwijt, ze had geen andere ID bij zich en op TikTok liet ze zien dat ze bij de douane zat te wachten voor ondervraging, ze moest bewijzen wie ze was en je ziet een aantal agenten verderop naar hun telefoons kijken terwijl “That’s Rich” door de speakertjes blèrde.
Ik heb het topic uit 2019 nog teruggelezen, toen waren er 32! Bizar aantal eigenlijk!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:39 schreef Momo het volgende:
Hier zijn iets van 10 acts, dan steken wij er wel echt uit met meer dan 25 acts
Si.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef H_T het volgende:
Ik schakel net inKlopt het dat er nu een praatje over Oekraïne is?
Bijna net zoveel gastoptredens ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:39 schreef Momo het volgende:
Hier zijn iets van 10 acts, dan steken wij er wel echt uit met meer dan 25 acts
Ik wou net 'wat een geleuter' komen postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |