quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:11 schreef BE het volgende:
[..]
Zo deden wij gisteren 'step-up's (ik denk dat het zo heet, op een hoog bankje oid opstappen, recht staan en weer afstappen) en toen zei onze trainster ook zo lollig: en het mooiste is, je heft daarmee je eigen gewicht!
Mja, ik zeker 20-30 kilo meer dan de meesten dus.![]()
![]()
Maar goed, daarmee is hij dus idd lekker zwaar en extra effectief.
Klinkt wel als een toffe workout, en opgedeeld misschien nog enigzins haalbaar.Wie weet ga ik ooit zelf eens een poging doen.
Vanmorgen na bijna 9m powerwalken met alleen een portie 'sterrenstof*' op nog eens op de weegschaal gaan staan en hop, nog weer 0,5kg eraf.![]()
Telt niet, maar toch...
*Sterrenstof:Hahaha, ja ik moest van de week ook step-ups, maar dan met barbell+gewicht in front rack. "Ja maar ik weeg al 25 kg meer dan de meeste doei"SPOILER: reclamepraatje :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Sterrenstof klinkt gewoon als iedere willekeurige pre-workout. Ik drink gewoon enorme bak koffie.Sterkheidsbaas van alles.
Murph is echt niet te doenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, is echt verschrikkelijk.Eigenlijk moet ie ook nog met een weightvest, maar dat heb ik al van mezelf, vind ik.
Om het voor iedereen haalbaar te maken kun je minder reps doen (de helft bijv.). Je kunt pull ups scalen (ring rows, body rows, jumping pull ups), net als de push ups (elevated of op je knieen) en de strategie voor iedereen die niet een atleet op wereldniveau is, is 20 rondjes van 5 pull ups, 10 push ups en 15 squats.
Ik doe morgen:
1 mile run
20x:
5 body rows
10 knee push ups (denk ik. Afhankelijk van de setup)
15 squats
en dan die laatste verschrikkelijke run
In 2019 deed ik daar 58:21 over.
Ik vind alles tussen dat rennen in wel prima.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Murph is echt niet te doenIk vind je een held met wat je gaat doen
Dat drink ik dan weer niet maar zal idd eenzelfde effect hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik moest van de week ook step-ups, maar dan met barbell+gewicht in front rack. "Ja maar ik weeg al 25 kg meer dan de meeste doei"
Dat Sterrenstof klinkt gewoon als iedere willekeurige pre-workout. Ik drink gewoon enorme bak koffie.
ik heb ook een blauwe maandag bij een cross fit groep rondgelopen en Murph was wel een happeningquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind alles tussen dat rennen in wel prima.Dieseltje, gewoon buffelen, blik op oneindig en niet nadenken.
Ja dat is de story of many lives hierquote:Op maandag 23 mei 2022 19:22 schreef Pinuts het volgende:
Hebben jullie ook dat als je controle over 1 ding verliest dat het dan moeilijk is om de rest wel te blijven doen? Vandaag prima dag gehad qua eten. Vanavond moest ik eigenlijk boksen maar de les is afgezegd vanwege ziekte van de trainer. En mijn eerste gedachte is dan, oh dan had ik ook wel pizza kunnen eten. Raar eigenlijk, want het is niet zo dat ik ongezond voedsel verbied of nooit meer eet ofzo. Maar op de een of andere manier als mijn structuur een beetje wegvalt dan lijkt als een kaartenhuis ineen te storten.
Fijn!quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die appel was lekker
En dat is de samenvatting van mijn leven: alles wat ik leuk/lekker vind is uit de handel gehaald
Mijn plotse gewichtsdaling blijkt tot nu toe stabiel. In ieder geval al 3 dagen hetzelfde.
Dat klinkt wel echt goed!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef SQ het volgende:
Sterkte morgen, Lonaa!
Ik ben deze week begonnen bij fitboutiq, een fitnessconcept op kantoor. Mag onder werktijd, je hoeft je niet om te kleden omdat je niet zweet, het is een full body spiertraining op zeer traag tempo.
Dat is natuurlijk niets vergeleken met wat sommigen hier doen, maar ik doe nooit spieren trainen dus voor mij gaat dit echt veel winst opleveren. En omdat het op kantoor is is het fucking laagdrempelig
Nee maar da's dan ook in groepjes denk ik? Dit is echt personal training, en je kan als een echte autist zelf een tijdslot boeken in een app, zonder menselijk contactquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef arvensis het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt goed!
Bij ons hebben ze bootcamp etc in de garage, maar dat gaat mij te ver voor op kantoor.De tijden spreken me ook niet aan.
Dat klinkt ideaal. Ik kan me er wel weinig bij voorstellen hoe je niet zweet en toch werkelijk spieren traint. Wat voor soort oefeningen die je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef SQ het volgende:
Sterkte morgen, Lonaa!
Ik ben deze week begonnen bij fitboutiq, een fitnessconcept op kantoor. Mag onder werktijd, je hoeft je niet om te kleden omdat je niet zweet, het is een full body spiertraining op zeer traag tempo.
Dat is natuurlijk niets vergeleken met wat sommigen hier doen, maar ik doe nooit spieren trainen dus voor mij gaat dit echt veel winst opleveren. En omdat het op kantoor is is het fucking laagdrempelig
Sterkte en succes straks!quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:48 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Slecht geslapen, mad buikpijn want ongesteld, ook rugpijn. Wordt vast gezellig, straks.
Lijstje:
O: koffie, ibuprofen, boterham met smeerkaas
S: die gore workout
T: eiwitreep, banaan, bier.
L: geen idee.
D: platbroodpizza met avocado, chorizo, zoete aardappel, kaas.
Dus.
Je doet het vooral heel langzaam en in een koude ruimtequote:Op donderdag 26 mei 2022 08:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt ideaal. Ik kan me er wel weinig bij voorstellen hoe je niet zweet en toch werkelijk spieren traint. Wat voor soort oefeningen die je dan?
Da's vocht, heel normaal de eerste dagen. Altijd een fijne motivator! Maar in elk geval fijn dat je sowieso een prima gezond gewicht hebt!quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:25 schreef arvensis het volgende:
Ik vraag me af of m’n weegschaal kapot is.![]()
1,9 kilo lichter in 3 dagen zonder intensief iets gedaan te hebben, afgezien van het lopen.
23-5 - 67,7
26-5 - 65,8
Edit: en 166 cm.
Dat klinkt goed en logisch. En dat de ruimte koud is, zal zeker helpen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Je doet het vooral heel langzaam en in een koude ruimte
Het gaat dus niet om zo snel mogelijk zo veel mogelijk reps halen, maar omdat je het gewicht heel langzaam duwt en heel langzaam terug laat komen daag je je spieren evengoed uit.
Held!quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:44 schreef Lonaa het volgende:
51:20. Da's 7:23 sneller dan 3 jaar geleden.
Het was tof en verschrikkelijk en goor en zwaar. De 100-200-300 ging als een speer, de eerste 1600 was ook nog wel ok, die laatste is echt echt de bottleneck. Voor iedereen. De eerste 300 meter functioneren je benen nog niet, daarna schiet je ademhaling en hartslag _nog_ verder omhoog, dan battle je met jezelf en je lijf voor ongeveer 1 km en dan een eindsprint van 300 meter op pure adrenaline.
Ik heb overigens ook voor het eerst m'n shirt uitgetrokken. Weliswaar pas bij terugkomst van de laatste 1600 meter want hell nah dat ik in mn sportBH buiten ga rennen, but still, dat was ook al wel een overwinning.
Wauw!quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:44 schreef Lonaa het volgende:
51:20. Da's 7:23 sneller dan 3 jaar geleden.
Het was tof en verschrikkelijk en goor en zwaar. De 100-200-300 ging als een speer, de eerste 1600 was ook nog wel ok, die laatste is echt echt de bottleneck. Voor iedereen. De eerste 300 meter functioneren je benen nog niet, daarna schiet je ademhaling en hartslag _nog_ verder omhoog, dan battle je met jezelf en je lijf voor ongeveer 1 km en dan een eindsprint van 300 meter op pure adrenaline.
Ik heb overigens ook voor het eerst m'n shirt uitgetrokken. Weliswaar pas bij terugkomst van de laatste 1600 meter want hell nah dat ik in mn sportBH buiten ga rennen, but still, dat was ook al wel een overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |