Als ik zie wat je sport, moet dat toch ook welquote:Op maandag 23 mei 2022 14:50 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal kruipt naar beneden hier, maar het lijf veranderd enorm heb ik het idee.
Ja, maar ik doe het niet dus weet niet hoe moeilijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OMAD is one meal a day? Doe je dan echt alleen maar een avondmaaltijd of lunch?
Hoezeer het me ook meevalt om tussen 20-12 niet te eten, dat lijkt me echt heul moeilijk.
Wat ik ooit over OMAD las was dat diegene het dan als een soort drie gangen diner beschouwde en dan ook over iets langere tijd uitgerekt zeg maar. Ik dacht 2-3hr ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OMAD is one meal a day? Doe je dan echt alleen maar een avondmaaltijd of lunch?
Hoezeer het me ook meevalt om tussen 20-12 niet te eten, dat lijkt me echt heul moeilijk.
Klinkt als een prima plan.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Om 4u net voor de kinderen thuis zijn beginnen met de kokosmakronen (waarom was dat net met c?) En om 7 uur eindigen met een toetje.
Ik zie het eigenlijk wel zitten
Bedoel je fris met suiker? Want als dat verwisselt met water, thee, zwarte koffie of andere drank waar zo goed als geen kcal inzit, heb je al een winst te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:19 schreef arvensis het volgende:
Ik ga hier eens meelezen ter motivatie.De zwangerschapskilo’s van 1,5 jaar geleden zijn er nog niet af.
Heb een poosje geleden een mooie route gevonden van 9km/10.000 stappen die ik een paar keer per week loop. Vooral op de thuiswerkdagen.
En wil ook weer op m’n eten letten. Ik eet niet veel, maar wel slecht. Veel suiker en fast food, veel fris. Dus als ik dat al kan veranderen is dat al een pluspunt.
Ja, ik hou alleen niet van thee en zwarte koffie, dus ik drink lekker veel water. Altijd al.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedoel je fris met suiker? Want als dat verwisselt met water, thee, zwarte koffie of andere drank waar zo goed als geen kcal inzit, heb je al een winst te pakken.
Een alternatief is water met een smaakje. Ik koop die zelf altijd van AH.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:24 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja, ik hou alleen niet van thee en zwarte koffie, dus ik drink lekker veel water. Altijd al.Probeer er nu bewuster van te zijn.
Yes, crystal clear. We drinken 2 pakken per dag thuis.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Een alternatief is water met een smaakje. Ik koop die zelf altijd van AH.
Dat is echt vies. Dan veeeeel liever water.quote:
Ik vind de peach tea best wel prima. Klein beetje, met flink water of spa rood.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is echt vies. Dan veeeeel liever water.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag rustdag. Morgen is Murph, de workout van het jaar.
1 mile run
100 pull ups
200 push ups
300 squats
1 mile run
![]()
Ja, is echt verschrikkelijk.quote:
Zo deden wij gisteren 'step-up's (ik denk dat het zo heet, op een hoog bankje oid opstappen, recht staan en weer afstappen) en toen zei onze trainster ook zo lollig: en het mooiste is, je heft daarmee je eigen gewicht!quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, is echt verschrikkelijk.Eigenlijk moet ie ook nog met een weightvest, maar dat heb ik al van mezelf, vind ik.
Om het voor iedereen haalbaar te maken kun je minder reps doen (de helft bijv.). Je kunt pull ups scalen (ring rows, body rows, jumping pull ups), net als de push ups (elevated of op je knieen) en de strategie voor iedereen die niet een atleet op wereldniveau is, is 20 rondjes van 5 pull ups, 10 push ups en 15 squats.
Ik doe morgen:
1 mile run
20x:
5 body rows
10 knee push ups (denk ik. Afhankelijk van de setup)
15 squats
en dan die laatste verschrikkelijke run
In 2019 deed ik daar 58:21 over.
SPOILER: reclamepraatje :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |