En je hebt geen kinderen die soms ineens het midden van je bh vastgrijpen en met hun volle gewicht daar aan gaan hangen - ik gok vooral dat dat de boosdoener isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit meegemaakt.
Nu heb ik ook wel minder epische tetten, maar details.
Dat is inderdaad niet iets wat me ooit overkomen is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:55 schreef SQ het volgende:
[..]
En je hebt geen kinderen die soms ineens het midden van je bh vastgrijpen en met hun volle gewicht daar aan gaan hangen - ik gok vooral dat dat de boosdoener is
Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:13 schreef SQ het volgende:
Ik had trouwens van de week een interessante BH-noviteit: mijn bh scheurde doormidden. Precies tussen de beugels in het midden
/offtopic
Fijn dat je zo lekker in de flow zitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:16 schreef BE het volgende:
Ik heb het hier de laatste dagen zo druk dat eten er soms half en half bij in schiet. IF is zo iig heel goed te doen, iig de ochtend zeg maar. En 's avonds ben ik zo moe dat ik geen zin heb om te snaaien. Dat is wel echt een novelty!
Helaas dan ook meteen weer te druk om te kunnen lopen, dus dat voordeel gaat er dan wel weer vanaf.
Maar ik laag nog niet. Het gaat niet heel snel, maar het gaat goddank iig ook niet meer omhoog.
Schade van vandaag so far: 4 muesliboterhammen met kaas en een stukje leverworst. Oh, en een vitamineC shot en een fles mango-passievrucht-sap want ik had ernstig behoefte aan kleur. De afgelopen dagen mijn groente wel aardig bij kunnen houden dus vanavond: pannenkoeken!
Beetje jammer alleen dat ik ze nog moet gaan bakken.
Oh maar dat is ook wel echt nastyquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.
De BH die deze week stuk ging daarvan was een beugel doormidden geknapt en beide puntjes staker er uit tegen de onderkant van mijn tiet aan. Had ik ook nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:17 schreef SQ het volgende:
Dus even mijn horloge, ringen en haarelastiekje af gedaan,
Fascinerend eigenlijk! Goede lesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Wij waren gisteren naar de film. Late film, vroeg gegeten, en weer eens traditioneel een klein () zakje geschept bij Jamin. Zowel man als ik hebben het tegen heug en meug opgegeten en zeiden achteraf tegen elkaar dat ons lichaam er duidelijk niet heel blij van werd
Je blijft dan toch in die zak graaien tot ie leeg is, maar je wordt er niet meer blij van. Goede les, dus, hoeven we niet meer te doen
Wat goed dat jullie die conclusie hebben getrokken! Ik heb dat stukje bewustwording inmiddels wel alleen het doorzetten lukt me nog niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Wij waren gisteren naar de film. Late film, vroeg gegeten, en weer eens traditioneel een klein () zakje geschept bij Jamin. Zowel man als ik hebben het tegen heug en meug opgegeten en zeiden achteraf tegen elkaar dat ons lichaam er duidelijk niet heel blij van werd
Je blijft dan toch in die zak graaien tot ie leeg is, maar je wordt er niet meer blij van. Goede les, dus, hoeven we niet meer te doen
Zeker fascinerend.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]Hier hou ik van
ik zou hetzelfde doenhoe onnozel ook
Maar super van nóg meer gewichtsverlies.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:17 schreef SQ het volgende:
Ik merk nu ook wel echt dat hoe langer ik dat IF doe, hoe minder honger ik heb.
Vanmorgen weer een mega woosh. Ging op de weegschaal... 80.1. Dus even mijn horloge, ringen en haarelastiekje af gedaan, 80.0.![]()
Soooo close!
Ik heb wel eens kotsmisselijk van de snoep door zitten etenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Zeker fascinerend.
Vooral het gedeelte waarin ik een bekende hoofdpijn voelde opkomen die ik al een hele tijd niet heb gehad, maar toch met mijn hand in die zak blijf graaien. Hoe kun je jezelf dat toch aandoen, vraag ik me dan achteraf af
Maar de zak was gewoon leeg hoor aan het einde van de film
Onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kotsmisselijk van de snoep door zitten etenwtf is dan mis met mijn brein joh. Dat je gevoel niet altijd de juiste keuzes maakt omdat het verband niet super duidelijk is (sporten is goed voor je) die snap ik nog wel. Maar beroerd en in jouw geval hoofdpijn als direct verband en dan toch dooreten? Schiet mij maar lek. Achterlijk brein.
OMAD is one meal a day? Doe je dan echt alleen maar een avondmaaltijd of lunch?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Maar misschien is de volgende hap wel de bevredigende. Stel dat je die had gemist. Beter doorgaan
Ik heb deze week al een paar keer gehad dat ik me er tijdens het koken echt toe moest zetten om te proeven. Gevoel dat het nog niet lang genoeg geleden kon zijn dat ik gegeten had. Weet niet zo goed hoe ik dat handig kan gaan inzetten, voor OMAD vind ik mijn eigen brood vers te lekker vrees ik en het interval ook toch wat lang.
Vraag niet hoe het kan, profiteer er vanquote:Op maandag 23 mei 2022 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik sta wekenlang stil. Vrijdag onverstandig geluncht met vriendin (broodje hamburger met patat ipv iets lichters en gezonders, en het broodje was niet eens lekker door vieze rokerig smakende bbqsaus achtige mayo). Daarna had ik moeite met gezond en normaal doen. M&M's gekocht, Pringles gehad, chocolade gegeten. Allemaal heel herkenbaar en het begint altijd met iets wat ik niet had moeten doen, de ongezonde lunch. Vanmorgen bijna een kg minder dan dat stabiele gewicht van de afgelopen weken. Schiet mij maar lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |