SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en vandaag ook nog. Morgenochtend ook nog even het boekje voor de zoveelste keer doorlezen. 20 oefentoetsen gemaakt. Dus daar ligt het niet aan. Maar ik zak bij de oefentoetsen op de instinkers of 'begrijpend lezen' vragen. Ik vind dat die vragen ook helemaal niet thuishoren in zo'n soort examenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:39 schreef Rob het volgende:
[..]
zitten er ook bij.
Maar je hebt tot gisteren goed geleerd ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ga immers niet voor een cursus Nederlands op. En ook op de hogeschool vond ik dat al bullshit“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
dat heeft geen nut meer. Als je het nu niet weet komt het op het examen ook niet goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, en vandaag ook nog. Morgenochtend ook nog even het boekje voor de zoveelste keer doorlezen. 20 oefentoetsen gemaakt. Dus daar ligt het niet aan. Maar ik zak bij de oefentoetsen op de instinkers of 'begrijpend lezen' vragen. Ik vind dat die vragen ook helemaal niet thuishoren in zo'n soort examen
Als je goed geleerd hebt en oplet WAT je leest dan komt het wel goed.![]()
Krijg je 10 vragen op een oefentoets of er bestuurders, motors, auto's, brommers, etc. tegemoet kunnen komen op een eenrichtingsweg. Daarna krijg je ineens ongeveer dezelfde vraag maar dan is het vorige vervangen door 'verkeer'...
Wat is het antwoord?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nah, komt wel goed. Ik ben immers ook geslaagd voor auto en brommerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:43 schreef Rob het volgende:
[..]
dat heeft geen nut meer. Als je het nu niet weet komt het op het examen ook niet goed.
Als je goed geleerd hebt en oplet WAT je leest dan komt het wel goed.Dat is overigens wel 16 en 18 jaar geleden
Godverdomme, ik word oud!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
het ergste wat je kan overkomen (lijkt mij) dat je het nog een keer moet doen.
Als je het niet haalt schopt niemand je voor je "noten", krabt niemand je ogen uit of krijg je een klap voor je kanis.
Niets aan de hand dus![]()
Ging vandaag overigens ook prima. Beetje spanning. En ik was liever als eerste aan de beurt i.p.v. derde. Maar ik ben wat eerder op de motor gaan zitten dan me eerder verteld was en heb me even afgezonderd van de rest, en toen het examen voor mij begon was ik helemaal in mijn zone. Met vlag en wimpel geslaagdquote:
Is ook niet zo erg. En voor de theorie kan ik bij wijze van maandag al weer terecht voor een her. Kost ¤50,- meer, maar soit. Voor de AVB en AVD is het een ander verhaal. Dat wacht je makkelijk 3 tot 4 maanden voor een herkansingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:46 schreef Rob het volgende:
het ergste wat je kan overkomen (lijkt mij) dat je het nog een keer moet doen.
Als je het niet haalt schopt niemand je voor je "noten", krabt niemand je ogen uit of krijg je een klap voor je kanis.
Niets aan de hand dusKut CBR, kut Pechthold
Gewoon goed slapen. Lekker ontbijten, niet meer leren, (dat heeft geen zin meer.) en lekker relaxed er naar toe .
Zorg dat je 45 minuten half uur te vroeg bent zodat je nog relaxed een bakkie koffie kan doen![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Komt goed. Morgen toch nog wel even stiekem het boekje openklappen denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef Rob het volgende:
Gewoon goed slapen. Lekker ontbijten, niet meer leren, (dat heeft geen zin meer.) en lekker relaxed er naar toe ., maar voor de rest zou ik er klaar voor moeten zijn
![]()
Ik ga er vandoor. Laters
Ninja-edit. Nee, dat bakje koffie doet mij geen goedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef Rob het volgende:
Gewoon goed slapen. Lekker ontbijten, niet meer leren, (dat heeft geen zin meer.) en lekker relaxed er naar toe .
Zorg dat je 45 minuten half uur te vroeg bent zodat je nog relaxed een bakkie koffie kan doenBeter van niet
Succes!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is ook niet zo erg. En voor de theorie kan ik bij wijze van maandag al weer terecht voor een her. Kost ¤50,- meer, maar soit. Voor de AVB en AVD is het een ander verhaal. Dat wacht je makkelijk 3 tot 4 maanden voor een herkansingKut CBR, kut Pechthold
Kon me herinneren dat je voor praktijkexamen gewoon binnen 3 weken een her kan krijgen, voor autorijbewijs dan. Maar dat schijnt nu ook 3-4 maanden te zijn. Blij dat ik in een keer ben geslaagd tijdens coronatijd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
thee dan. maar zeker atmosfeer van gebouw in je opnemen dan voelt het niet "vreemd"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ninja-edit. Nee, dat bakje koffie doet mij geen goedBeter van niet
![]()
Ik kan me ook niet herinneren dat mijn auto opleiding zo lang heeft geduurd. Is dan wel 16 jaar geleden, maar toch. Ik ben nu met 14uur opgegaan voor de motor. Alles zit ramvol met leerlingen, het CBR heeft de komende 4 maanden geen tijd voor je. Terwijl mijn examen welgeteld 5 minuten heeft geduurt!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Succes!
Kon me herinneren dat je voor praktijkexamen gewoon binnen 3 weken een her kan krijgen, voor autorijbewijs dan. Maar dat schijnt nu ook 3-4 maanden te zijn. Blij dat ik in een keer ben geslaagd tijdens coronatijd.Ik snap het niet, maar ik moet het er maar mee doen.
Mijn motor wordt de 14e juli geleverd. Zul je zien dat (ondanks ik dat al lang vind duren) nog moet gaan zeggen dat ze de motor maar even apart moeten houden
Ik versier de receptioniste wel, misschien helpt hetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:57 schreef Rob het volgende:
[..]
thee dan. maar zeker atmosfeer van gebouw in je opnemen dan voelt het niet "vreemd"![]()
althans, ligt eraan hoe ze eruit ziet
welnee.. "wij DTS " duimen voor jequote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[knip]
Mijn motor wordt de 14e juli geleverd. Zul je zien dat (ondanks ik dat al lang vind duren) nog moet gaan zeggen dat ze de motor maar even apart moeten houden![]()
![]()
(neem ik aan)![]()
Dat mag ik wel hopen beste vrienden?!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:00 schreef Rob het volgende:
[..]
welnee.. "wij DTS " duimen voor je![]()
![]()
(neem ik aan)![]()
Hemaworst is aan het typen....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Al ben ik wel een apart geval qua rijbewijs“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Anyhow, ik ben er nu echt vandoor. Anders mag ik morgen niet eens naar het CBR rijdenLaters
10 jaar geleden begonnen. Twee jaar lang lessen, vaak gezakt tot ik een halve trauma van heb opgelopen. Vorig jaar weer begonnen, mijn leven zag er inmiddels anders uit en mentaal ook. Binnen paar maanden in een keer geslaagdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hemaworst is aan het typen....Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
succes met de puntjes mario
ik ga slapen![]()
Welterusten hema
![]()
LondenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pissen zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is finale toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. DJMO / 4557 / +191 / +0 / 1834 / 3279
2. Dotteke / 3308 / +112 / +0 / 1367 / 2464
3. PLY / 2387 / +38 / +0 / 1017 / 1595
4. FreshFruit / 2294 / +131 / +0 / 1124 / 1794
5. Mrsloveable / 1830 / +55 / +0 / 993 / 1719
6. Rob / 1733 / +64 / +37 / 1112 / 1580
7. mario390 / 1723 / +34 / +5 / 650 / 1256
8. Dr.Mikey / 1432 / +36 / +8 / 425 / 813
9. aloa / 940 / +0 / +0 / 606 / 853
10. hemarookworst / 883 / +34 / +7 / 436 / 764
11. 4-elements / 799 / +40 / +0 / 261 / 579
12. gebrokenglas / 719 / +19 / +0 / 461 / 700
13. ChevyCaprice / 656 / +4 / +0 / 90 / 230
14. Moonlight / 434 / +0 / +0 / 237 / 386
15. Foshizzle79 / 392 / +114 / +0 / 12 / 76
16. Mickytjuh / 342 / +0 / +0 / 190 / 296
17. Fogel / 329 / +6 / +0 / 148 / 288
18. Paul / 301 / +28 / +0 / 276 / 389
19. Grrrrrrrr / 241 / +0 / +0 / 125 / 210
20. Jippie / 224 / +0 / +0 / 5 / 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
niemand? Saai hoorIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Dot.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey FFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker geslipen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, heel slecht. Kon ook bijna niet de trap af zo last van mijn rug ()*&*^%*^$&^%Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is minder,gisteren teveel gedaan ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor een seniorenwoningquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:12 schreef Dotteke het volgende:
Nee, heel slecht. Kon ook bijna niet de trap af zo last van mijn rug ()*&*^%*^$&^%
* Rafeiro verstopt zich.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
DOe al 9 weken te veel, mijn hulp is al 9 weken niet geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is minder,gisteren teveel gedaan ofzo?
Ja dan kan je er op wachten. Viel mij al mee dat het zo 'goed ' gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of een traplift.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tijd voor een seniorenwoning
* Rafeiro verstopt zich.ja zou niet verkeerd zijn he als verhuizen niet zoveel geld kosten.
Kom maar weer uit je verstop plaats Raf ik doe je niets
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is best lang.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe al 9 weken te veel, mijn hulp is al 9 weken niet geweest.
Ja dan kan je er op wachten. Viel mij al mee dat het zo 'goed ' ging“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DIe krijg ik dus niet. Ze zeggen doodleuk moet je maar verhuizen naar een appartementquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 kids, ik dacht 4 maar het zijn er 5 om en om corona. Nu zou ze vrijdag weer beginnen heeft ze zelf coronaquote:
Het gekke is dat ook de de kinderen altijd net een dag voor vrijdag positief testen.
IK mag niet twijfelen maar................. laat ik dat maar niet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is ze er nu dus wel doorheen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 kids, ik dacht 4 maar het zijn er 5 om en om corona. Nu zou ze vrijdag weer beginnen heeft ze zelf corona
Het gekke is dat ook de de kinderen altijd net een dag voor vrijdag positief testen.
IK mag niet twijfelen maar................. laat ik dat maar niet doen.
Mijn hulp heeft ook corona gehad, maar geen bataljon aan kinderen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja deze corona kan je na 3,5 week alweer krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is ze er nu dus wel doorheen.
Ik hou mijn hart vast.
Toen ik zei van de week tegen haar je kan niet binnen werken maar wel buiten dus kom de buiten boel maar doen, krijg ik de ochtend dat ze zou komen een berichtje dat zij nu positief testen pppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ergens wel fijn dat ze het gehad heeft, en 3 prikjes, iets meer imuun, maar 9 weken is wel lang.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat scheelt dan al weer. En kind is 2 weken niet werken. Nu heeft zij zich donderdag ziek gemeld, dus aanstaande vrijdag kan ze ook nog niet werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:19 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn hulp heeft ook corona gehad, maar geen bataljon aan kinderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet ze dat ook inhalen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan al weer. En kind is 2 weken niet werken. Nu heeft zij zich donderdag ziek gemeld, dus aanstaande vrijdag kan ze ook nog niet werken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het maar zo feest. DIt kreng geeft je niet zo lang immuniteit hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel fijn dat ze het gehad heeft, en 3 prikjes, iets meer imuun, maar 9 weken is wel lang.
Ik ga binnen kort voor de tweede booster. En ik moet naar Apeldoorn of Deventer hier kan niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar is dat dan particulier? via zorg zou er dan toch wel vervanging zijn?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Van haar kinderen wel, van haar zelf niet. Ze moet nu al 32 uur inhalenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot heeft een eigen budget volgens mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb PGB en moet zelf hulp zoeken. ALs zij ziek is dan kan ik wel naar een vervanging kijken, maar nu met corona ben ik daar wat voorzichtiger in. Meestal heb ik wel iemand die ik b ellen kan maar die persoon werkt nu fulltime eldersquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:23 schreef Rafeiro het volgende:
Maar is dat dan particulier? via zorg zou er dan toch wel vervanging zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:24 schreef FreshFruit het volgende:
Dot heeft een eigen budget volgens mij.
Maar goed genoeg over mij, anders wordt het zo Dot show
Hoe is het met jou al een beetje opgeknapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pffff.32 uur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat stukken beter,Soul was wel boos dat ik haar niks verteld had.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar goed genoeg over mij, anders wordt het zo Dot show
Hoe is het met jou al een beetje opgeknapt?
Ah lastig dan, ik heb een WMO toekenning En 1 week ziek en ze bellen al of ik vervanging wil.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb PGB en moet zelf hulp zoeken. ALs zij ziek is dan kan ik wel naar een vervanging kijken, maar nu met corona ben ik daar wat voorzichtiger in. Meestal heb ik wel iemand die ik b ellen kan maar die persoon werkt nu fulltime elders
Doe ik zo snel liever niet, maar daarom was ik beetje verbaast.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
O echt, waarom hou je dat dan voor je zelf. Merkt ze dat dan niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat stukken beter,Soul was wel boos dat ik haar niks verteld had.
Hadden ze enig idee waar het vandaan kwam?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan was ze ook boos geweest.En gepanikeerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, waarom hou je dat dan voor je zelf. Merkt ze dat dan niet?
Hadden ze enig idee waar het vandaan kwam?
Niks raars kunnen vinden,alleen een hoge bloeddruk.Maar dat wist ik zelf wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het PGB ook van de wmoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah lastig dan, ik heb een WMO toekenning En 1 week ziek en ze bellen al of ik vervanging wil.
Doe ik zo snel liever niet, maar daarom was ik beetje verbaast.
Maar ik heb al 35 jaar of zo een PGB dat hete eerst anders.
Ik heb wel jaren van een instantie hulp gehad, maar omdat het b ij mij blijvend was hebben ze mij toen eenbudget gegeven, weet niet eens meer hoe dat heten. Kreeg ik echt voor een heel jaar geld gestort om een hulp in te huren en zelf te betalen. Later is dat PGB geworden. Nu krijg je het geld ook niet meer zelf maar gaan de betalingen via de SVBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom dan ook boos? Dit doe je toch niet extraquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was ze ook boos geweest.En gepanikeerd.
Niks raars kunnen vinden,alleen een hoge bloeddruk.Maar dat wist ik zelf wel.
Maar fijn dat het niets bijzonders was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja,je weet hoe vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dan ook boos? Dit doe je toch niet extra
Maar fijn dat het niets bijzonders was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
32 uur wat??quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ze nog moet inhalen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet helemaal waar. Ik blijf altijd kalm en alert. Ook als er wat met de kinderen gebeurde, gelijk handelen en later komt de schrik pasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,je weet hoe vrouwen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ze zei al dat gaat nooit lukkenquote:
Ik o ja hoor heb nog genoeg liggen wat wel eens gedaan zou kunnen worden
Heb iik in ieder geval dit jaar wel iemand voor de tuin dacht ik
PGB vind ik wel beetje eng, maar dat is omdat ik toen ik nog werkte dingen moest zien te regelen voor een vrouw die meer dan ¤ 50.000 aan de belastingdienst moest betalen. Het is een soort loon en er was jaren niks op ingehouden. En die vrouw had 3 ernstig zieke kinderen met PGB, dan loopt het op.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik wil haar ook niet bezorgd maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik blijf altijd kalm en alert. Ook als er wat met de kinderen gebeurde, gelijk handelen en later komt de schrik pas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zei al dat gaat nooit lukken
Ik o ja hoor heb nog genoeg liggen wat wel eens gedaan zou kunnen worden
Heb iik in ieder geval dit jaar wel iemand voor de tuin dacht ik
Ik heb nooit belasting er over moeten betalen. Je moet wel aan de belasting dienst door gegeven wie er voor je gewerkt heeft en hoeveel je bruto uitbetaald hebt. Die persoon moet zelf ook aangifte doen. Maar dat is nu niet meerje kan via de SVB regelen dat ze je salaris administratie doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:36 schreef Rafeiro het volgende:
PGB vind ik wel beetje eng, maar dat is omdat ik toen ik nog werkte dingen moest zien te regelen voor een vrouw die meer dan ¤ 50.000 aan de belastingdienst moest betalen. Het is een soort loon en er was jaren niks op ingehouden. En die vrouw had 3 ernstig zieke kinderen met PGB, dan loopt het op.
De hulp kan kiezen tussen bruto of netto uitbetaald te worden. ZZpers willen vaak brutoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter bezorgd en dat ze in kan grijpen als dat je ineens gestrekt op de grond ligt en ze weet niet wat er isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil haar ook niet bezorgd maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nou nou zeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter bezorgd en dat ze in kan grijpen als dat je ineens gestrekt op de grond ligt en ze weet niet wat er is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet ook niet precies meer hoe het zat, casus was 10 jaar geleden pak em beet. Maar wel een omg momentje.
Maar zo'n bedrag maakt wel angstig.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Drummer van de Foo Fighters is overleden.
50 jaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zo is het toch?quote:
Vooral met pijn of raar gevoel in je borstkast kan er beter iemand op de hoogte zijn die je even in de gaten houdt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10 jaar geleden was het al dat je geen geld meer kreeg maar alles via de SVB gingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet ook niet precies meer hoe het zat, casus was 10 jaar geleden pak em beet. Maar wel een omg momentje.
Maar zo'n bedrag maakt wel angstig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat is jong zeg. Onverwachts? Ik ken die band niet dus de naam zegt mij helemaal nietsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
50 jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo blijven ze wel een reden voor demonstraties vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is wel een vrij bekende band.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jong zeg. Onverwachts? Ik ken die band niet dus de naam zegt mij helemaal niets
Vorige week stond er bijna niemand.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo blijven ze wel een reden voor demonstraties vinden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een vrij bekende band.
[ afbeelding ]![]()
Wel erg jongWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doodsoorzaak nog onbekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor koffie.
Ergens spoort het niet maar ze doen me denken aan RHCP.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ne,e ken dit niet dus nooit van gehoord ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap de vergelijking wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens spoort het niet maar ze doen me denken aan RHCP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee waar jullie het nu over hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lichtshow hier in de stad.
Dat is wel mooi, ben je daar heen geweest?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
Lichtshow hier in de stad.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Nee,deze niet,maar er komen nog meer van dit soort projecten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, ben je daar heen geweest?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh GGquote:
Kranten bericht staat iets lager.quote:
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguh.quote:Mogguh. Ja ik lees het. Een keigoeie drummer, en een aardige vent.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kranten bericht staat iets lager.
Goedemorgen.How can I make this topic about me?![]()
Wat een stom einde van Flikken Maastricht.
Moet de hele serie nog kijken, volgende week weer tijd zat om dingen te kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een stom einde van Flikken Maastricht.
Je hebt nogal een lijstje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet de hele serie nog kijken, volgende week weer tijd zat om dingen te kijken![]()
Ik ga nu het jaar van Fortuyn kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja heb heel veel staan wat ik nog kijken wil, ook aan series.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nogal een lijstje.![]()
Ik ga nu het jaar van Fortuyn kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben bijna bij met the blacklist, daarna nog een hoop te loeren.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik binge vaak gelijk een hele serie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb heel veel staan wat ik nog kijken wil, ook aan series.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weinig leuk nieuws de laatste tijd.
Maar oude series weer bingen kan ook leuk zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja dat wil ik ook, maar zodra ik op de bank ga zitten tv kijken ga ik liggen door pijn mijn lijf. EN dan val ik in slaapquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik binge vaak gelijk een hele serie.
Dat heb ik vaak met podcast luisteren.In slaap vallen dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook, maar zodra ik op de bank ga zitten tv kijken ga ik liggen door pijn mijn lijf. EN dan val ik in slaap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan word je wakker om 2 uur 's nachts, en start je de aflevering opnieuw....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook, maar zodra ik op de bank ga zitten tv kijken ga ik liggen door pijn mijn lijf. EN dan val ik in slaap
Queen of the South vind ik goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:22 schreef Rafeiro het volgende:
Weinig leuk nieuws de laatste tijd.
Maar oude series weer bingen kan ook leuk zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat niet, het is vaak overdag als ik tv ga kijken. In de avond ga ik niet vaak liggen op de b ankquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan word je wakker om 2 uur 's nachts, en start je de aflevering opnieuw....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liggen nodigt ook wel uit tot slipen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, vooral als je veel slaap te kort komt. Het is echt nog geen minuut geloof ik dan ben ik vertrokkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
Liggen nodigt ook wel uit tot slipen.
Ook niks mis met een siësta.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
Liggen nodigt ook wel uit tot slipen.![]()
![]()
Ja, slaapproblemen lijkt me vreselijk. Moe worden op de verkeerde momenten...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vooral als je veel slaap te kort komt. Het is echt nog geen minuut geloof ik dan ben ik vertrokkenHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat heb ik soms wel, zit ik achter de laptop of er voor hoe je het ook noemen wiltquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, slaapproblemen lijkt me vreselijk. Moe worden op de verkeerde momenten...![]()
En dan word ik in ene zo moe dan ben ik blij dat ik de bank nog haal
Niet kunnen slapen lijkt me erger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je echt moe wordt dan val je wel in slaap - dat kan niet anders.quote:How can I make this topic about me?![]()
Raf ben je er nog?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je echt moe wordt dan val je wel in slaap - dat kan niet anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is helemaal een drama net zoals b ij Rafquote:
Ik slaap wel snel als ik ga liggen ben ik weg, maar doorslapen is het probleem
Heb mij wel dingen afgeleerd. Niet meer gelijk mijn bed uit als ik wakker ben.
En zeker niet gelijk het internet aan zetten want zit je daar een keer achter kom je er niet zo makkelijk meer achter wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook geen FOK! op mijn telefoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik wel, maar dat is voor de avonden als ik de laptop uit heb staan, die zet ik iedere avond uitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook geen FOK! op mijn telefoon.
Gisteren al wel heel vroeg al om 15.30 uur
Maar ook op mijn tel ga ik niet gelijk als ik wakker ben op internetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat schijnt heel slecht te zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar dat is voor de avonden als ik de laptop uit heb staan, die zet ik iedere avond uit
Gisteren al wel heel vroeg al om 15.30 uur
Maar ook op mijn tel ga ik niet gelijk als ik wakker ben op internet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat schijnt heel slecht te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar je schermpje turen in bed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of je nu op de bank stoel of bed kijkt maakt volgens mij niet veel uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
@gebrokenglas weer in slaap gevallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet - ik FOK! alleen op de pc. Mobiel is zo onhandig....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook geen FOK! op mijn telefoon.quote:Ik ben er nog hoor - heb net weer even een kopje koffie gezet.
A lekker, had mij ook net voorzien van een lekker bakkiequote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet - ik FOK! alleen op de pc. Mobiel is zo onhandig....
[..]Ik ben er nog hoor - heb net weer even een kopje koffie gezet.
Mogguh.quote:
Over fokken op mobiel. Ik doe niet anders.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja jij bent echt verslaafd aan je mobielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soul ook hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Ja jij bent echt verslaafd aan je mobiel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft niets met verslaving te maken. Heb geen zin om het opnieuw uit te moeten leggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Ja jij bent echt verslaafd aan je mobielIk heb er één en ik ben er trots op
Ik vind het knap dat jullie er alles op kunnen doen,ik zit liever achter mijn 3 schermen dan op zo`n klein ding.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heeft niets met verslaving te maken. Heb geen zin om het opnieuw uit te moeten leggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drie schermen is wel een beetje veel van het goedequote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jullie er alles op kunnen doen,ik zit liever achter mijn 3 schermen dan op zo`n klein ding.
Ja, ik vind het teveel gedoe. Dat kleine schermpje. Hoe doe je dat refreshen dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mogguh.
Over fokken op mobiel. Ik doe niet anders.How can I make this topic about me?![]()
Jullie? Ik, Rob nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jullie er alles op kunnen doen,ik zit liever achter mijn 3 schermen dan op zo`n klein ding.
Ik moet elke keer helemaal omhoog scrollen en dan even naar beneden vegen voordat het scherm ververst.How can I make this topic about me?![]()
Ik hoef niet te refreshen gaat vanzelfquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vind het teveel gedoe. Dat kleine schermpje. Hoe doe je dat refreshen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit in de mobiele layout een knopje naast het pagina nummer bovenin. Of gewoon in MyAT het scherm omlaag swioen om te verversen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vind het teveel gedoe. Dat kleine schermpje. Hoe doe je dat refreshen dan?Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij en Soul.quote:
Eh, onderin dus, tussen de laatste reactie en het smileyveld
Gebruik er meestal 2,maar de derde kan heel handig zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie schermen is wel een beetje veel van het goede
Bang om iets te missen als je maar 1 scherm hebt? Ik heb er toen wel twee gehad. Toen ik de SV voor Utopia schreef Een om te ty[en en een om de streams te kijken. Toen het afgelopen was heb ik het tweede scherm gelijk naar boven gezetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gebruik er meestal 2,maar de derde kan heel handig zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 voor FOK! ,1 voor TV/fim/YT/1 voor twitter.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang om iets te missen als je maar 1 scherm hebt? Ik heb er toen wel twee gehad. Toen ik de SV voor Utopia schreef Een om te ty[en en een om de streams te kijken. Toen het afgelopen was heb ik het tweede scherm gelijk naar boven gezet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik thuis nog steeds twee schermen. Een voor het schrijven van tekst, de andere voor foto's uit te zoeken of informatie te lezen over hetgeen waarover ik aan het schrijven ben. En ben ik niet aan een artikel bezig, dan een voor fok, de ander voor mail, WhatsApp of een boek of film.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan doe ik vast wat fout want bij mij ververst het scherm niet vanzelf, en bij het vegen ververst de pagina niet maar scrollt dus door de pagina heen...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit in de mobiele layout een knopje naast het pagina nummer bovenin. Of gewoon in MyAT het scherm omlaag swioen om te verversen.How can I make this topic about me?![]()
Jemig FF jij bent ook een beetje verslaafdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 voor FOK! ,1 voor TV/fim/YT/1 voor twitter.
Ik weet niet welke mobiele browser je gebruikt. Ik zelf werk met chrome iig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik vast wat fout want bij mij ververst het scherm niet vanzelf, en bij het vegen ververst de pagina niet maar scrollt dus door de pagina heen...Ik heb er één en ik ben er trots op
Wel vervelend,ik heb dat wanneer ik " vakantie" heb,constant F5.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik vast wat fout want bij mij ververst het scherm niet vanzelf, en bij het vegen ververst de pagina niet maar scrollt dus door de pagina heen...
Je moet de desktop versie hebben, die heb ik er op zitten. Dan ververst die vanzelfquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik vast wat fout want bij mij ververst het scherm niet vanzelf, en bij het vegen ververst de pagina niet maar scrollt dus door de pagina heen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahh ik zie het knopje. Rechts naast die paginanummers...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:04 schreef DJMO het volgende:
Eh, onderin dus, tussen de laatste reactie en het smileyveldHow can I make this topic about me?![]()
Ah. Maar dan zijn het weer superkleine letters.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet de desktop versie hebben, die heb ik er op zitten. Dan ververst die vanzelfHow can I make this topic about me?![]()
Blijf je dan wel gewoon mee lezen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel vervelend,ik heb dat wanneer ik " vakantie" heb,constant F5.
Heb je dan niet zoiets van ik wil meepraten.
Ik vind het alleen mee lezen niets aan persoonlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan staan er ook nog andere tabbladen open hoor.Dus een vierde scherm zou kunnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig FF jij bent ook een beetje verslaafd
Als je vakantie hebt dan ga je toch lekker wat anders doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel vervelend,ik heb dat wanneer ik " vakantie" heb,constant F5.How can I make this topic about me?![]()
Ja daar dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahh ik zie het knopje. Rechts naar die paginanummers...
En anders de drie puntjes helemaal rechts bovenin. In het menu daar kun je rechts ook voor verversen kiezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan lees ik zeker wel mee,kon alleen niet in BB.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf je dan wel gewoon mee lezen?
Heb je dan niet zoiets van ik wil meepraten.
Ik vind het alleen mee lezen niets aan persoonlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee,ik herken iets.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja daar dus.
[ afbeelding ]
En anders de drie puntjes helemaal rechts bovenin. In het menu daar kun je rechts ook voor verversen kiezen.
Ah, daar. ok, niet geweten. Bedankt voor de tips.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja daar dus.
[ afbeelding ]
En anders de drie puntjes helemaal rechts bovenin. In het menu daar kun je rechts ook voor verversen kiezen.
Ja ik heb Chrome hier op mobiel.How can I make this topic about me?![]()
En ik wist dat het je zou triggerenquote:
Kon je daar niet meelezen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan lees ik zeker wel mee,kon alleen niet in BB.
En bij de rest wel. WIst niet dat dat ook al konWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon je daar niet meelezen?
En bij de rest wel. WIst niet dat dat ook al kon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet de desktop versie hebben, die heb ik er op zitten. Dan ververst die vanzelfDit ja. Desktop versie op mobiel kan ik absoluut niet lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Maar dan zijn het weer superkleine letters.Ik heb er één en ik ben er trots op
Weer wat wijzer gewordenquote:
Dus ik moet nog steeds op mijn woorden letten...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan lees ik zeker wel mee,kon alleen niet in BB.
Ja.
Meer koffie gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Er is best veel mogelijk op dat gebied.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus ik moet nog steeds op mijn woorden letten...
Ja dat blijkt welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is best veel mogelijk op dat gebied.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt eraan, het apparaat druppelt door ....
Een vakantie voor 1 subforum en elders mogen posten kan ook.quote:
Die had ik vorig jaar.
Ben je ineens toch een dienstmeisjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt eraan, het apparaat druppelt door ....
Heb ik ook al twee keer gehad ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vakantie voor 1 subforum en elders mogen posten kan ook.
Die had ik vorig jaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, dat wist ik, dat heb ik al vaker gelezenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vakantie voor 1 subforum en elders mogen posten kan ook.
Die had ik vorig jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zal zich mijn goede bui van gisteren nog herinnerenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je ineens toch een dienstmeisje
Hij is er zo door van slag dat hij ineens je dienstmeisje isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij zal zich mijn goede bui van gisteren nog herinnerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je ineens toch een dienstmeisje
Wat een topserie.![]()
En ik kan bingen.
quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2022 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. DJMO / 4666 / +191 / +109 / 1860 / 3312
2. Dotteke / 3329 / +112 / +21 / 1400 / 2519
4. FreshFruit / 2325 / +131 / +31 / 1158 / 1848
6. mario390 / 1782 / +34 / +64 / 650 / 1256
7. Rob / 1733 / +64 / +37 / 1112 / 1580
12. gebrokenglas / 726 / +19 / +7 / 475 / 718
15. Foshizzle79 / 426 / +114 / +34 / 12 / 77
20. Jippie / 224 / +0 / +0 / 5 / 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat wel lollig is, is dat ik volgens mijn smartwatch afgelopen nacht 23 minuten wakker ben geweest.
Van 3:14 tot 3:37.
Aangesien ik om 3:38 nog gepost heb met de dt, heb ik die dus slapend gewonnen
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2022 07:30
1. DJMO / 4666 / +191 / +109 / 1860 / 3312
2. Dotteke / 3329 / +112 / +21 / 1400 / 2519
4. FreshFruit / 2325 / +131 / +31 / 1158 / 1848
6. mario390 / 1782 / +34 / +64 / 650 / 1256
7. Rob / 1733 / +64 / +37 / 1112 / 1580
12. gebrokenglas / 726 / +19 / +7 / 475 / 718
15. Foshizzle79 / 426 / +114 / +34 / 12 / 77
20. Jippie / 224 / +0 / +0 / 5 / 19Kind van de duivelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij FOK!t slapend? Dit is best ernstigquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:30 schreef DJMO het volgende:
Wat wel lollig is, is dat ik volgens mijn smartwatch afgelopen nacht 23 minuten wakker ben geweest.
[ afbeelding ]
Van 3:14 tot 3:37.
Aangesien ik om 3:38 nog gepost heb met de dt, heb ik die dus slapend gewonnen
Ik heb voor mijn gevoel best onrustig gelegen toen ik terug ging, had verwacht dat m'n horloge me veel langer wakker had ingeschat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij FOK!t slapend? Dit is best ernstigIk heb er één en ik ben er trots op
quote:
Goed planquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja echt hequote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij FOK!t slapend? Dit is best ernstig
Maar valt wel mee zo te zien, ze heeft best fanatiek in haar eentje zitten posten tot aan de DT![]()
Daarna in slaap gevallen en geluk hebbend dat er niemand wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chufi pakte ooit 220 punten terwijl hij sliep.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar valt wel mee zo te zien, ze heeft best fanatiek in haar eentje zitten posten tot aan de DT![]()
Daarna in slaap gevallen en geluk hebbend dat er niemand was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs geen @mario390 vannacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft die goed gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Daarna in slaap gevallen en geluk hebbend dat er niemand was![]()
Maar deze maand worden er veel punten gehaald heb al een paar keer over de 300 gehad
Het is gewoon zo stil hier dat het makkelijk punten halen is, zelfs voor mensen die er bijna niet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een minuutje smileys posten. Noem ik niet echt fanatiek. En in slaap gevallen? Bewust terug gegaan naar bed met de gedachte, ik zie het wel weer als ik wakker wordt. Dat er tot 5 uur niemand was, was idd wel een meevallertje, maar ik had er niet op gerekend. Ik had eigenlijk Mario wel verwacht voor die tijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Daarna in slaap gevallen en geluk hebbend dat er niemand wasIk heb er één en ik ben er trots op
Ja die was er niet vannacht hequote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een minuutje smileys posten. Noem ik niet echt fanatiek. En in slaap gevallen? Bewust terug gegaan naar bed met de gedachte, ik zie het wel weer als ik wakker wordt. Dat er tot 5 uur niemand was, was idd wel een meevallertje, maar ik had er niet op gerekend. Ik had eigenlijk Mario wel verwacht voor die tijd.
Had ook FF wel verwacht vannacht maar die was er gelijk met mij dit keer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja. Soms zit het mee, en soms zit het tegenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die was er niet vannacht he
Had ook FF wel verwacht vannacht maar die was er gelijk met mij dit keer.
Daarom.
Deze ronde is het makkelijk punten halen, zijn zo weinig mensen zowel overdag als in de nacht.
Hopelijk volgende maand weer wat meer mensen hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was iets eerder.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die was er niet vannacht he
Had ook FF wel verwacht vannacht maar die was er gelijk met mij dit keer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is een kwestie van geduld
Ja jij was iets eerderquote:2 min en 40 sec
Tot heel holland limburgs lult
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Rob, in de keuken staat je waterkoker en je theezakjes...
Rob, in de keuken staat je waterkoker en je theezakjes...
quote:
Rob, in de keuken staat je waterkoker en je theezakjes...DJMO
heeft T gemaakt voor me
![]()
quote:![]()
Een man houdt er wel van vertroeteld te worden op z'n tijd.How can I make this topic about me?![]()
Vertroeteltquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Een man houdt er wel van vertroetelt te worden op z'n tijd.@maily
Wat een verwennerijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaa... met dat ik op invoeren klikte zag ik die pijnlijke fout...quote:![]()
Zo snel mogelijk hersteld....How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaaa... met dat ik op invoeren klikte zag ik die pijnlijke fout...![]()
Zo snel mogelijk hersteld....
Net niet snel genoegquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk hersteld....
KoffietijdIk heb er één en ik ben er trots op
dat is om tien uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:26 schreef Rob het volgende:
dat is om tien uurGeen tijd hier voor koffietijd, pak wanneer ik zin hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ooit wel eens he
10 uur koffie, 15 uur thee en 20 uur weer koffie
Ik heb daar nooit aan mee gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh nooit geen thee hier
Te laatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk hersteld....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: