SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en vandaag ook nog. Morgenochtend ook nog even het boekje voor de zoveelste keer doorlezen. 20 oefentoetsen gemaakt. Dus daar ligt het niet aan. Maar ik zak bij de oefentoetsen op de instinkers of 'begrijpend lezen' vragen. Ik vind dat die vragen ook helemaal niet thuishoren in zo'n soort examenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:39 schreef Rob het volgende:
[..]
zitten er ook bij.
Maar je hebt tot gisteren goed geleerd ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ga immers niet voor een cursus Nederlands op. En ook op de hogeschool vond ik dat al bullshit“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
dat heeft geen nut meer. Als je het nu niet weet komt het op het examen ook niet goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, en vandaag ook nog. Morgenochtend ook nog even het boekje voor de zoveelste keer doorlezen. 20 oefentoetsen gemaakt. Dus daar ligt het niet aan. Maar ik zak bij de oefentoetsen op de instinkers of 'begrijpend lezen' vragen. Ik vind dat die vragen ook helemaal niet thuishoren in zo'n soort examen
Als je goed geleerd hebt en oplet WAT je leest dan komt het wel goed.![]()
Krijg je 10 vragen op een oefentoets of er bestuurders, motors, auto's, brommers, etc. tegemoet kunnen komen op een eenrichtingsweg. Daarna krijg je ineens ongeveer dezelfde vraag maar dan is het vorige vervangen door 'verkeer'...
Wat is het antwoord?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nah, komt wel goed. Ik ben immers ook geslaagd voor auto en brommerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:43 schreef Rob het volgende:
[..]
dat heeft geen nut meer. Als je het nu niet weet komt het op het examen ook niet goed.
Als je goed geleerd hebt en oplet WAT je leest dan komt het wel goed.Dat is overigens wel 16 en 18 jaar geleden
Godverdomme, ik word oud!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
het ergste wat je kan overkomen (lijkt mij) dat je het nog een keer moet doen.
Als je het niet haalt schopt niemand je voor je "noten", krabt niemand je ogen uit of krijg je een klap voor je kanis.
Niets aan de hand dus![]()
Ging vandaag overigens ook prima. Beetje spanning. En ik was liever als eerste aan de beurt i.p.v. derde. Maar ik ben wat eerder op de motor gaan zitten dan me eerder verteld was en heb me even afgezonderd van de rest, en toen het examen voor mij begon was ik helemaal in mijn zone. Met vlag en wimpel geslaagdquote:
Is ook niet zo erg. En voor de theorie kan ik bij wijze van maandag al weer terecht voor een her. Kost ¤50,- meer, maar soit. Voor de AVB en AVD is het een ander verhaal. Dat wacht je makkelijk 3 tot 4 maanden voor een herkansingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:46 schreef Rob het volgende:
het ergste wat je kan overkomen (lijkt mij) dat je het nog een keer moet doen.
Als je het niet haalt schopt niemand je voor je "noten", krabt niemand je ogen uit of krijg je een klap voor je kanis.
Niets aan de hand dusKut CBR, kut Pechthold
Gewoon goed slapen. Lekker ontbijten, niet meer leren, (dat heeft geen zin meer.) en lekker relaxed er naar toe .
Zorg dat je 45 minuten half uur te vroeg bent zodat je nog relaxed een bakkie koffie kan doen![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Komt goed. Morgen toch nog wel even stiekem het boekje openklappen denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef Rob het volgende:
Gewoon goed slapen. Lekker ontbijten, niet meer leren, (dat heeft geen zin meer.) en lekker relaxed er naar toe ., maar voor de rest zou ik er klaar voor moeten zijn
![]()
Ik ga er vandoor. Laters
Ninja-edit. Nee, dat bakje koffie doet mij geen goedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef Rob het volgende:
Gewoon goed slapen. Lekker ontbijten, niet meer leren, (dat heeft geen zin meer.) en lekker relaxed er naar toe .
Zorg dat je 45 minuten half uur te vroeg bent zodat je nog relaxed een bakkie koffie kan doenBeter van niet
Succes!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is ook niet zo erg. En voor de theorie kan ik bij wijze van maandag al weer terecht voor een her. Kost ¤50,- meer, maar soit. Voor de AVB en AVD is het een ander verhaal. Dat wacht je makkelijk 3 tot 4 maanden voor een herkansingKut CBR, kut Pechthold
Kon me herinneren dat je voor praktijkexamen gewoon binnen 3 weken een her kan krijgen, voor autorijbewijs dan. Maar dat schijnt nu ook 3-4 maanden te zijn. Blij dat ik in een keer ben geslaagd tijdens coronatijd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
thee dan. maar zeker atmosfeer van gebouw in je opnemen dan voelt het niet "vreemd"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ninja-edit. Nee, dat bakje koffie doet mij geen goedBeter van niet
![]()
Ik kan me ook niet herinneren dat mijn auto opleiding zo lang heeft geduurd. Is dan wel 16 jaar geleden, maar toch. Ik ben nu met 14uur opgegaan voor de motor. Alles zit ramvol met leerlingen, het CBR heeft de komende 4 maanden geen tijd voor je. Terwijl mijn examen welgeteld 5 minuten heeft geduurt!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Succes!
Kon me herinneren dat je voor praktijkexamen gewoon binnen 3 weken een her kan krijgen, voor autorijbewijs dan. Maar dat schijnt nu ook 3-4 maanden te zijn. Blij dat ik in een keer ben geslaagd tijdens coronatijd.Ik snap het niet, maar ik moet het er maar mee doen.
Mijn motor wordt de 14e juli geleverd. Zul je zien dat (ondanks ik dat al lang vind duren) nog moet gaan zeggen dat ze de motor maar even apart moeten houden
Ik versier de receptioniste wel, misschien helpt hetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:57 schreef Rob het volgende:
[..]
thee dan. maar zeker atmosfeer van gebouw in je opnemen dan voelt het niet "vreemd"![]()
althans, ligt eraan hoe ze eruit ziet
welnee.. "wij DTS " duimen voor jequote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[knip]
Mijn motor wordt de 14e juli geleverd. Zul je zien dat (ondanks ik dat al lang vind duren) nog moet gaan zeggen dat ze de motor maar even apart moeten houden![]()
![]()
(neem ik aan)![]()
Dat mag ik wel hopen beste vrienden?!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:00 schreef Rob het volgende:
[..]
welnee.. "wij DTS " duimen voor je![]()
![]()
(neem ik aan)![]()
Hemaworst is aan het typen....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Al ben ik wel een apart geval qua rijbewijs“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Anyhow, ik ben er nu echt vandoor. Anders mag ik morgen niet eens naar het CBR rijdenLaters
10 jaar geleden begonnen. Twee jaar lang lessen, vaak gezakt tot ik een halve trauma van heb opgelopen. Vorig jaar weer begonnen, mijn leven zag er inmiddels anders uit en mentaal ook. Binnen paar maanden in een keer geslaagdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hemaworst is aan het typen....Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
succes met de puntjes mario
ik ga slapen![]()
Welterusten hema
![]()
LondenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: