Hoop het maar zou wat zijn zeg…quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Starflyer het volgende:
Ik verwacht ook niet meer dag het doorgaat. De coureurs lijken tegen te zijn. [ twitter ]
Inderdaad, toen pakten ze daar ook de koffers weer in.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit zijn weer dezelfde vrijdagavond-F5-vibes als twee jaar terug met GP Australië.
Dat was geen leuke nachtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit zijn weer dezelfde vrijdagavond-F5-vibes als twee jaar terug met GP Australië.
Teams/FIA/landen hebben misschien andere belangen. sponsoren ed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:17 schreef Marcoss het volgende:
Maar als ze allemaal tegen zijn, is er toch juist niet zoveel te overleggen?
Hopelijk duurt het dit keer niet zo lang voor ze weer gaan racenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Daarom zal het wel zo lang duren, SA verzekerd ze veiligheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:18 schreef Nattekat het volgende:
Als het dan afgeblazen wordt, moet het ook meteen einde verhaal SA zijn.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er gedreigd wordt met een lock-out. Het blijven Amerikanen hè.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:17 schreef Marcoss het volgende:
Maar als ze allemaal tegen zijn, is er toch juist niet zoveel te overleggen?
Alleen kunnen ze dat niet garanderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom zal het wel zo lang duren, SA verzekerd ze veiligheid.
Het beste scenario zou zijn als SA zelf de boel afblaast.
Tuurlijk, maar wat als het doorgaat en er landt een raket in een tribune? Of in de pitlane? Zo kun je toch geen wedstrijd organiseren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:09 schreef ondeugend het volgende:
Hoe dan ook.. als er niet geraced wordt kost het geld. Als er geraced wordt dan genereert het geld.
We zullen zien.
Een schijnveiligheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom zal het wel zo lang duren, SA verzekerd ze veiligheid.
Het beste scenario zou zijn als SA zelf de boel afblaast.
Dat is het ook. Tegen Benny Bomgordel valt nog wel iets van beveiliging op te tuigen. (Alhoewel, dan doen ze het bij het checkpoint) Maar raketten? Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat als het doorgaat en er landt een raket in een tribune? Of in de pitlane? Zo kun je toch geen wedstrijd organiseren.
Nee een helm zal dan niet veel helpen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat als het doorgaat en er landt een raket in een tribune? Of in de pitlane? Zo kun je toch geen wedstrijd organiseren.
quote:
Perez begreep ik?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
5 rijders willen niet racen.
Lewis, Hamilton en ?
Doe ff bronnen meisjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Lewis, Hamilton en ?
Lulu?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Lewis, Hamilton en ?
Sowieso: persconferentie betekent dat er nieuws is. En het enige nieuws kan zijn dat het niet doorgaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar van de teams en drivers? Dan durf ik wel te gokken.
awww zit wel wat in.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso: persconferentie betekent dat er nieuws is. En het enige nieuws kan zijn dat het niet doorgaat.
Als het wel doorgaat, knal je gewoon een berichtje op Twitter en klaar is kees.
Lewis, Larbalestier en Roscoe.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Alonso en Hamilton en ?
Vaag!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die reacties onder het laatst geposte Twitter bericht
Zeg Roscoe is gewoon de man om te volgen op insta héquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lewis, Larbalestier en Roscoe.
Wat vindt Gerry daarvan?quote:
Vind ik lastig om te zeggen. Waar is mee gedreigd, om wie gaat het? Dat vind ik toch wel relevant.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Zou 5 overigens best weinig vinden als ze echt cancellen, daar moet je dan toch wel met z'n allen achter staan, lijkt me
Russel heeft als boekhouderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou zeggen, op naar het vliegveld.
Als het waar is dat er maar vijf coureurs tegen zijn dan gaat het gewoon door. Denk dat ze dan daarom zo lang hebben lopen vergaderen. Als je dit niet unaniem kan regelen dan hebben die vijf een probleem als ze niet willen racen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Zou 5 overigens best weinig vinden als ze echt cancellen, daar moet je dan toch wel met z'n allen achter staan, lijkt me
Om wie het gaat, zou toch niet zoveel uit moeten maken daarvoor? Ga er vanuit dat bij zoiets de stem van de ene coureur niet zwaarder telt dan de andere coureur.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind ik lastig om te zeggen. Waar is mee gedreigd, om wie gaat het? Dat vind ik toch wel relevant.
Ligt er ook wel een beetje aan wie dat zijn natuurlijk. Als dat gaat om (theoretisch voorbeeld) Verstappen, Hamilton, Leclerc, Russel en Sainz bij wijze van dan ligt het toch wel een beetje anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als het waar is dat er maar vijf coureurs tegen zijn dan gaat het gewoon door. Denk dat ze dan daarom zo lang hebben lopen vergaderen. Als je dit niet unaniem kan regelen dan hebben die vijf een probleem als ze niet willen racen.
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Hebben de monteurs ook een stem in deze?
Ja en nee. Er zijn er maar een paar die de status hebben om echt een statement te kunnen maken. Zo’n anonieme Chinees bij wijze van is natuurlijk zo vervangbaar. Daar kun je dat mi niet zo snel van verwachten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om wie het gaat, zou toch niet zoveel uit moeten maken daarvoor? Ga er vanuit dat bij zoiets de stem van de ene coureur niet zwaarder telt dan de andere coureur.
Dat kan natuurlijk.quote:Kan wel zijn dat er 5 sowieso tegen waren en de andere coureurs uiteindelijk mee zijn gegaan in die mening na het overleg. Lijkt me in ieder geval wel een stuk sterker staan als je als rijders 1 beslissing neemt waar de coureurs ook echt allemaal achter staan. Anders levert het alsnog gedoe op..
Denk eigenlijk dat Leclerc, Sainz en Max gewoon willen racen. Geen bron, gewoon inschatting.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan wie dat zijn natuurlijk. Als dat gaat om (theoretisch voorbeeld) Verstappen, Hamilton, Leclerc, Russel en Sainz bij wijze van dan ligt het toch wel een beetje anders.
Wat dit betreft wil ik ook wel eens weten waar mee gedreigd is.
Eensch. veel te verliezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Leclerc, Sainz en Max gewoon willen racen. Geen bron, gewoon inschatting.
Nou ja als de gezamenlijke monteurs allemaal op het eerste vliegtuig stappen heb je ook geen race. Maar praktisch inderdaad een stuk minder.quote:
Die Zhoe is dit niet gewend, Albon is blij met zijn stoeltje, Stroll heeft nooit een mening, Russell en Norris lopen ook niet voorop. Magnussen en Bottas ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om wie het gaat, zou toch niet zoveel uit moeten maken daarvoor? Ga er vanuit dat bij zoiets de stem van de ene coureur niet zwaarder telt dan de andere coureur.
Kan wel zijn dat er 5 sowieso tegen waren en de andere coureurs uiteindelijk mee zijn gegaan in die mening na het overleg. Lijkt me in ieder geval wel een stuk sterker staan als je als rijders 1 beslissing neemt waar de coureurs ook echt allemaal achter staan. Anders levert het alsnog gedoe op..
Dat denk ik ook, vandaar theoretisch voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Leclerc, Sainz en Max gewoon willen racen. Geen bron, gewoon inschatting.
Ik ben het helemaal met je eens maar hun mening zal minder van waarde zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja als de gezamenlijke monteurs allemaal op het eerste vliegtuig stappen heb je ook geen race. Maar praktisch inderdaad een stuk minder.
Dat zou overigens ook de reden zijn dat ik tegen zou zijn als coureur. Persoonlijk wil je misschien het risico nog wel lopen en ben ik van mening dat je niet moet wijken voor terreur. Maar, je hebt de verantwoordelijkheid voor een heel circus, dat zijn ook gewoon vaders die hun werk doen. Die moet je niet blootstellen aan dergelijke gevaren.
En ja, het is daar niet veilig, maar dat wist men woensdag ook al. Eigenlijk is er niet heel veel veranderd in die paar dagen. Toevallig gebeurde er nu iets tijdens een FP waardoor het makkelijker werd opgepikt.quote:
Ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En ja, het is daar niet veilig, maar dat wist men woensdag ook al. Eigenlijk is er niet heel veel veranderd in die paar dagen. Toevallig gebeurde er nu iets tijdens een FP waardoor het makkelijker werd opgepikt.
Als men niet wil racen heb ik daar begrip voor hoor, maar ik snap niet waarom men nu wel moeilijk doet en een paar dagen geleden niet? Dit is niet de eerste keer dat er raketten in/over/om Jeddah vliegen.
Eens. En moeders trouwens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja als de gezamenlijke monteurs allemaal op het eerste vliegtuig stappen heb je ook geen race. Maar praktisch inderdaad een stuk minder.
Dat zou overigens ook de reden zijn dat ik tegen zou zijn als coureur. Persoonlijk wil je misschien het risico nog wel lopen en ben ik van mening dat je niet moet wijken voor terreur. Maar, je hebt de verantwoordelijkheid voor een heel circus, dat zijn ook gewoon vaders die hun werk doen. Die moet je niet blootstellen aan dergelijke gevaren.
Vt3 op zondag? lijkt me sterkquote:
Ik zou het veel groter willen zien. Niet alleen dit incident. Ik geloof echt dat niemand zin heeft Max, Lowietje of Karel een bom op de kop te gooien. Maar alles bij elkaar verdient een tegenstem. De F1 zou hier weg moeten blijven in de spirit of the sports.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En ja, het is daar niet veilig, maar dat wist men woensdag ook al. Eigenlijk is er niet heel veel veranderd in die paar dagen. Toevallig gebeurde er nu iets tijdens een FP waardoor het makkelijker werd opgepikt.
Als men niet wil racen heb ik daar begrip voor hoor, maar ik snap niet waarom men nu wel moeilijk doet en een paar dagen geleden niet? Dit is niet de eerste keer dat er raketten in/over/om Jeddah vliegen.
Natuurlijk.quote:
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan moet je dat van te voren doen. Als je nu weggaat is het omdat je je niet veilig voelt en niet meer als statement.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zou het veel groter willen zien. Niet alleen dit incident. Ik geloof echt dat niemand zin heeft Max, Lowietje of Karel een bom op de kop te gooien. Maar alles bij elkaar verdient een tegenstem. De F! zou hier weg moeten blijven in de spirit of the sports.
Gewoon een statement... als sporter ben je gewoon betrokken... ook al wil je niet en gun je iedereen de vrede.
Deze sport heeft gewoon wereldwijd veel aanzien en genereert veel geld. Hier kan je wat zeggen.
Perez is natuurlijk ook vader. Dat zal wel verschil maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:39 schreef trein2000 het volgende:
Maar, je hebt de verantwoordelijkheid voor een heel circus, dat zijn ook gewoon vaders die hun werk doen.
Onzin.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:47 schreef Tijn het volgende:
Als het wel doorgaat, zitten ze allemaal het hele weekend met samengeknepen billen. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
De impact door nu te vertrekken lijkt me groter dan men dit vooraf al aangegeven had.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan moet je dat van te voren doen. Als je nu weggaat is het omdat je je niet veilig voelt en niet meer als statement.
Als deze race nu wordt afgelast, terwijl het hele circus er al is neergestreken, zal dat inderdaad meer media-aandacht krijgen dan wanneer die race niet op de kalender had gestaan vanwege weigerende coureurs.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De impact door nu te vertrekken lijkt me groter dan men dit vooraf al aangegeven had.
Bron?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Gasly heeft zich uitgesproken op Twitter, hij is tegen racen hier en nu.
Dan wil ik wel voor hem invallenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Gasly heeft zich uitgesproken op Twitter, hij is tegen racen hier en nu.
Niet Pietquote:
Hulkenberg kent vast nog wel iemand.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan wil ik wel voor hem invallen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef 3rr0r het volgende:
Doe niet zo overdreven, sommigen hier doen alsof ze racen in Marioepol, iets teveel oorlogsbeelden uit Oekraine gekeken.
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.quote:
Op 26 km van het circuit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.
Maar het is volkomen veilig hoor.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.
Maar het is volkomen veilig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |