quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ach kijk nou joh, een hartaanval. Ik ben verrast joh.
Het zou hilarisch zijn ware het niet dat het 1 van de 3 mensen is met het koffertje om een atoombom te lanceren. En Poetin is 1 van de andere 3.quote:
Nee blijft gewoon hilarisch hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het zou hilarisch zijn ware het niet dat het 1 van de 3 mensen is met het koffertje om een atoombom te lanceren. En Poetin is 1 van de andere 3.
In deze reeks ben je sowieso vrij snel een Putin aanhanger. Net als dat je in COR wel heel snel weggezet werd als mak schaap of als een wappie. Dat grijze gebied waar je én Poetin zijn acties afkeurt én vind dat bepaalde Oekraïne leden rare dingen roepen lijken sommigen nog niet te hebben ontdekt. Het is het een of het ander. Maar dat is hier al zo vaak gezegd, blijft jammer. Niet goed voor de discussies verder ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, gezien het postgedrag van Za in deze reeks zou je die conclusie wel kunnen trekken.
Ik geef mijn mening mbt een uitspraak, en gelijk komt het roedel hazen weer aangestoven om het over mij als user te hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, gezien het postgedrag van Za in deze reeks zou je die conclusie wel kunnen trekken.
Nee, zo boeiend ben je niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef Za het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening mbt een uitspraak, en gelijk komt het roedel hazen weer aangestoven om het over mij als user te hebben.
Ik lees hier nu toch al heel wat deeltjes mee en volgens mij valt dat betrekkelijk mee. Dat wordt voor zover ik gezien heb maar over een paar users geroepen, en eerlijk gezegd heeft het daar ook wel alle schijn van gezien de fanatieke verdediging die voor Poetin gevoerd wordt door users in kwestie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In deze reeks ben je sowieso vrij snel een Putin aanhanger. Net als dat je in COR wel heel snel weggezet werd als mak schaap of als een wappie. Dat grijze gebied waar je én Poetin zijn acties afkeurt én vind dat bepaalde Oekraïne leden rare dingen roepen lijken sommigen nog niet te hebben ontdekt. Het is het een of het ander. Maar dat is hier al zo vaak gezegd, blijft jammer. Niet goed voor de discussies verder ook.
Ook wel typisch dat het de enige niet-blanke (Toevaanse vader) van het zooitje overkomt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ach kijk nou joh, een hartaanval. Ik ben verrast joh.
Oh, hier reageer je wel op maar wanneer ik inhoudelijk op jouw uitspraken inga dan blijft het stil.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef Za het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening mbt een uitspraak, en gelijk komt het roedel hazen weer aangestoven om het over mij als user te hebben.
Reageer inhoudelijk of donder op.
Welke dreigementen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef Za het volgende:
[..]
Omarm jij de dreigementen van Veresjtsjoek aan ons adres maar.
We stortten ons in een energie en valuta crisis, nemen de mensen op in eigen huizen, en dan zou zo'n wijf nog even komen dreigen, serieus![]()
Nee, maar heb je zijn andere zooi gelezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Want je bent meteen een Poetin fan als je benoemd wat Za hierboven zegt.
Vorige keer was dat ook al zo. Wordt saai.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, hier reageer je wel op maar wanneer ik inhoudelijk op jouw uitspraken inga dan blijft het stil.
Typisch.
Iedereen geeft hier zijn mening, en daar kun je inhoudelijk op ingaan of niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:09 schreef bijdehand het volgende:
Nee, maar heb je zijn andere zooi gelezen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:54 schreef Za het volgende:
[..]
Ja die dreigementen boezemen ook echt angst in
Het is gewoon ongepast, wat een clown net als die Zelensky, allebei van het amateur toneel.
Ik heb het even gemist, wat was jouw inhoudelijke bijdrage precies?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef Za het volgende:
[..]
Reageer inhoudelijk of donder op.
Het is het bekende gemiep.quote:
Ik had vanavond wel iets beters te doen, en ik baseerde die uitspraak ook op ervaringen (zelden iemand zo 'creatief' met de geschiedenis om zien gaan) opgedaan eerder deze reeks.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vorige keer was dat ook al zo. Wordt saai.
In andere topics ging het niet over een mening... En men adresseert je maar zodra het inhoudelijk wordt Za p je weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:12 schreef Za het volgende:
[..]
Iedereen geeft hier zijn mening, en daar kun je inhoudelijk op ingaan of niet.
Er over gaan lopen zeiken tegen anderen is een zwaktebod.
Ik ben hier dus adresseer mij.
Eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In deze reeks ben je sowieso vrij snel een Putin aanhanger. Net als dat je in COR wel heel snel weggezet werd als mak schaap of als een wappie. Dat grijze gebied waar je én Poetin zijn acties afkeurt én vind dat bepaalde Oekraïne leden rare dingen roepen lijken sommigen nog niet te hebben ontdekt. Het is het een of het ander. Maar dat is hier al zo vaak gezegd, blijft jammer. Niet goed voor de discussies verder ook.
Misschien even leren wat drogredeneringen zijn want jou posts staan telkens vol met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is het bekende gemiep.
Je grote vriend vlad bedreigd Europa met nucleair armageddon maar Oekraïne moet natuurlijk op z'n woorden letten.
Inhoudelijk genoeg voor je?
Is dat een whataboutisme?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien even leren wat drogredeneringen zijn want jou posts staan telkens vol met dit soort dingen.
"Je grote vriend Vlad..." = whataboutisme
Ik kan niets met zo'n ontwijkend antwoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:15 schreef bijdehand het volgende:
In andere topics ging het niet over een mening... En men adresseert je maar zodra het inhoudelijk wordt Za p je weg.
Mwah, de Putinverstehers pik je er wel uit hoor. Verstoppen achter 'nuance', nooit iets positief over Oekraine posten of liken. En die worden aangepakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nah, ik verlaag mij niet tot jouw niveau. Ga maar verder met liegen, omdraaien en trollen tegen een ander, ik taai af. Fijne avond nog!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:22 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kan niets met zo'n ontwijkend antwoord.
Klagen over mij tegen een andere user is een zwaktebod.
Indien ik iets post, en je bent een andere mening toegedaan dan adresseer je mij, en hebben we een discussie, een beschaafde bij voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |