SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Wel herkenbaar dat geouwehoerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik raak altijd gestressed van bestellen. Mijn zoon kan geen keuzes maken, dus dat duurt eindeloos. En tegen de tijd dat hij en mijn man eindelijk gekozen hebben, ben ik er al helemaal klaar mee.
Mijn zoon vraag dan ook 's morgens al wat ik 's avonds wil eten en stuurt dan alvast een linkje naar wat ik kan bestellenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon vraag dan ook 's morgens al wat ik 's avonds wil eten en stuurt dan alvast een linkje naar wat ik kan bestellen
doe lekker mee met de muziek, is goed tegen boosheid!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik werd net boos
Heb 13 jaar in supermarkt gewerkt en ben wel wat tegengekomen, maar ik werd boos.
En word niet snel boos
/frusti.
deze muziek doet me denken aan mijn vroegere buurjongens, die kwamen thuis met ogen op steeltjes en volgens hun moeder hadden ze nog nooit drugs gebruiktquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had eindfeest van mn middelbare school en er was ook een DJ en die deed zijn best. Maar iedereen vroeg happy hardcore aan en dat had hij nietAlsnog was het wel een mooi feestje hoor.
Hahaha ogen op steeltjes. Prachtig die jaren '90quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
deze muziek doet me denken aan mijn vroegere buurjongens, die kwamen thuis met ogen op steeltjes en volgens hun moeder hadden ze nog nooit drugs gebruikt
eXCUUS AAN ALLE BUREN, OOK DIE VAN ONSZELF... :pquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
deze muziek doet me denken aan mijn vroegere buurjongens, die kwamen thuis met ogen op steeltjes en volgens hun moeder hadden ze nog nooit drugs gebruikt
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon vraag dan ook 's morgens al wat ik 's avonds wil eten en stuurt dan alvast een linkje naar wat ik kan bestellen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
eXCUUS AAN ALLE BUREN, OOK DIE VAN ONSZELF... :p
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg van deze muziek alleen al zin in drugs
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:32 schreef livelink het volgende:
Als deze muziek de stemming van MadMaster weergeeft, dan geloof ik wel dat hij een slechte dag had.
Mooi, ik hoop de rest ook nog een beetje...quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
Ik word alleen maar vrolijker van deze muziek
Ik hou het nog volquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop de rest ook nog een beetje...
Het is vrij heftig. Ben net terug van een condoleance en de overgang is vrij pittig, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop de rest ook nog een beetje...
Sorry...quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is vrij heftig. Ben net terug van een condoleance en de overgang is vrij pittig, moet ik zeggen.
Ik hou me alweer vastquote:
Kusje op je neus dan. Knuffel mag ook. Sterkte.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is vrij heftig. Ben net terug van een condoleance en de overgang is vrij pittig, moet ik zeggen.
Blijf je dan meteen werken of is het alleen je telefoon halen ?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik ben woensdag mijn telefoon vergeten op kantoor, dus nu moet ik morgen weer naar kantoor. Lekker slim van mij.
Ik snap!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik blijf dan daar werken. Misschien is het ook wel beter om weer wat vaker te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Blijf je dan meteen werken of is het alleen je telefoon halen ?
Condoleance en dan dat, handig hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik ben woensdag mijn telefoon vergeten op kantoor, dus nu moet ik morgen weer naar kantoor. Lekker slim van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |