Echt ja?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds 2,5 jaar.Geen JV lengte hoor, maar wel flink meer krullen dan eerder.
Ps4 of pc?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:47 schreef Faxie het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dan krijg ik een Haagse mat. Gewoon veel, lange krullen. Soort van afro.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ja?
Hoe lang heb je 't nou dan? Schouderlengte? Of wat
Nicequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een Haagse mat. Gewoon veel, lange krullen. Soort van afro.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef Modus het volgende:
Maar je haar in je anus das toch nie echt de moeite. Mijn haar is niet eens zolang en ik ben bepaald niet vouwbaar.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar je haar in je anus das toch nie echt de moeite. Mijn haar is niet eens zolang en ik ben bepaald niet vouwbaar.
Zoek iemand om multi player challenge te doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ja sorry, ik speel het meest op PC, en zeker dat soort spellen
Huehuequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoek iemand om multi player challenge te doen
Oke monicaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij trok wel enkele sec een pijnbekkie
Ow die tijd ligt al heel lang achter mequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoek iemand om multi player challenge te doen
Is allemaal op eigen tempo.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die tijd ligt al heel lang achter me
Okequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is allemaal op eigen tempo.
Leg het je later wel uit
is 5 uur genoeg?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen![]()
Dit weekend kan ik eindelijk weer slapen
Als ik dat in de afgelopen drie nachten heb gehaald is het veelquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat in de afgelopen drie nachten heb gehaald is het veel
Ja, niet bij elkaar hoor. Maar per nacht. Ik ga daar echt slecht opquote:
vijf uur per nacht is nog weinig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, niet bij elkaar hoor. Maar per nacht. Ik ga daar echt slecht op
I knowquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vijf uur per nacht is nog weinig.
1 nacht trekt ik dat nog wel, maar niet meerdere achter elkaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vijf uur per nacht is nog weinig.
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 nacht trekt ik dat nog wel, maar niet meerdere achter elkaar
moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.
Zelf word ik de laatste paar dagen steeds rond drieën wakker en dan weer ergens tussen vier en vijf.
Ja, haar lach zodra ze me ziet maakt alles weer goedquote:
Zwangerschap.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik slaap echt Beroerd met een hoofdletter de laatste tijd
En echt een reden ervoor is er niet, gewoon mijn lichaam dat raar doet.
Ik wil de hele tijd om 21 uur naar bed en dan vanaf 3 uur af en aan wakker en aan het draaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:07 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Zwangerschap.
Oprecht hoor, die heeft hier ook veel meer impact dan ik vantevoren had gedacht. Hormonen zijn rare dingen.
Het lijkt erop.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd om 21 uur naar bed en dan vanaf 3 uur af en aan wakker en aan het draaien.
Alvast oefening voor het toekomstige slaaptekort?
Ja hier ook, ik ben eigenlijk altijd een nachtmens en goede uitslaper geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Het lijkt erop.
Ik was gister om 6 uur 's ochtends klaarwakker. Ik denk dat dit voor mijn zwangerschap exact 0x voorgekomen is. Vind het maar flauw, nu dacht ik juist nog lekker te kunnen slapen voordat er straks een kleine is die me wakker houdt. Maar neeee hoor.
Maar ook, dat is een symptoom waar niemand me ooit voor gewaarschuwd heeft! Dus ik had hem heel erg niet aan zien komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef Debsterr het volgende:
Yup, de keren dat ik de laatste pas wakker word van mijn wekker zijn zeer beperkt. Troll lijf.
Man slaapt nog steeds rustig tot 10 uur half 11 in het weekend. Dan heb ik er al een halve dag op zitten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik ben eigenlijk altijd een nachtmens en goede uitslaper geweest.
Hopelijk werkt de nachtdienst volgende week weer even als een goede reset, meestal is mijn ritme daarna wel weer even op orde
Kaneel was altijd al van het vroeg naar bed en om 6 uur er weer uit, dus die zegt dat ik nu eindelijk een normaal ritme krijgquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:15 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Man slaapt nog steeds rustig tot 10 uur half 11 in het weekend. Dan heb ik er al een halve dag op zitten.Herkenbaar ook, avondmens en uitslapen, en tussendoor bijna nooit wakker worden.
Ik hoop het ook voor je! Zou wel chill zijn.
Ik vind dat Kaneel zijn ritme raar was, niet die van jou.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel was altijd al van het vroeg naar bed en om 6 uur er weer uit, dus die zegt dat ik nu eindelijk een normaal ritme krijg
Ik wil helemaal geen normaal ritme, ik wilde nog een half jaar genieten van het uitslapen
De baby fever werd te sterkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kiezen tussen kunnen uitslapen of een baby. Nou dan weet ik het wel.
Weet niet waar ik het heb opgelopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet besmettelijk.
Ditquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:33 schreef Vaiana het volgende:
Als je mij als 10-jarige vroeg 'wat wil je later worden' dan was het antwoord al 'moeder'. Dus ik vind wachten tot mijn 30ste ook best netjes.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik 6 jaar was vroeg ik aan mijn moeder hoe baby's worden gemaakt en of ik er ook al een mocht maken
Mijn halve fotoboek is ook 'Bami van 3 die de fles geeft aan een nichtje van 6 maanden' enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik 6 jaar was vroeg ik aan mijn moeder hoe baby's worden gemaakt en of ik er ook al een mocht maken
Je arme moederquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Heb ik als kind eigenlijk nooit gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:33 schreef Vaiana het volgende:
Als je mij als 10-jarige vroeg 'wat wil je later worden' dan was het antwoord al 'moeder'. Dus ik vind wachten tot mijn 30ste ook best netjes.
Ik vind dat ze dat heel goed had aangepaktquote:
Uiteindelijk zijn we allemaal OUD Memoquote:
True storyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal OUD Memo
Hoogstens van de chocolade.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap ook kut en ben toch echt echt echt niet zwanger.
Overgang?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ben Een Jankerd? Daar hebben we R&P toch voor?quote:
Neem een puppy, slaap je ook kut. Maar heb je wel een puppy.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
BEJaard.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben Een Jankerd? Daar hebben we R&P toch voor?
JBO als afkorting voor Jankende Boomers vind ik dan leuker.quote:
Ik ben geen boomer, maar mentaal wel bejaard.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
JBO als afkorting voor Jankende Boomers vind ik dan leuker.
Jankerdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geen boomer, maar mentaal wel bejaard.
Fortnitequote:
Ja, vorig seizoen begonnen dankzij een vriendin en het blijkt goed vermaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fortnite.
Inmiddels 9 Victory royals op "mijn" naam.
OK ok, ik was meer support voor de 8 jarige die anderen neerknalt alsof ze er niet zijn en ik pak ook wel eens een kill of 2 mee.
Maar da's detail.
Ik hou niet zo van online gamesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen begonnen dankzij een vriendin en het blijkt goed vermaak.
Een beetje "slim" proberen te landen helpt al veel, sowieso een stukje verder van de route van de bus landen scheelt al in hoeveel concurrentie in je buurt landt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van online games.
Maar Fortnite speelt wel lekker weg idd. Alleen haat ik het om elke keer weer 15 min bezig te zijn om goeie gear te vinden en dan ben je met 1 klap dood.
Hey I know, 9 VR's komen niet vanzelfquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje "slim" proberen te landen helpt al veel, sowieso een stukje verder van de route van de bus landen scheelt al in hoeveel concurrentie in je buurt landt.![]()
En nu pak ik als het even kan een tank (of de bus).
Het reactievermogen van die opdonders is ook gewoon beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey I know, 9 VR's komen niet vanzelf.
Maar als ik soms zie hoe die opdonder gewoon schadevrij uit een gevecht komt met 2 andere spelers, dan is mijn rol als support wel prima.
Niet normaalquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het reactievermogen van die opdonders is ook gewoon beter.![]()
Al verlies ik meestal omdat ik ruzie heb met m'n scrollwheel, ik ben niet echt gewend aan de gevoeligheid van dat ding nog.
Oh, ja, nee. Op Switch ben je gewoon gehandicapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet normaal. Alleen dr zus is nog beter, als die een keer meedoet kan ze het met 1 oog op dr discord gericht nog winnen
.
Ik speel regelmatig op de Switch, dat is pas kut.
Soon!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neem een puppy, slaap je ook kut. Maar heb je wel een puppy.
Ja, probeer ook vaak de andere PC te kapen, die ik er zelf neergezet heb, maar dan is papa Forza Horizon aan het spelen en is alleen de Switch overquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, nee. Op Switch ben je gewoon gehandicapt.
Het is voor mij ook vooral een "leuk voor tussendoor met vrienden".quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, probeer ook vaak de andere PC te kapen, die ik er zelf neergezet heb, maar dan is papa Forza Horizon aan het spelen en is alleen de Switch over.
Oh well, ik ben dan ook niet zo fanatiek verder, ik doe het alleen omdat die kleine het zo "cool" vindt dat dr oppas Fortnite met dr speelt.
Doe mij maar een sneaky sniper killquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij ook vooral een "leuk voor tussendoor met vrienden".Beetje aankloten met lui die nét even te ver wonen om irl op bezoek bij te gaan enzo.
Al is m'n favoriete manier om een ander te killen toch vooral door over ze heen te rijden met een truck ofzo. Hilarisch.
Jaaa, snipen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe mij maar een sneaky sniper kill.
En dat building er nu tijdelijk uit is bevalt me wel, ik kan voor geen meter bouwen.
Zou lekker zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaaa, snipen.
En er schijnt een niet bouwen-modus te blijven.
Die waren wel baas.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou lekker zijn. Ik kan wel op mijn gemak een trap bouwen om een heuvel op te komen hoor, maar die kleine bouwt midden in een gevecht even casual een muur om me heen om me te healen en gaat weer vroljk verder met killen
.
Ik was altijd al beter in Point and click adventures.
Ja, die skills zijn echt alleen voorbehouden aan kids, ik heb dat reactievermogen gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die waren wel baas.
Maar die bouwers, holy hell. HOE dan.Tijdje geleden ook een potje, waren we met twee teams over in echt de kleinste ring ooit, maar dat andere team was gewoon nérgens te bekennen? Dus we zaten al van "zitten ze ín de storm ofzo", bleek later (ik heb replays aan staan) dat ze ergens halverwege de match fucking hoog aan het bouwen geslagen waren en een catwalk gemaakt hadden boven de storm.
Wel gewonnen uiteindelijk.
Ranged weapon (ik ben nu érg fan van de thermal AR) en iets als een SMG/Shotgun erbij, sniper als ik een beetje een okaye kan vinden en er ook ammo voor heb. Chucks en een medkit/spray en lesgooooo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die skills zijn echt alleen voorbehouden aan kids, ik heb dat reactievermogen gewoon niet meer.
Mijn rol is ook meestal 1 of 2 wapens, liefst een sniper verzamelen en voor de rest medkits en shield. Zij gaat vooruit en gaat de gevechten aan en ik ben er ter ondersteuning op afstand en evt medic als ze neergaat.
Leukste victory was idd tegen een stel bouwers die enorm snel waren, maar ik had een granade launcher en maaide alle bouwsels weg en koter ruimde de spelers uit de weg.
Ik moet het nieuwe seizoennog beginnen. Dit weekend maar eens kijken hoe het nu is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe mij maar een sneaky sniper kill.
En dat building er nu tijdelijk uit is bevalt me wel, ik kan voor geen meter bouwen.
Daar kom ik vaak al in solo puur omdat ik niemand tegen kom.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:05 schreef DrMarten het volgende:
Zo vaak dat je makkelijk in de top 10 zit en dan tegen een stel van die bouwvakkers aanloopt, dan ben ik er wel weer klaar mee.
Die botjes zijn altijd vermakelijk ja. Als ze na het landen direct tegen een willekeurige muur staan te slaan weet je hoe laat het is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar kom ik vaak al in solo puur omdat ik niemand tegen kom.Op een paar bots/sukkels in het begin na dan, die yolo op je af komen rennen en je niet raken.
... you are getting sued for being too cute.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krijg sinds gisteren meerdere keren per dag een telefoontje van een nummer dat ik niet ken, en dan zodra ik heb opgenomen 'this call is from the minstery of justice blabla'. Rot. Op
Ook gehad ja, direct blokkeren die onzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krijg sinds gisteren meerdere keren per dag een telefoontje van een nummer dat ik niet ken, en dan zodra ik heb opgenomen 'this call is from the minstery of justice blabla'. Rot. Op
Nouja, het ding is dat er nummers van 'onschuldigen' worden gespooft. Dus ik kan die nummers wel blokkeren, maar ze spoofen zo weer een ander nummer om mee te bellen. Dus kan je blijven blokkeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook gehad ja, direct blokkeren die onzin.
Ik kreeg eergister en vanochtend sms-jes van DHL dat er een pakketje van een schoenwinkel voor mij onderweg was, dat ik moet tekenen voor ontvangst en dat ik vooral op een link moet klikken om een afspraak te maken. Uiteraard direct gedaan want stel je voor dat ik een paar schoenen dat ik niet besteld heb misloop
Privé nummers neem ik ook nooit op, tenzij ik een telefoontje van het ziekenhuis verwacht (want die bellen met privé nummer). Maar nummers die wel in beeld staan maar ik niet ken, nam ik dus wel altijd op. Normaal is het ook wel iemand die mij moet hebben. Maar op deze manier ben ik geneigd om die nummers ook niet meer op te nemen inderdaad. Idioterie ditquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Het is de laatste tijd wel weer raak met alle vormen van Spam idd, ook mail zit na jarenlang prima spamvrij te zijn geweest weer vol met dingen die door het filter heenkomen, is met een dag meestal wel weer over, maar dan komt er weer een andere methode doorheen.
Onbekende mobiele nummers neem ik niet op, nummer die wel getoond worden maar ik niet ken soms. Als het zo dringend is stuur je maar even een berichtje waarom ik op zou moeten nemen
.
Of ze spreken de voicemail maar in. Heb er jarenlang een grafhekel aan gehad, maar om iemand te pakken te krijgen, is het wel handig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Het is de laatste tijd wel weer raak met alle vormen van Spam idd, ook mail zit na jarenlang prima spamvrij te zijn geweest weer vol met dingen die door het filter heenkomen, is met een dag meestal wel weer over, maar dan komt er weer een andere methode doorheen.
Onbekende mobiele nummers neem ik niet op, nummer die wel getoond worden maar ik niet ken soms. Als het zo dringend is stuur je maar even een berichtje waarom ik op zou moeten nemen
.
Sja, ik kan niet zien wie mij belt als het een voor mij onbekend nummer is. Maar die ander heeft mijn nummer, dus kan je ook een bericht sturen met : hey, ik ben van die en die, ik probeerde je te bellen, het gaat over dit en dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, het ding is dat er nummers van 'onschuldigen' worden gespooft. Dus ik kan die nummers wel blokkeren, maar ze spoofen zo weer een ander nummer om mee te bellen. Dus kan je blijven blokkeren.
[..]
Privé nummers neem ik ook nooit op, tenzij ik een telefoontje van het ziekenhuis verwacht (want die bellen met privé nummer). Maar nummers die wel in beeld staan maar ik niet ken, nam ik dus wel altijd op. Normaal is het ook wel iemand die mij moet hebben. Maar op deze manier ben ik geneigd om die nummers ook niet meer op te nemen inderdaad. Idioterie dit
Ach ja, de wereld kan een hele nare plek zijn en er komen elke keer weer nieuwe manieren om mensen op te lichten. Maar als iemand iets van me wil, dan kan dat ook zonder meteen te bellen en maar te eisen dat ik op dat moment tijd en zin heb om op te nemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het gewoon te idioot voor woorden dat ik telefoontjes dus moet gaan negeren omdat er idioten zijn die op die manier mensen oplichten. En ik daardoor ook mensen negeer die wel mij gewoon met goede bedoelingen bellen.
Maarja, ik vind wel meer dingen te idioot voor woorden in deze wereld. Helaas leven we met idiots op deze mooie aarde.
Dat kan je uitzetten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de wereld kan een hele nare plek zijn en er komen elke keer weer nieuwe manieren om mensen op te lichten. Maar als iemand iets van me wil, dan kan dat ook zonder meteen te bellen en maar te eisen dat ik op dat moment tijd en zin heb om op te nemen.
Daarom was SMS zo lekker, inmiddels whatsapp uiteraard, je stoort mensen niet en je kan zelf uitmaken of en wanneer je antwoord geeft.
Tot de blauwe vinkjes kwamen; je hebt mijn bericht gelezen, waarom reageer je niet!?!11111.
People suck.
Die kan je uit zetten he.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de wereld kan een hele nare plek zijn en er komen elke keer weer nieuwe manieren om mensen op te lichten. Maar als iemand iets van me wil, dan kan dat ook zonder meteen te bellen en maar te eisen dat ik op dat moment tijd en zin heb om op te nemen.
Daarom was SMS zo lekker, inmiddels whatsapp uiteraard, je stoort mensen niet en je kan zelf uitmaken of en wanneer je antwoord geeft.
Tot de blauwe vinkjes kwamen; je hebt mijn bericht gelezen, waarom reageer je niet!?!11111.
People suck.
Contacten die zo reageren verdwijnen zo naar de zwarte lijst. Mooie bijkomstigheid van die functionaliteit; jouw behoefte aan reactie gaan niet mijn planning bepalen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Dat appen was een van mijn rants in de tijd dat whatsapp opkwamquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
En ik noem het nog steeds vaak sms'en omdat ik jeuk krijg van het woord appen en omdat ik vaker iMessage gebruik.
True, maar je hebt ze er tussen hoor. van die drammers die bepalen dat ze NU iets van je willen en daar heb jij je dan maar naar te schikken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Contacten die zo reageren verdwijnen zo naar de zwarte lijst. Mooie bijkomstigheid van die functionaliteit; jouw behoefte aan reactie gaan niet mijn planning bepalen.
Drie dagenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heeeel slecht in terug sms'enSoms weet ik ook gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel raar, want meestal lul ik iedereen de oren van de kop. Of ik word uitgenodigd voor iets waar ik geen zin in heb. Of ik heb even geen zin om te reageren en iets te bedenken en denk 'reageer later wel' en dan is het drie dagen verder.
ik stuur je wel een appjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat appen was een van mijn rants in de tijd dat whatsapp opkwam.
Taalverkrachting.
OK cool Pokemon go of Tinder?quote:
Nauwelijks voor te stellen dat je over een paar jaar dus net zo genuanceerd gaat zijn over woke als je nu bent over apps.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat appen was een van mijn rants in de tijd dat whatsapp opkwam.
Taalverkrachting.
Je kan te ver gaan ook he?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nauwelijks voor te stellen dat je over een paar jaar dus net zo genuanceerd gaat zijn over woke als je nu bent over apps.
Ik heb m alvast gebookmarkt.quote:
Never gonna happen, woke is mijn windmolenquote:
Ik heb dat met poesjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:06 schreef Dqod het volgende:
Ik wil vandaag graag bedolven worden onder puppies
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dat met poesjes.
ba-dum-tsj.
Mijn hondje identificeert zich nog als puppy en wil daar wel bij helpen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:06 schreef Dqod het volgende:
Ik wil vandaag graag bedolven worden onder puppies
Bring him/her onquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn hondje identificeert zich nog als puppy en wil daar wel bij helpen.
Hier ook 2. Alle honden naar dqodquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn hondje identificeert zich nog als puppy en wil daar wel bij helpen.
Lichtelijk jaloers nou. Puppiesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:51 schreef Astro_boy het volgende:
Kreeg filmpjes doorgestuurd van de fokster waarbij de pups voor het eerst buiten zijn. Ik smolt.
Dus ben nu een plasje mens
doekje nodig?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:13 schreef Dqod het volgende:
Ik was vandaag eigenlijk ook omringd door puppies, maar nu kan ik er geen genoeg meer van krijgen. Need more
Waarvoor?quote:
Ik ben slechts vertederd, that's all.quote:
Wat voor ras?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:51 schreef Astro_boy het volgende:
Kreeg filmpjes doorgestuurd van de fokster waarbij de pups voor het eerst buiten zijn. Ik smolt.
Dus ben nu een plasje mens
Rough day?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:17 schreef Senn88 het volgende:
Gedouched en met drinken in bed gekropen. Kapot moe.
Heb weer nachtmerries dus iedere keer rond 01.00 wakker en dan kan ik niet meer slapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rough day?
Ik ben wel moe, maar de fijne variant
Noh chickquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb weer nachtmerries dus iedere keer rond 01.00 wakker en dan kan ik niet meer slapen.
Ja dat wel heb er ook emdr theraphie voor gehad maar sommige dingen blijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noh chick
Enig idee of je 't kan herleiden? Da's mooi fucked
Da's zeker waar. Hoop alleen wel voor je dat 't zsm weer wat minder invloed heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat wel heb er ook emdr theraphie voor gehad maar sommige dingen blijven
Meestal stopt als ik op instorten sta door slaapgebrek en daar zit ik niet ver meer vanafquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's zeker waar. Hoop alleen wel voor je dat 't zsm weer wat minder invloed heeft
Tevens;
Naar dat 't eerst tot dat punt moet komen. But yeah, I can relatequote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meestal stopt als ik op instorten sta door slaapgebrek en daar zit ik niet ver meer vanaf
koffie 4 euro. Pak condooms 10 euro. Wandelen gratis.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:50 schreef Bruinie het volgende:
Krijg net de vraag of ik morgen koffie wil drinken maar dan denk ik dat is toch zo in 20-30 minuten gedaan? Het liefst breng ik haar gelijk bij mij thuis maar ze is echt zo’n posh type dus ik weet het niet. Het weer gaat mooi zijn dus misschien ook een wandeling. Ik wil niet te veel geld uitgeven.
Dan kun je maar beter stoppen met daten want vrouwen kosten gewoon geld.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:50 schreef Bruinie het volgende:
Krijg net de vraag of ik morgen koffie wil drinken maar dan denk ik dat is toch zo in 20-30 minuten gedaan? Het liefst breng ik haar gelijk bij mij thuis maar ze is echt zo’n posh type dus ik weet het niet. Het weer gaat mooi zijn dus misschien ook een wandeling. Ik wil niet te veel geld uitgeven.
Ben jij mijn broer, Air? :$quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter stoppen met daten want vrouwen kosten gewoon geld.
Ik moest ook even schrikken bij het boodschappen doen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter stoppen met daten want vrouwen kosten gewoon geld.
Dat zou wel die bro zone verklaren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:48 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]TOO CUTE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Luilakquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik lag om 8 uur in bed. Ik werd net wakker. Omg, zo lekker geslapen
Ik vind dat ik het verdiend heb na 4 nachten met maximaal 5 uur slaap. Heerlijk bijgeslapenquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het verdiend heb na 4 nachten met maximaal 5 uur slaap. Heerlijk bijgeslapen
Een uurtje alweer. Nu weekend t/m dinsdagquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij net klaar met werken zeker?
Lekker! Heb je plannen voor het weekend?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een uurtje alweer. Nu weekend t/m dinsdag
Vandaag en morgen het water op met de hydrofoilquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Heb je plannen voor het weekend?
Wat is de hydrofoil?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag en morgen het water op met de hydrofoilVerder niks eigenlijk. Gekeken of er ergens wat leuke optredens zijn, maar niks wat ik de moeite vind.
Ow, draagvleugel onder je boardquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is de hydrofoil?
Maar wel lekker, wordt nog lekker weer dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zal die kale klats maar weer eens insmeren![]()
Jij nog plannen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, draagvleugel onder je board
Ah, oke. Zorgt dat voor meer stabiliteit of hoe moet ik het zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zal die kale klats maar weer eens insmeren![]()
Jij nog plannen?
Lijkt me een goed plan!
Kind is dus even uit logeren dus vandaag maximaal chillen. Alleen straks even sporten en boodschappen doen, daarna alleen maar Pokémon spelen, in de zon chillen of slapen, maar net waar ik zin in hebMorgen haar weer ophalen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Nee, is voor weinig wind erg geschikt omdat het erg weinig weerstand heeft. Kan je met een minimaal briesje al varenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Zorgt dat voor meer stabiliteit of hoe moet ik het zien?
Lijkt me een goed plan!
Kind is dus even uit logeren dus vandaag maximaal chillen. Alleen straks even sporten en boodschappen doen, daarna alleen maar Pokémon spelen, in de zon chillen of slapen, maar net waar ik zin in hebMorgen haar weer ophalen
Ah, okequote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, is voor weinig wind erg geschikt omdat het erg weinig weerstand heeft. Kan je met een minimaal briesje al varen![]()
Ah lekker ontstressenVeel plezier dan maar
![]()
Ik ga slapen
waaruit bestaat een ocd dagje?quote:
Ik vermoed schoonmaken en alles recht leggenquote:
Schoonmaken en opruimen. Kleine hond wassen. Grote hond borstelen. Konijn borstelen. Misschien bog wat o kruid trekken. En straks ff de koplampen van mijn auto oppoetsen ivmquote:
Hmm, als we vanmiddag op tijd naar huis kunnen moet ik misschien ook eens wat aan het onkruid gaan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Schoonmaken en opruimen. Kleine hond wassen. Grote hond borstelen. Konijn borstelen. Misschien bog wat o kruid trekken. En straks ff de koplampen van mijn auto oppoetsen ivm
Apk
Wel een luchtbevochtiger maar wellicht is het al nat genoeg bij jouquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:42 schreef Senn88 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met een luchtreiniger in huis?
Kurkdroogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel een luchtbevochtiger maar wellicht is het al nat genoeg bij jou
Zou er idd mooi even optimaal van genieten!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker gesport en uitgebreid gedoucht. Nu met een maskertje op bed chillen en zo even de zon in. Heerlijk zo'n dag voor mezelf
Ga ik ook zeker doen. Ik doe vandaag alleen dat waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou er idd mooi even optimaal van genieten!
Geen mensen vermoorden hequote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen. Ik doe vandaag alleen dat waar ik zin in heb
Dat heb ik voor morgen op de planning. Gelukkig mijn todolist al bijna klaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen. Ik doe vandaag alleen dat waar ik zin in heb
Lekkah!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker gesport en uitgebreid gedoucht. Nu met een maskertje op bed chillen en zo even de zon in. Heerlijk zo'n dag voor mezelf
Hiquote:
Nee valt niet opquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom ik zo moordlustig over?
Slechts lustigquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom ik zo moordlustig over?
how you doin'?quote:
Nog steeds werk, werk, werk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Druk met leven en in mijn hoofd. Ik had amper tijd voor Fok.
En bij jou?
Nog steeds? Dacht dat het tijdelijk wasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog steeds werk, werk, werk.
Nog even.
Wat speelt zich allemaal af in jou hoofd?
Nog 3 weken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht dat het tijdelijk was.
Ja vooral drukte en geen echte zorgen, maar kan het niet uitzetten.
Jij zat ook klaar om HHB te kijken?quote:
Nee, was er toevallig een paar dagen geleden al achter gekomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij zat ook klaar om HHB te kijken?
Ik wissel tussen voetbal en inglourious bastardsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, was er toevallig een paar dagen geleden al achter gekomen.
Jij kijkt nu dus ook voetbal?
Oei heb je veel klachten?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wel wezen schoonmaken, maar corona helpt niet mee
Aiquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wel wezen schoonmaken, maar corona helpt niet mee
Nee fikse verkoudheid. Vandaag meeste last.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AiHeb je veel last?
Beterschap
Nog steeds samen met het aardbeitje?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee fikse verkoudheid. Vandaag meeste last.
[..]
Meh, alsnog vervelend. Hopelijk knap je snel opquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee fikse verkoudheid. Vandaag meeste last.
[..]
Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:49 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Aardbeitje is met een of andere Art. Nog steeds ja.
Dqoddie's nieuwe huisdierquote:
Hele dag beertje kroelenquote:
Tot ie je kop eraf meptquote:
"Doet ie anders nooit hoor" :$quote:
Terror Teddy!quote:
quote:
Z'n roepnaam is "Poekie"quote:
Je mag een biertjequote:
quote:
Scheren duurt te lang hequote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:23 schreef Dqod het volgende:
Die hoeft voorlopig niet meer te scheren ;s
Dus dan maar zo? Of een minder pijnlijke manier :$quote:
Heb je je kin liever helemaal glad dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:32 schreef Barbusse het volgende:
Daarnaast heb ik me vanochtend geschoren, en ik voel nu al stoppels als ik quasi intellectueel "hmmm" over m'n kin wrijf
Volgens vrouwen heb ik een prachtige silver fox baard. Maar iedere keer als ik in de spiegel kijk denk ik "ouwe lul". Dus ik ben er nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je je kin liever helemaal glad dan?
Of gewoon niet meer denken als je in de spiegel kijkt.quote:
Ging dat maar zo makkelijk. Tis niet alsof je op kantoor zit he.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of gewoon niet meer denken als je in de spiegel kijkt.
Mag ik het eens zien? Ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens vrouwen heb ik een prachtige silver fox baard. Maar iedere keer als ik in de spiegel kijk denk ik "ouwe lul". Dus ik ben er nog niet helemaal uit
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ging dat maar zo makkelijk. Tis niet alsof je op kantoor zit he.
Ik ben gelukkig behoorlijk fotoloos, sorryquote:
Ik kan me wel indenken dat dat wel z'n charmes heeft, maar goed. Do what feels right ditdat zuszoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig behoorlijk fotoloos, sorry
Maar m'n baard is gewoon vrijwel grijs, terwijl op m'n hoofd het nog gewoon donkerbruin/zwart is.
Dit, alleen heb ik een rotkop:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat dat wel z'n charmes heeft, maar goed. Do what feels right ditdat zuszo
Dat laatste weiger ik te geloven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit, alleen heb ik een rotkop:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |