Echt ja?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds 2,5 jaar.Geen JV lengte hoor, maar wel flink meer krullen dan eerder.
Ps4 of pc?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:47 schreef Faxie het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dan krijg ik een Haagse mat. Gewoon veel, lange krullen. Soort van afro.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ja?
Hoe lang heb je 't nou dan? Schouderlengte? Of wat
Nicequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een Haagse mat. Gewoon veel, lange krullen. Soort van afro.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef Modus het volgende:
Maar je haar in je anus das toch nie echt de moeite. Mijn haar is niet eens zolang en ik ben bepaald niet vouwbaar.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar je haar in je anus das toch nie echt de moeite. Mijn haar is niet eens zolang en ik ben bepaald niet vouwbaar.
Zoek iemand om multi player challenge te doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ja sorry, ik speel het meest op PC, en zeker dat soort spellen
Huehuequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoek iemand om multi player challenge te doen
Oke monicaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij trok wel enkele sec een pijnbekkie
Ow die tijd ligt al heel lang achter mequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoek iemand om multi player challenge te doen
Is allemaal op eigen tempo.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die tijd ligt al heel lang achter me
Okequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is allemaal op eigen tempo.
Leg het je later wel uit
is 5 uur genoeg?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen![]()
Dit weekend kan ik eindelijk weer slapen
Als ik dat in de afgelopen drie nachten heb gehaald is het veelquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat in de afgelopen drie nachten heb gehaald is het veel
Ja, niet bij elkaar hoor. Maar per nacht. Ik ga daar echt slecht opquote:
vijf uur per nacht is nog weinig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, niet bij elkaar hoor. Maar per nacht. Ik ga daar echt slecht op
I knowquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vijf uur per nacht is nog weinig.
1 nacht trekt ik dat nog wel, maar niet meerdere achter elkaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vijf uur per nacht is nog weinig.
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 nacht trekt ik dat nog wel, maar niet meerdere achter elkaar
moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.
Zelf word ik de laatste paar dagen steeds rond drieën wakker en dan weer ergens tussen vier en vijf.
Ja, haar lach zodra ze me ziet maakt alles weer goedquote:
Zwangerschap.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik slaap echt Beroerd met een hoofdletter de laatste tijd
En echt een reden ervoor is er niet, gewoon mijn lichaam dat raar doet.
Ik wil de hele tijd om 21 uur naar bed en dan vanaf 3 uur af en aan wakker en aan het draaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:07 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Zwangerschap.
Oprecht hoor, die heeft hier ook veel meer impact dan ik vantevoren had gedacht. Hormonen zijn rare dingen.
Het lijkt erop.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd om 21 uur naar bed en dan vanaf 3 uur af en aan wakker en aan het draaien.
Alvast oefening voor het toekomstige slaaptekort?
Ja hier ook, ik ben eigenlijk altijd een nachtmens en goede uitslaper geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Het lijkt erop.
Ik was gister om 6 uur 's ochtends klaarwakker. Ik denk dat dit voor mijn zwangerschap exact 0x voorgekomen is. Vind het maar flauw, nu dacht ik juist nog lekker te kunnen slapen voordat er straks een kleine is die me wakker houdt. Maar neeee hoor.
Maar ook, dat is een symptoom waar niemand me ooit voor gewaarschuwd heeft! Dus ik had hem heel erg niet aan zien komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef Debsterr het volgende:
Yup, de keren dat ik de laatste pas wakker word van mijn wekker zijn zeer beperkt. Troll lijf.
Man slaapt nog steeds rustig tot 10 uur half 11 in het weekend. Dan heb ik er al een halve dag op zitten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik ben eigenlijk altijd een nachtmens en goede uitslaper geweest.
Hopelijk werkt de nachtdienst volgende week weer even als een goede reset, meestal is mijn ritme daarna wel weer even op orde
Kaneel was altijd al van het vroeg naar bed en om 6 uur er weer uit, dus die zegt dat ik nu eindelijk een normaal ritme krijgquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:15 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Man slaapt nog steeds rustig tot 10 uur half 11 in het weekend. Dan heb ik er al een halve dag op zitten.Herkenbaar ook, avondmens en uitslapen, en tussendoor bijna nooit wakker worden.
Ik hoop het ook voor je! Zou wel chill zijn.
Ik vind dat Kaneel zijn ritme raar was, niet die van jou.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel was altijd al van het vroeg naar bed en om 6 uur er weer uit, dus die zegt dat ik nu eindelijk een normaal ritme krijg
Ik wil helemaal geen normaal ritme, ik wilde nog een half jaar genieten van het uitslapen
De baby fever werd te sterkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kiezen tussen kunnen uitslapen of een baby. Nou dan weet ik het wel.
Weet niet waar ik het heb opgelopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet besmettelijk.
Ditquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:33 schreef Vaiana het volgende:
Als je mij als 10-jarige vroeg 'wat wil je later worden' dan was het antwoord al 'moeder'. Dus ik vind wachten tot mijn 30ste ook best netjes.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik 6 jaar was vroeg ik aan mijn moeder hoe baby's worden gemaakt en of ik er ook al een mocht maken
Mijn halve fotoboek is ook 'Bami van 3 die de fles geeft aan een nichtje van 6 maanden' enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Toen ik 6 jaar was vroeg ik aan mijn moeder hoe baby's worden gemaakt en of ik er ook al een mocht maken
Je arme moederquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Heb ik als kind eigenlijk nooit gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:33 schreef Vaiana het volgende:
Als je mij als 10-jarige vroeg 'wat wil je later worden' dan was het antwoord al 'moeder'. Dus ik vind wachten tot mijn 30ste ook best netjes.
Ik vind dat ze dat heel goed had aangepaktquote:
Uiteindelijk zijn we allemaal OUD Memoquote:
True storyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal OUD Memo
Hoogstens van de chocolade.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap ook kut en ben toch echt echt echt niet zwanger.
Overgang?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ben Een Jankerd? Daar hebben we R&P toch voor?quote:
Neem een puppy, slaap je ook kut. Maar heb je wel een puppy.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
BEJaard.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben Een Jankerd? Daar hebben we R&P toch voor?
JBO als afkorting voor Jankende Boomers vind ik dan leuker.quote:
Ik ben geen boomer, maar mentaal wel bejaard.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
JBO als afkorting voor Jankende Boomers vind ik dan leuker.
Jankerdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geen boomer, maar mentaal wel bejaard.
Fortnitequote:
Ja, vorig seizoen begonnen dankzij een vriendin en het blijkt goed vermaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fortnite.
Inmiddels 9 Victory royals op "mijn" naam.
OK ok, ik was meer support voor de 8 jarige die anderen neerknalt alsof ze er niet zijn en ik pak ook wel eens een kill of 2 mee.
Maar da's detail.
Ik hou niet zo van online gamesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen begonnen dankzij een vriendin en het blijkt goed vermaak.
Een beetje "slim" proberen te landen helpt al veel, sowieso een stukje verder van de route van de bus landen scheelt al in hoeveel concurrentie in je buurt landt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van online games.
Maar Fortnite speelt wel lekker weg idd. Alleen haat ik het om elke keer weer 15 min bezig te zijn om goeie gear te vinden en dan ben je met 1 klap dood.
Hey I know, 9 VR's komen niet vanzelfquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje "slim" proberen te landen helpt al veel, sowieso een stukje verder van de route van de bus landen scheelt al in hoeveel concurrentie in je buurt landt.![]()
En nu pak ik als het even kan een tank (of de bus).
Het reactievermogen van die opdonders is ook gewoon beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey I know, 9 VR's komen niet vanzelf.
Maar als ik soms zie hoe die opdonder gewoon schadevrij uit een gevecht komt met 2 andere spelers, dan is mijn rol als support wel prima.
Niet normaalquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het reactievermogen van die opdonders is ook gewoon beter.![]()
Al verlies ik meestal omdat ik ruzie heb met m'n scrollwheel, ik ben niet echt gewend aan de gevoeligheid van dat ding nog.
Oh, ja, nee. Op Switch ben je gewoon gehandicapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet normaal. Alleen dr zus is nog beter, als die een keer meedoet kan ze het met 1 oog op dr discord gericht nog winnen
.
Ik speel regelmatig op de Switch, dat is pas kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |