Waarom ben je als taxichauffeur bang voor een dwerg?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef fubaaar22 het volgende:
Harry de tokkie
https://www.tubantia.nl/h(...)e-ontlopen~a0f3b563/
gaat het dan echt zo slecht als de berichten?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:09 schreef Ulx het volgende:
Poetin wil verliezen van NAVO. Dan heeft hij een excuus om zich terug te trekken uit Oekraine en kan hij zijn gezicht nog een beetje redden. Verliezen van Oekraine alleen is een afgang op de schaal van de Japans-Russische oorlog.
z'on jesse klaver wist natuurlijk ook dat johnny straks aan hun ging vragen wat ze hier nou van vonden en dan moeten ze nog serieus antwoord geven ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk de rest van de tafel ook ongemakkelijk kijken. Die denken ook allemaal "what the....."
Alleen met kernwapens, maar dan is het vrij zeker dat NAVO wel gaat ingrijpen. Dus hij zit inderdaad een beetje vast.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:14 schreef Ulx het volgende:
De Russen zelf gaven aan dat ze 10k doden hebben gehad. De inval is in een soort westfront 1915 veranderd.
Poetin kan nooit winnen.
quote:Exclusive: Russia Backs Europe’s Far Right
Emails and documents show just how closely Italian, French, German and Austrian politicians coordinate with Moscow
Dat zou wat zijn als die dood is...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:22 schreef polderturk het volgende:
Zhirinovski dood? Niet dood?
[ twitter ]
Daarom zal hij een escalatie met NAVO willen zodat hij kan zeggen dat zijn enige optie terugtrekken was.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Alleen met kernwapens, maar dan is het vrij zeker dat NAVO wel gaat ingrijpen. Dus hij zit inderdaad een beetje vast.
Ja, gaat slecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:11 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
gaat het dan echt zo slecht als de berichten?
je leest dat russische troepen zijn afgesloten en ze zelfs worden teruggedrongen.
Maar goed, oekraine doet ook aan propaganda dus neem die berichten vaak met een schepje zout.
Dit is al heel lang bekend, rusland wil de westerse wereld en cultuur kapot hebben, net als extreem rechts dit wil.quote:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Als alleen al in Mariupol 12.000 troepen zijn gelegerd kan ik mij niet voorstellen dat Oekraïne maar 1500 man aan verliezen hebben zoals laatst in een gepubliceerd lijstje stond genoteerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, gaat slecht.
En vanzelfsprekend is er sprake van propaganda, maar de hoeveelheid...
Het volume van opgeblazen tanks, tanks die weg gesleept worden etc, als dat allemaal propaganda is, nou dan is het Oekraïense leger een toneelgezelschap, waar joop van de ende jaloers op zou zijn.
En na de oorlog komt dan ineens een brief met foto’s uit Polen of Turkije. Ontslag? Op die datum? Officieel? Nee, mam, ik ben hem gewoon gepeerd, kreeg van de Oekraïners een SMSje met een interessant aanbod, tank afgegeven en netjes naar de grens gebracht met het verzoek nooooooit meer terug te komen. Alsof ik dat zou willen, na wat ik daar heb meegemaakt. …. Hoezo weten jullie daar niets van? … By the way, je hebt een schoondochter en 3 kleinkinderen!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Waar is mijn zoon?
Zie dit document, hij heeft ontslag genomen op die datum. Geen idee wat er daarna is gebeurd![]()
======================
https://www.reddit.com/r/(...)ad_russian_soldiers/
The Russian government have the most evil solution to this, they force the conscripts to sign backdated discharge papers before sending them to war. When they die and family come asking, they show them the discharge papers "see, he already discharged on this date, where he go after that is not our problem. go call police if he missing."
This why there was an earlier video of a russian conscript in ukraine complaining they were forced to sign papers that they were "fired" and sent to be meat grinders.
Gaat zo te lezen wel wat verder dan alleen promoten... meetings, talking points, geld in ruil voor moties en beleid. Niet dat dit al niet eerder gedacht werd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit is al heel lang bekend, rusland wil de westerse wereld en cultuur kapot hebben, net als extreem rechts dit wil.
Daarnaast, Rusland promoot de extreem rechtsegroepen, en te gelijk promoot het de meest extreme kanten van de BLM.
Chaos creëren is het doel.
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee mbt verliezen aan de Oekraïense kant. Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat de enorme bodycount aan de kant van de russen, die ondertussen ook door de NAVO word onderschreven, redelijk klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:40 schreef Cherni het volgende:
[..]
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Als alleen al in Mariupol 12.000 troepen zijn gelegerd kan ik mij niet voorstellen dat Oekraïne maar 1500 man aan verliezen hebben zoals laatst in een gepubliceerd lijstje stond genoteerd.
Dat zal ik niet ontkennen. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ook al omdat de berichtgeving eenzijdig is. We horen niets van verliezen van de Oekraïne anders dan zo nu en dan een lijstje waarvan ik dan wel zo mijn twijfels heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee mbt verliezen aan de Oekraïense kant. Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat de enorme bodycount aan de kant van de russen, die ondertussen ook door de NAVO word onderschreven, redelijk klopt.
Hou me vast hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat is toch een heerlijk verhaal van die Harry. Gewoon een gratis extra aflevering van jiskefet. Bij het interview met powned geeft ie aan smiddags in de auto alvast wat biertjes te hebben gedronken
Promotie contracten in deze bedoel ik niet dat Salvini een t-shirt met Poetin draagt of visa versa. Maar meer in het promoten op essentiële momenten van een visie voor Rusland. Rusland geeft hiervoor heel veel geld, zodat deze partijen meer bereik krijgen en dus meer voeten aan de grond. het Russische trollen leger, spamt constant tegen strijdige berichten met de boodschap; 1. die partijen zijn niet extreem, 2. ze hebben wel een punt, 3. De ander is net zo extreem.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gaat zo te lezen wel wat verder dan alleen promoten... meetings, talking points, geld. Niet dat dit al niet eerder gedacht werd.
En dan sterven omdat je over een niet ontplofte landmijn fietst?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Lijkt me een perfecte activiteit voor alle mensen die willen helpen maar geen militaire achtergrond hebben. Ga als de oorlog voorbij is op vakantie in Ukraine, bijvoorbeeld op fietstocht langs alle beschoten steden. Dan geef je geld uit en heb je een ervaring die je nergens anders zal meemaken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ik las jouw opmerking juist als dat Rusland die partijen promootte alhier. Niet dat het bijster veel uitmaakt, want ik ben het zondermeer met je eens dat het andersom ook gebeurt in ruil voor Russisch geld/invloed, maar ik het het idee dat je dan onderwerp en leidend voorwerp andersom bedoelde te schrijven hier?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Promotie contracten in deze bedoel ik niet dat Salvini een t-shirt met Poetin draagt of visa versa. Maar meer in het promoten op essentiële momenten van een visie voor Rusland. Rusland geeft hiervoor heel veel geld, zodat deze partijen meer bereik krijgen en dus meer voeten aan de grond. het Russische trollen leger, spamt constant tegen strijdige berichten met de boodschap; 1. die partijen zijn niet extreem, 2. ze hebben wel een punt, 3. De ander is net zo extreem.
Het is dus een heel strategisch beïnvloeding operatie.
Concreet bewijs voor betalingen voor het indienen van een motie of zelfs nog meer voor een succesvolle motie lijkt me strafbaar ... ben benieuwd of dit nog een strafrechterlijk staartje gaat krigjen.quote:Daarnaast, Rusland promoot de extreem rechtsegroepen, en te gelijk promoot het de meest extreme kanten van de BLM.
Dit zegt ook wel genoeg over het nepnationalisme van de door Rusland ondersteunde Europese partijen. Hoog van de toren blazen hoe vaderlandslievend ze wel niet zijn, maar zodra er één of andere gare Rus met een zak roebels rammelt wordt er braaf gebukt en gaan die billetjes uit mekaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit is al heel lang bekend, rusland wil de westerse wereld en cultuur kapot hebben, net als extreem rechts dit wil.
Daarnaast, Rusland promoot de extreem rechtsegroepen, en te gelijk promoot het de meest extreme kanten van de BLM.
Chaos creëren is het doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |