SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Snap ik, dit is gewoon vervelendquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal schijtzenuwachtig
Voor ons is het flauw, voor hun is het spannend, althans, dat denk ik.quote:
je mug ookkkkkkkkkkquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor ons is het flauw, voor hun is het spannend, althans, dat denk ik.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:48 schreef engine het volgende:
Salar denkt inmiddels dat ze gewoon vergeten zijn dat er iemand weg moet vandaag
Als de streams terug komen is er een naar huis 😉quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:49 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn ons gewoon vergeten, aldus Salar...
Sl voor de Belgen...
jepquote:
er is gewoon een streamquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de streams terug komen is er een naar huis 😉
Ik denk maar zo, dat de uitslag al bekend isquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:51 schreef engine het volgende:
Ik vind het maar een flopshow vanavond dit jaar.
Ik had 1. 2 loopt altijd zo achter.quote:
editquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:51 schreef engine het volgende:
Ik vind het maar een flopshow vanavondeizoen
Salarquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:53 schreef JDB94 het volgende:
Salar en die complottheorien over batterijwissels, zenderchecks, en tijden
Klopt van geen kanten dit. Het ging niet zoals ze verwachten dat het zou gaan met de stemmen...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang gaan ze nog door met stemmen, tot Grace mag blijven ?
Wat dacht je zelf ?quote:
Ik denk het...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang gaan ze nog door met stemmen, tot Grace mag blijven ?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zijn nog geen enkele belofte nagekomen, strenger, harder dan ooit. Waarom dan vanavond wel ?
Hier ook alles wegquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
krijg me livestream niet meer op tv pff nu op de laptop
Houd de dief !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik zou eerst drinken maken, dat opdrinken en dan plassenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zal ik gaan plassen of eerst drinken maken. Maar ik zie het verband niet?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef Ireth het volgende:
Nou ik zie de filmpjes wel online, ik ga de logeerhond uitlaten en zo lekker naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou ik zie de filmpjes wel online, ik ga de logeerhond uitlaten en zo lekker naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nou ik zie de filmpjes wel online, ik ga de logeerhond uitlaten en zo lekker naar bed.slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou eerst drinken maken, dat opdrinken en dan plassen
Jawel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef Angel79 het volgende:
Ik geloof niet dat BB volgend jaar nog terug komt.Wat een falende ellende zeg
Nou ik zie de filmpjes wel online, ik ga de logeerhond uitlaten en zo lekker naar bed.Heftig, sterkte. Mooi dat je dit gedaan hebt voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zie de filmpjes wel online, ik ga de logeerhond uitlaten en zo lekker naar bed.Kan me voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stream 1111111111quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:59 schreef Blackprinces het volgende:
Nou de pleuris ermee.
Ik ga wat anders doen![]()
Waarom? Het is 22;00quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:59 schreef humpty het volgende:
Salar schreeuwt door het huis wij gaan slapen
Wil je nog even doorgeven dat ze er weer leuk uit ziet vanavond?quote:
straks skypen we weer. doen we!quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je nog even doorgeven dat ze er weer leuk uit ziet vanavond?
Nee leuk! weer eens wat anders!quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Wat een amateuristische bende.... 4 3 2 1 hahahahahaha
Stream 2 is beter te volgen.quote:
In tegenstelling tot de professionaliteit die we doorgaans zien?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Wat een amateuristische bende.... 4 3 2 1 hahahahahaha
Het is gewoon een ongeregeld zooitjequote:
Nah dan is dit zelfs nog wel slechter dan wat we gewend zijn hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de professionaliteit die we doorgaans zien?
Meen ik. Zou toch zonde zijn als het nu in vijf minuten gebeurd was.quote:
Ik heb alleen het geluid van stream2 aan en dat is goed te doenquote:
ik vind dat ook weer tequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Meen ik. Zou toch zonde zijn als het nu in vijf minuten gebeurd was.
Kandidaten zijn nog nooit supersterren geweest, dus zou vreemd zijn als ze daadwerkelijk denken dat het waar isquote:
Nouchine stond in de grootste polls steeds voor op Grace met bijna 100stemmen, en toch op een of andere manier verliest zequote:
Zijn polls he, 100 stemmen is niets, lang niet iedereen vult de polls inquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nouchine stond in de grootste polls steeds voor op Grace met bijna 100stemmen, en toch op een of andere manier verliest ze
Sorry ik kan niet kijken want werk. Dus moet het van het topic hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nouchine stond in de grootste polls steeds voor op Grace met bijna 100stemmen, en toch op een of andere manier verliest ze
ik eis een hertellingquote:
die poll is echt met veel stemmenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn polls he, 100 stemmen is niets, lang niet iedereen vult de polls in
Zit idd een luchtje aanquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die poll is echt met veel stemmen
de grootste die er is
op twitter
elke poll Nous boven Grace
dit stinkt
heel hard
Misschien veel die in Brazilië stemmen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die poll is echt met veel stemmen
de grootste die er is
op twitter
elke poll Nous boven Grace
dit stinkt
heel hard
Daarom hebben we zolang moeten w88 op deze uitslag,zodat het nog even gemanipuleerd kon wordenquote:
neuhhquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:14 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Misschien veel die in Brazilië stemmen?
Ik zou helemaal stuk gaanquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Straks gaat Nouchine blijven .....![]()
Bij elke RLS hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:14 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Daarom hebben we zolang moeten w88 op deze uitslag,zodat het nog even gemanipuleerd kon worden
Je mag daar gewoon posten hoorquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
@:D Kan jij me berichten verwijderen in tv
?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Kan iemand mijn berichten verwijderen in tvtopic @:paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |