Klopt van geen kanten dit. Het ging niet zoals ze verwachten dat het zou gaan met de stemmen...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang gaan ze nog door met stemmen, tot Grace mag blijven ?
Wat dacht je zelf ?quote:
Ik denk het...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang gaan ze nog door met stemmen, tot Grace mag blijven ?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zijn nog geen enkele belofte nagekomen, strenger, harder dan ooit. Waarom dan vanavond wel ?
Hier ook alles wegquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
krijg me livestream niet meer op tv pff nu op de laptop
Houd de dief !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik zou eerst drinken maken, dat opdrinken en dan plassenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zal ik gaan plassen of eerst drinken maken. Maar ik zie het verband niet?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef Ireth het volgende:
Nou ik zie de filmpjes wel online, ik ga de logeerhond uitlaten en zo lekker naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef Ireth het volgende:
Nou ik zie de filmpjes wel online, ik ga de logeerhond uitlaten en zo lekker naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |