Nee, gewoon lekker smooth und luchtigquote:
Toen ik m'n ereader laatst kwijt was lag hij in de papierbak. Ga daar eens kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
Godsamme heb tijdje terug een boek gekocht. Had toen geen tijd het te lezen maar dacht dat ligt i vast klaar. Nu wil ik het lezen. Nergens dat kutboek te vinden. Is met de tijdelijke verhuizing enz vanwege de vloer dis ergens goed opgeborgen
Altijd leuk, dingen structureel kwijt zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
Godsamme heb tijdje terug een boek gekocht. Had toen geen tijd het te lezen maar dacht dat ligt i vast klaar. Nu wil ik het lezen. Nergens dat kutboek te vinden. Is met de tijdelijke verhuizing enz vanwege de vloer dis ergens goed opgeborgen
Dan ben ik al te laat want die is leegquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik m'n ereader laatst kwijt was lag hij in de papierbak. Ga daar eens kijken.
Dank je wel, dat stel ik op prijsquote:
Na 6 jaar afwezigheid is mijn Fok!s een beetje roestigquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
Ik wil nog ff de "so so hirlak" test op astro_boy uitproberen. Bij dezen dus :$
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, en nu hou ik op. Denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik vond knijn nooit zo lekker, back in the days. Misschien nu wel, maar dat weet ik nietquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALS ik ooit een konijn zou aanschaffen, dan wordt 't zo'n enorme, ja
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wilde ik eerst ook maar die hebben echt enorm veel ruimte nodigquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond knijn nooit zo lekker, back in the days. Misschien nu wel, maar dat weet ik niet
[..]
ALS ik ooit een konijn zou aanschaffen, dan wordt 't zo'n enorme, ja
True. En logisch ook natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook maar die hebben echt enorm veel ruimte nodig
Heb er 2 ze zijn heel leuk maar als ze dood zijn wil ik geen nieuwe meer. Dan doneer ik het hok wel en de ren en dan blijf ik bij honden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
True. En logisch ook natuurlijk
Maar denk niet dat er een konijn komt hoor. Vind ze awesome, maar mijn verlanglijstje bestaat vooral uit katten/honden/dwerggeitjes. En denk al niet dat dat allemaal gaat lukken
Dwerggeitjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
True. En logisch ook natuurlijk
Maar denk niet dat er een konijn komt hoor. Vind ze awesome, maar mijn verlanglijstje bestaat vooral uit katten/honden/dwerggeitjes. En denk al niet dat dat allemaal gaat lukken
Hoe oud zijn jouw nijntjes nu eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb er 2 ze zijn heel leuk maar als ze dood zijn wil ik geen nieuwe meer. Dan doneer ik het hok wel en de ren en dan blijf ik bij honden.
Zulks kleine baasjesquote:
Kan je die ook in huis houden?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zulks kleine baasjes
Leuke herinneringen aan
'T zal wellicht best kunnen, maar ze horen lekker rond te kunnen crossen op een mooi stukkie gras, met de nodige dingen waar ze op/overheen kunnen springen, natuurlijkquote:
Dat geluid heb ik vandaag in overvloed gehoord, true story.quote:
Van een hond ook?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat geluid heb ik vandaag in overvloed gehoord, true story.
Kut met honingmosterdsausquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Barbusse het volgende:
Kip in honing mosterdsaus aan het maken
Oehhh, lekkahhhquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef Barbusse het volgende:
Kip in honing mosterdsaus aan het maken
6,5quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jouw nijntjes nu eigenlijk?
Dat combineert net zo lekker als haring met slagroomquote:
Verse thijm erbij, scheutje witte wijn er inquote:
Wait whutquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verse thijm erbij, scheutje witte wijn er in
Weet zijn naam niet meer alleen dati jurist was. Maar durf te wedden dat barb air of fax t wel wetenquote:
Die ja!quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
@:yats
Wat een mongool was dat. Wellicht nog steeds.
Nee? Lijkt je niks?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wait whut
Als ex-rugmuncher ga ik hier maar ff niet op in
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet zijn naam niet meer alleen dati jurist was. Maar durf te wedden dat barb air of fax t wel weten
Blijft toch een heerlijke term :$quote:
Nee, ik weet genoeg nu, dusquote:
quote:
Jij hebt het gewoon weggezopenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.
Ahja diequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Yats, 3 uur beffen niet 2.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet zijn naam niet meer alleen dati jurist was. Maar durf te wedden dat barb air of fax t wel weten
That's what I do.quote:
You drink and you know thingsquote:
Maar niet over 3 uur nonstop beffen.quote:
Some things are better left unknown, matequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar niet over 3 uur nonstop beffen.
Geen idee of hier ervaringsdeskundigen zijn en of die dat toegeven en de ervaringen willen delen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:54 schreef Dqod het volgende:
Nonstop? Of hoe de neuk moet ik dit voor me zien.
In dat geval krijg ik instant plaatsvervangende schraalte, down there
Wil je als vrouw toch ook niet ondergaan? Klinkt als mishandeling joh.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Some things are better left unknown, mate
Welnee, beetje afwisselen met het perineum en de anus. Dan zijn die 3 uur zo voorbij.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je als vrouw toch ook niet ondergaan? Klinkt als mishandeling joh.
Nee, gewoon veel gekkies.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:28 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf afvragen of het niet aan jezelf ligt
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of hier ervaringsdeskundigen zijn en of die dat toegeven en de ervaringen willen delen.
Nou, dit dus.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je als vrouw toch ook niet ondergaan? Klinkt als mishandeling joh.
Nee beffen. Niet neuken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:54 schreef Dqod het volgende:
Nonstop? Of hoe de neuk moet ik dit voor me zien.
In dat geval krijg ik instant plaatsvervangende schraalte, down there
Een passieve wellicht?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.
Whahah heldquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:58 schreef Modus het volgende:
3,5uur neuken
yats in SEX / Verschil in libido
Ja, ik snapte 'mquote:
Man3quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:58 schreef Modus het volgende:
3,5uur neuken
yats in SEX / Verschil in libido
Je hoefde maar te vragen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik snapte 'm
Maar dat dus. Ik had ook alleen maar vrouwelijke geslachtsorganen tot m'n beschikking eh.
Dus nee, ik zie dit zoooooooooooo niet zitten
Niet nodig. Heb me altijd prima weten te reddenquote:
Misschien kan jij het met dkut eens testen voor onze scquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik snapte 'm
Maar dat dus. Ik had ook alleen maar vrouwelijke geslachtsorganen tot m'n beschikking eh.
Dan maak ik 'm nu maar vast.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien kan jij het met dkut eens testen voor onze sc
Je trekt het niet meer? Hue huequote:Op woensdag 23 maart 2022 21:05 schreef Dqod het volgende:
Anyway, flink langdurige sessies, a la.
Mgoed, ik weet niet wat ik hier verder van moet denken en of ik nou moet lachen of huilen of beide
Dus ik ga maar weer dierengifjes checken
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet nodig. Heb me altijd prima weten te redden
Oh…quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Mr. Was Gezellig?quote:
Dat zei hij vaak jaquote:
Liggen werkt ook wel beter vind ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik snapte 'm
quote:
Paar keer gemeet tijdens meets. Doorsnee Fokker meen ik.quote:
Govvedomme Thijs, grote held! Met nadruk op ‘groot’quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Paar keer gemeet tijdens meets. Doorsnee Fokker meen ik.
Ze likken nie allemaal 3 uur zo toch niet heel doorsnee. Huehue sneequote:Op woensdag 23 maart 2022 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
'Yats gezellig' is een tijdje de manier geweest om een date te beschrijven.quote:
vondelparkmeet en hij is een (?) keer bij me op bezoek geweest in Edequote:Op woensdag 23 maart 2022 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
2 dagen later kan je dan ook naar de huisarts met een blaasontsteking of schimmelinfectie volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:11 schreef Dqod het volgende:
Ik geloof er dan ook geen zak van dat dit nonstop was. Prima te doen als je allebei voor een nacht genot kiest, maar niet nonstop
Vergeet de bingokaart nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Yats gezellig' is een tijdje de manier geweest om een date te beschrijven.
Have we met?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Govvedomme Thijs, grote held! Met nadruk op ‘groot’
5 minuten en dan pauze van een kwartier. Kom je de nacht wel door.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:11 schreef Dqod het volgende:
Ik geloof er dan ook geen zak van dat dit nonstop was. Prima te doen als je allebei voor een nacht genot kiest, maar niet nonstop
Niet bezweken voor de verleiding begrijp ik?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
vondelparkmeet en hij is een (?) keer bij me op bezoek geweest in Ede
Dat, plus ultieme schraalheid.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
2 dagen later kan je dan ook naar de huisarts met een blaasontsteking of schimmelinfectie volgens mij.
Eh… dat is een geheimpjequote:Op woensdag 23 maart 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Have we met?
[..]
5 minuten en dan pauze van een kwartier. Kom je de nacht wel door.
"was gezellig"quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet bezweken voor de verleiding begrijp ik?
Zeg maar gerust een hele tijd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Yats gezellig' is een tijdje de manier geweest om een date te beschrijven.
Ook een keer in Scheveningen gemeet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
vondelparkmeet en hij is een (?) keer bij me op bezoek geweest in Ede
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
en hij is een (?) keer bij me op bezoek geweest in Ede
Jawel. Zag ze de bosjes ingaan bij Blauwe Theehuisquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet bezweken voor de verleiding begrijp ik?
"Koffie gedronken."quote:
Ik twijfel (van mezelf) over dat scheveningen gebeuren. Volgens mij was dat toen wel de bedoeling maar ben ik niet geweest? Ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een hele tijd.
[..]
Ook een keer in Scheveningen gemeet.
Scheveningen heb ik jou niet gezien idd. Faxie wel, die kwam wat later. Samzz was daar ook. En Miss niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel (van mezelf) over dat scheveningen gebeuren. Volgens mij was dat toen wel de bedoeling maar ben ik niet geweest? Ofzo?
Wel een keer bij harman overnacht samen met hosti en cali
Volgens mij was dat wel dezelfde tijd iig. Mja, weet allemaal niet meer hoe en wat :$quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scheveningen heb ik jou niet gezien idd. Faxie wel, die kwam wat later. Samzz was daar ook. En Miss niet te vergeten.
Zekerquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel dezelfde tijd iig. Mja, weet allemaal niet meer hoe en wat :$
Ach missy![]()
Uberheldin
Voor immer in mijn allang gesmolten hartquote:
Nog flink uit staan waaien op de pier. CL was er ook bij herinner ik me nuquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel dezelfde tijd iig. Mja, weet allemaal niet meer hoe en wat :$
Ach missy![]()
Uberheldin
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:03 schreef yats het volgende:
Mannen die niet willen vingeren of beffen en alleen aan zichzelf denkenDat is toch juist heerlijk om te doen en daarbij de vrouw te zien kronkelen van genot?
Cherrylips?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog flink uit staan waaien op de pier. CL was er ook bij herinner ik me nu
en pluff, aeque, cue + aanhang, thijs, hw etcquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:23 schreef Astro_boy het volgende:
Vondelparkmeet waren Loka, Cue en Fera ook.
Snotver.quote:
The one and only!quote:
Volgens mij had ie die uitspraak van mij genicked en aangepast.quote:
Mijn andere heldin, want douchenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The one and only!
[..]
Volgens mij had ie die uitspraak van mij genicked en aangepast.
Pluffquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
en pluff, aeque, cue + aanhang, thijs, hw etc
quote:
Niks mis met een oraal voorspelquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef Dqod het volgende:
Ik snap eigenlijk sws waarom mannen dat niet zouden willen, maar wellicht is dat de hasbian in me, talking
Een kat met PTSS?quote:
HarmannKardon, johannesvermeer en nog een dude waar ik de foknaam niet meer van weet. Skinny gast met rood haar. Nee, niet pluff.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
en pluff, aeque, cue + aanhang, thijs, hw etc
Kan natuurlijk ook zonder die "voor", in bepaalde gevallen. Maar dan nog geen 2 uur, neequote:Op woensdag 23 maart 2022 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met een oraal voorspel
Maar 2 uur... nee.
Aftrekken :$quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pluff
Die gaf ik een hand en ik dacht dat ik hem eraf trok, zo'n slap handje was het
hosti, cali (waarvan eerstgenoemde op z'n snufferd ging, later die avond)quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:26 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
HarmannKardon, johannesvermeer en nog een dude waar ik de foknaam niet meer van weet. Skinny gast met rood haar. Nee, niet pluff.
ahja dat was een meet die ik me herinner maar om een of andere reden niet konquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
hosti, cali (waarvan eerstgenoemde op z'n snufferd ging, later die avond)
Wachtquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef Dqod het volgende:
Ik snap eigenlijk sws waarom mannen dat niet zouden willen, maar wellicht is dat de hasbian in me, talking
quote:
Scheveningen was jij niet bij geloof ik. Was een beleving. In windkracht 10/11 met Cue in mijn autootje die kant op gekacheld en op de terugweg Hosti meegesleept naar Enschede.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel (van mezelf) over dat scheveningen gebeuren. Volgens mij was dat toen wel de bedoeling maar ben ik niet geweest? Ofzo?
Wel een keer bij harman overnacht samen met hosti en cali
therethere.gifquote:
Was jij daar ook ja?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Scheveningen was jij niet bij geloof ik. Was een beleving. In windkracht 10/11 met Cue in mijn autootje die kant op gekacheld en op de terugweg Hosti meegesleept naar Enschede.
Er was toen nog iemand waarvan ik de nick niet meer weer. Bleek een studiegenootje van me te zijn
Zeg maar gerust PLAT.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Excuus, het woordje niet had er tussen gemoetenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Wacht
je snapt waarom mannen dat niet zouden willen?
Jij en Caliquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was hosti wél op die scheveningen meet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Scheveningen was jij niet bij geloof ik. Was een beleving. In windkracht 10/11 met Cue in mijn autootje die kant op gekacheld en op de terugweg Hosti meegesleept naar Enschede.
Er was toen nog iemand waarvan ik de nick niet meer weer. Bleek een studiegenootje van me te zijn
Toen hebben we toch niks uitgespookt? Die was helemaal gecharmeerd van iemands bil en 't was niet de mijnequote:
Ja hooooooooooo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Excuus, het woordje niet had er tussen gemoeten
Ik denk van Harman's bil dan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen hebben we toch niks uitgespookt? Die was helemaal gecharmeerd van iemands bil en 't was niet de mijne
Al gefixed, nogmaals excuus :$quote:
quote:
Yep. Uiteindelijk in Enschede in Rocks geeindigdquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was hosti wél op die scheveningen meet?
dan was die logeerpartij ook op een andere dag, gok ik
Ik ga wel ff verder met oude topics doorspitten, wellicht kan ik dingen dan nog weer linken in m'n hoofdquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Uiteindelijk in Enschede in Rocks geeindigd
Niet mijn bil.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen hebben we toch niks uitgespookt? Die was helemaal gecharmeerd van iemands bil en 't was niet de mijne
Tijn ja, wat een kerel was datquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
ik wil ook komen(zeker, ik heb tijd).
Maar ben bang dat het niet mag, of beter niet kan. Dus als meerdere personen mij niet willen hebben kunnen jullie dat even laten weten.
Hij heeft me ook nog zitten spammen in mijn DM, omdat hij niet vond dat ik een huis kon kopen of zoiets.quote:
Je wou zeker het roze keukentje niet eh?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft me ook nog zitten spammen in mijn DM, omdat hij niet vond dat ik een huis kon kopen of zoiets.
Fluff.quote:
Baby blauwquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wou zeker het roze keukentje niet eh?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wou zeker het roze keukentje niet eh?
Volgens mij mylifeisgrey ofzo. Dacht ikquote:
Ja, daar ga je al ehquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fluff.
Nee geen idee.
[..]
Baby blauw
quote:
ahja. depressief type was hetquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij mylifeisgrey ofzo. Dacht ik
Ik las dat te snel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij mylifeisgrey ofzo. Dacht ik
[..]
Ja, daar ga je al eh
Lola jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:44 schreef Astro_boy het volgende:
Zo, ff terug naar toen geweest.
Dit was de lijst:
Fera
LovelyLady
Lokasenna
Fok-it
Flippiee
aeque
Dqod
DrNick
Silk
Cue_ +vriendin
El_Thijs
Yvie_lu
artelligence
-Strawberry-
yats
Californium
HostiMeister
tijnbrein
Bart
Harmankardon
johannes_vermeer
Inolvidable
HeatWave
Pluff
forse groep welquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:44 schreef Astro_boy het volgende:
Zo, ff terug naar toen geweest.
Dit was de lijst:
Fera
LovelyLady
Lokasenna
Fok-it
Flippiee
aeque
Dqod
DrNick
Silk
Cue_ +vriendin
El_Thijs
Yvie_lu
artelligence
-Strawberry-
yats
Californium
HostiMeister
tijnbrein
Bart
Harmankardon
johannes_vermeer
Inolvidable
HeatWave
Pluff
En de meet in Utrecht was toen nog groter!quote:
Er was weinig voor nodig om Lola aan het lachen te krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:49 schreef Dqod het volgende:
Lola die helemaal stuk lag om hoe ik mijn fiets noemde
Als ik 't me goed herinner zei ik "mijn woeste, ontembare furie"quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er was weinig voor nodig om Lola aan het lachen te krijgen
Maar dat heb ik gemist
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, het is daar nog geen eens 15 graden zo te zien. Ipv een BBQ kun je beter een kampvuur maken
Misschien omdat yats zichzelf ook zo noemde.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik 't me goed herinner zei ik "mijn woeste, ontembare furie"
en toen had ze 't niet meer
*proest*quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik 't me goed herinner zei ik "mijn woeste, ontembare furie"
en toen had ze 't niet meer
die is ook echt helemaal verdwenenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:49 schreef Dqod het volgende:
Lola die helemaal stuk lag om hoe ik mijn fiets noemde
Er was eens een Fokker genaamd Yatsquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Misschien omdat yats zichzelf ook zo noemde.
Gvd modusquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Misschien omdat yats zichzelf ook zo noemde.
Yep. Jammer welquote:
Er is een reden voor dacht ik, maar die ga ik niet noemen.quote:
Ik weet 't niet, ben jaren weggeweest, maar als het geen goed idee is om te delen, moet je dat ook zeker niet doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is een reden voor dacht ik, maar die ga ik niet noemen.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lola jaToffe vrouw.
Flippiee ken ik ook nog wel jaDie werd gestalkt door johannes_vermeer meen ik
quote:Op zondag 17 mei 2015 01:34 schreef El_Thijs het volgende:
Veilig thuis, bedankt Ino!
En de meet was gezellig
Knuffelbeertje Feer
Straw is echt een zacht aardbeitje
Art is echt een kleine koning
En dan wordt Yv nog even door een vogel op de korrel genomen![]()
Enorm geslaagd, veel lol gehad, en ik hoop jullie allemaal weer eens te zien!![]()
Lola is zo ongeveer wel de Fokker die ik het meest vaak gemeet hebquote:
Da's tofquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lola is zo ongeveer wel de Fokker die ik het meest vaak gemeet heb
Ik heb enkele goede vrienden overgehouden aan meets. Zie ze regelmatigquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lola is zo ongeveer wel de Fokker die ik het meest vaak gemeet heb
Hosti heb ik maar 1x gemeet, de 2018-Utrecht terras meetquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's tof
Ik denk dat ik haar 2 x heb gezien. Toffe vrouw
Geen idee wie ik 't vaakst heb gezien.
Ja, mr Dkut, maar los van relatie.
Hosti wsl? Denk ik
nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:05 schreef Dqod het volgende:
Of CristinaYang. Die ook wel aardig vaak
Twijfels
Wie?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:05 schreef Dqod het volgende:
Twijfels
Toen zat ik al hier, in pluskut. Spreek die beste jongen nooit meerquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hosti heb ik maar 1x gemeet, de 2018-Utrecht terras meet
Is in de politiek tochquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:05 schreef Dqod het volgende:
Twijfels
na die meet is ie ook vrij rap verdwenen afaikquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen zat ik al hier, in pluskut. Spreek die beste jongen nooit meer
Hoop wel dat 't goed gaat met m
quote:
Jammer wel. Als in; dat mensen soms spoorloos verdwijnen. But it happens, life goes on ditdat allesquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na die meet is ie ook vrij rap verdwenen afaik
yupquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer wel. Als in; dat mensen soms spoorloos verdwijnen. But it happens, life goes on ditdat alles
True. Absolutely truequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yupthat's life
maar als iemand IRL zomaar opeens verdwijnt dan maak je je toch wat meer zorgen
Jezus, that's darkquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
in 2020 collega die niet kwam opdagen op meetings, dagenlang niets gehoord.
UIteindelijk had ie zichzelf in de hens gestoken
was sowieso een aparte maand op m'n werk.... naast dit geval reed er 1 met een carnavalswagen van de weg af, dood, En een ander lag dood in bed naast z'n vrouw.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jezus, that's dark
Maar idd, ook wel van dichtbij dergelijke dingen meegemaakt ja
Srsly?! Wtf gebeurt daar. Dat is echt naar heftig manquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was sowieso een aparte maand op m'n werk.... naast dit geval reed er 1 met een carnavalswagen van de weg af, dood, En een ander lag dood in bed naast z'n vrouw.
was net een week of wat voordat Corona afgetrapt werd, weird timesquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Srsly?! Wtf gebeurt daar. Dat is echt naar heftig man
Ja, en hoequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net een week of wat voordat Corona afgetrapt werd, weird times
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:19 schreef Astro_boy het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Groetjes!
#freeart
Corona lijkt (tijdelijk?) afgelopen maar de plek in het nieuws is naadloos overgenomen door Oekraine.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, en hoe
'T zal niet veel doen, maar toch; een welverdiendevoor jou
Let's hope it gets a little better from now on
slaapsequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:19 schreef Astro_boy het volgende:
#freeart
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:19 schreef Astro_boy het volgende:
#freeart
Right? Same here. Ik probeer wel enigszins op de hoogte te blijven, maar mijd de "normale" televisieprogramma's toch wel aardig, verder. Het maakt me té depri en het gaat juist steeds wat beter met me tegenwoordigquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona lijkt (tijdelijk?) afgelopen maar de plek in het nieuws is naadloos overgenomen door Oekraine.
Doe m'n best dit zo min mogelijk op tv te zien maar het is lastig
doe m'n best het weinige positieve nieuws niet te missenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Right? Same here. Ik probeer wel enigszins op de hoogte te blijven, maar mijd de "normale" televisieprogramma's toch wel aardig, verder. Het maakt me té depri en het gaat juist steeds wat beter met me tegenwoordig
Dat is goed van je. Beauty lies in the little thingsquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe m'n best het weinige positieve nieuws niet te missen
Zulks kleine, grote baasjes ehquote:
Zou jou nog steeds wel eens willen meeten. Sleep ik gvse ook meequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:36 schreef Barbusse het volgende:
Trip down memory lane wel. Heb weinig Fok!kers gemeet.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:36 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zulks kleine, grote baasjes eh
[..]
Zou jou nog steeds wel eens willen meeten. Sleep ik gvse ook mee
Therethere.gifquote:
trustequote:Op woensdag 23 maart 2022 23:07 schreef Dqod het volgende:
Verder met Angel en dan lekker pitten, trusten y'all![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:07 schreef Dqod het volgende:
Bonne nuit, mademoisellequote:Op woensdag 23 maart 2022 23:07 schreef Dqod het volgende:
Tijd voor een herkansing danquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach missy
Uberheldin
We willen wel langskomen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:36 schreef Barbusse het volgende:
Drank?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trip down memorylane indeed![]()
Ik ben alleen bij een meet bij Huppel geweest. Verder alleen kleine onderlinge meetjes gehad. Is denk ik maar beter ook. Bij die van Huppel was ik een paar uur KO
Min of meer.quote:
Rival weer hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer.
Een paar shots tequila op een lege maag. Maar dat ging opzich nog wel prima. Tot dat rival binnenkwam met een hele dikke joint en ik daar een paar hijsjes van nam
Vroeger toen buurmeisje nog een heel onschuldig buurmeisje was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer.
Een paar shots tequila op een lege maag. Maar dat ging opzich nog wel prima. Tot dat rival binnenkwam met een hele dikke joint en ik daar een paar hijsjes van nam
Iedere Fok!ker is onschuldigquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger toen buurmeisje nog een heel onschuldig buurmeisje was.
Hahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger toen buurmeisje nog een heel onschuldig buurmeisje was.
Lies, all lies!quote:
Mar Fok!sters zijn een ander verhaalquote:
Ik kijk alleen maar onschuldigquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:32 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig in ieder geval
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar onschuldig
Dat klopt wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, dat moest 'ik lijk..' zijn, maar eigenlijk klopt ie zo ook wel
Nergens tegengekomen toen ik vuistdiep in je zat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:29 schreef Dqod het volgende:
Mijn onschuld is ergens achtergebleven at some point. God knows where
Goedemorgen btw
Wowowowow watquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens tegengekomen toen ik vuistdiep in je zat.
Ik dacht eens wat anders te reageren dan een standaard goedemorgen terug.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:31 schreef Dqod het volgende:
Wowowowow wat
Ff op zoek naar een gevatte comeback
'T was vrij origineel, dat moet ik je nagevenquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht eens wat anders te reageren dan een standaard goedemorgen terug.
Was nog best een uitdaging om voor jou nog iets origineels te verzinnen. Goeiemorgen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:33 schreef Dqod het volgende:
'T was vrij origineel, dat moet ik je nageven
MAAR GOEDEMORGEN HE?!
Ach welneequote:Op donderdag 24 maart 2022 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was nog best een uitdaging om voor jou nog iets origineels te verzinnen. Goeiemorgen.
Jaaaaquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Favoriete karakter van Cinderella
Denk je dat wij over je eigen afvoer willen lezen? En dan stiekem een fapje zetten denkend aan je anus?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:22 schreef Dqod het volgende:
Mijn afvoer zit verstopt. En dan bedoel ik; in het huis. Denk, ik zeg het er maar ff bij
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:32 schreef Dqod het volgende:
Maar dat kan dus niet, want het zit te diep. En blijkbaar is het bij de buren ook, dus nu moet ik gaan bellen met de woningbouw. HET IS GEWOON POEP
Wel problematisch.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:32 schreef Dqod het volgende:
Maar dat kan dus niet, want het zit te diep. En blijkbaar is het bij de buren ook, dus nu moet ik gaan bellen met de woningbouw. HET IS GEWOON POEP
Preciesquote:
Nja, durf bijna niet meer neequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel problematisch.
Dan maar in de sloot poepen.
Hehehequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:04 schreef Senn88 het volgende:
Was net sporten had een staart in gedaan. Zegt pt ja ben je naar de kapper geweest je haar zit anders? Ik zo nee heb het gewassen
Gaat dat zo snel bij jou?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik kreeg vandaag al weer vragen of ik m'n haar had geblondeerd. Every summer
Maar ik verf al jaren niet meer
Blijkbaarquote:
Jammerquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haar wordt steeds donkerder. Geen zomervachtje meer.
Hoe kan dat dan. Het moet nog beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haar wordt steeds donkerder. Geen zomervachtje meer.
Vorige jaren bleef het ook nog vrij donker. Terwijl ik echt blondt was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan. Het moet nog beginnen
Apart wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige jaren bleef het ook nog vrij donker. Terwijl ik echt blondt was.
sorryquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Even focussen op belangrijkere dingen CE
Overal?quote:
Ja, ik heb daar ook enorm veel succes meequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet morgen ook naar de kapper toe; misschien ook maar helemaal kaal als dat in de smaak valt.
Ja hoiquote:
Since when, Air?quote:
Sinds 2,5 jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |