abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:33:29 #51
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_204202789
EO laat zijn slechte research wederom zien. Met een vorige zelf-made miljonair was ook al wat mis, en nu weer. Ook die 130K inkomen, dat wordt niet verder onderbouwt waar dat dan vandaan komt elke maand. 75K van een notaris, dat kan je niet als inkomsten zien, maar als losse transactie. 25K staat er als crypto-inkomsten snel in beeld. Dat kan ook nooit zo kloppen, dat is nooit zo een mooi afgerond bedrag, plus ik denk niet dat er rente of iets van dividend wordt uitgekeerd door crypto. Dus allemaal erg fictief en echt opening van zaken over hoe hij 130K per maand aan inkomsten heeft ??????

En we gaan er even flink tegenaan om dat op te hogen naar meer dan het dubbele hoor je ze zeggen. Dus, het is wachten op de volgende oplichting slag van Vasco, want de interieurdesigner moet nog betaald worden. Of zou die ook worden opgelicht?
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_204203048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef HMS het volgende:
EO laat zijn slechte research wederom zien. Met een vorige zelf-made miljonair was ook al wat mis, en nu weer. Ook die 130K inkomen, dat wordt niet verder onderbouwt waar dat dan vandaan komt elke maand. 75K van een notaris, dat kan je niet als inkomsten zien, maar als losse transactie. 25K staat er als crypto-inkomsten snel in beeld. Dat kan ook nooit zo kloppen, dat is nooit zo een mooi afgerond bedrag, plus ik denk niet dat er rente of iets van dividend wordt uitgekeerd door crypto. Dus allemaal erg fictief en echt opening van zaken over hoe hij 130K per maand aan inkomsten heeft ??????

En we gaan er even flink tegenaan om dat op te hogen naar meer dan het dubbele hoor je ze zeggen. Dus, het is wachten op de volgende oplichting slag van Vasco, want de interieurdesigner moet nog betaald worden. Of zou die ook worden opgelicht?
De opnames begonnen kennelijk zo rond maart vorig jaar (bloeiende meidoorn). Toen was Vasco nog niet "exposed" als crypto-oplichter. Zal bij de EO vast niet lekker zijn gevallen dat hij daarna zo slecht in het nieuws kwam. Maar goed, hij loopt nog vrij rond en hij is pas schuldig aan oplichting als dat bewezen is. Hopelijk krijgt hij nog wel een strafrechtelijk onderzoek aan z'n broek.

Die 25k crypto-inkomsten is niet zo raar, hij verkoopt gewoon een beetje van zijn winst om van te leven.
Je kunt ook inkomen genereren met crypto dmv 'staking'. Afhankelijk van de coin kun je daarmee makkelijk 5 tot 10 % 'rente' trekken.

Wel best vaag, dat hij niet wist waar die 75k van de notaris precies voor was.
pi_204203068
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef HMS het volgende:
Het is wel jammer dat ze daar zo weinig uitleg bij hebben gegeven. Ik vroeg me dat bijvoorbeeld ook af bij dat christelijke stel, of deel van hun inkomsten huurinkomsten zijn van hun beleggingspand. En ik was wel benieuwd hoeveel iedereen precies werkt. Maar de nadruk ligt volgens mij meer op hoe het gezinsinkomen wordt uitgegeven dan hoe het tot stand komt.

Wat die Vasco betreft zag ik wat losse bedragen van 1000 euro uit z'n gamebedrijf komen. Mogelijk zijn dat inkomsten uit advertenties. En cryptovaluta kun je gebruiken om een passief inkomen te genereren, onafhankelijk van of de koers van een specifieke coin op dat moment stijgt. De snelste manier voor Vasco om aan veel geld te komen is door crypto's te verkopen, maar dat doet hij logischerwijs liever niet omdat z'n passieve inkomen dan daalt.

quote:
Je vraagt je inderdaad af of hij weer wat dubieuze projecten gaat lanceren om snel aan geld te komen. :{
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 24 maart 2022 @ 13:14:34 #55
382129 crew  Donna
pi_204203284
quote:
EO was niet bereikbaar voor commentaar. Dit krijgt vast nog wel een staartje.
pi_204203572
Het enige voordeel hierbij is dat Vasco weer eens negatief in het nieuws komt.
Al vraag ik me wel af of het hem iets boeit want die kerel heeft echt een bord voor zijn kop dat bleek wel uit de Podcast Crypto Cowboys waarin hij een discutabele hoofdrol speelde.
In de tussentijd gaat het hij gewoon door met z'n scams en heeft tegenwoordig zijn pijlen gericht op de NFT handel.
https://www.crypto-inside(...)to-projecten-hebben/
  donderdag 24 maart 2022 @ 13:58:46 #57
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_204203777
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 13:37 schreef Jantienus het volgende:
Het enige voordeel hierbij is dat Vasco weer eens negatief in het nieuws komt.
Al vraag ik me wel af of het hem iets boeit want die kerel heeft echt een bord voor zijn kop dat bleek wel uit de Podcast Crypto Cowboys waarin hij een discutabele hoofdrol speelde.
In de tussentijd gaat het hij gewoon door met z'n scams en heeft tegenwoordig zijn pijlen gericht op de NFT handel.
https://www.crypto-inside(...)to-projecten-hebben/
Nog zo een virtuele windhandel. Wat de gek ervoor geeft maar dat moet wel gehyped worden.......Marketing at work om weer geld te genereren waar nu niets is. Dan kan niet goed gaan. Maar daar is crypto ook op gebaseerd.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
  Moderator donderdag 24 maart 2022 @ 14:18:37 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204203953
Wtf die crypto gast, ben benieuwd hoe dit afloopt :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 24 maart 2022 @ 14:23:43 #59
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204204018
Die rijke familie voegt ook niets toe, heel youtube staat vol met protserige huistours en youtube-miljonairs die mekaar feliciteren met hun nieuw Lamborgini.
pi_204204318
Interessant programma om te kijken. Erg leuk
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:37:26 #61
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204204691
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 22:09 schreef StephanL het volgende:
Wow 130.000 per maand :D
We weten in ieder geval wel waar hij het van doet: Crypto en NFT pump en dumps. :+
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204204802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 13:58 schreef HMS het volgende:

[..]
Nog zo een virtuele windhandel. Wat de gek ervoor geeft maar dat moet wel gehyped worden.......Marketing at work om weer geld te genereren waar nu niets is. Dan kan niet goed gaan. Maar daar is crypto ook op gebaseerd.
Nee, daar zijn cryptovaluta niet op gebaseerd. Het heeft er alle schijn van dat hij iemand is die zich bezighoudt met malafide praktijken.
pi_204204811
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 14:23 schreef BasEnAad het volgende:
Die rijke familie voegt ook niets toe, heel youtube staat vol met protserige huistours en youtube-miljonairs die mekaar feliciteren met hun nieuw Lamborgini.
't Is gewoon een uitnodiging voor een gewelddadige roofoverval. :{ Ik snap niks van dat etaleren van je rijkdom.
pi_204204814
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
't Is gewoon een uitnodiging voor een gewelddadige roofoverval. :{ Ik snap niks van dat etaleren van je rijkdom.
Beide kanten op. Als je enorm diep in de schulden zit zou ik er ook niet mee uitgebreid op televisie willen
pi_204204833
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Beide kanten op. Als je enorm diep in de schulden zit zou ik er ook niet mee uitgebreid op televisie willen
Die mensen hebben weinig om zich voor te schamen, vind ik. En ze geven een gezicht aan door corona gedupeerde ondernemers. Maar het is inderdaad wel zo dat al je keuzes ineens onder een vergrootglas liggen en publiekelijk worden besproken. Ik ben de afleveringen van vorig jaar terug aan het kijken met een stel met nog hogere schulden dat zeven katten heeft en rookt. En tja, daar vind ik dan ook wel wat van.
pi_204204873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die mensen hebben weinig om zich voor te schamen, vind ik. En ze geven een gezicht aan door corona gedupeerde ondernemers. Maar het is inderdaad wel zo dat al je keuzes ineens onder een vergrootglas liggen en publiekelijk worden besproken. Ik ben de afleveringen van vorig jaar terug aan het kijken met een stel met nog hogere schulden dat zeven katten heeft en rookt. En tja, daar vind ik dan ook wel wat van.
Ja, daar dacht ik dus ook aan, ik ben momenteel het oude seizoen aan het bingen. Die mensen die door de covid in de problemen zijn gekomen vind ik een heel ander verhaal. Die gaan volgens mij ook wel goed met hun geld om (lekker oordelen, ik weet het)...
En dat gezin met zeven (?) kinderen... geen verjaardagsfeestjes voor de kinders, maar wel een motor kopen + rijbewijs voor jezelf...

maar goed... wie ben ik om te oordelen. Geen kinderen, geen schulden, dus gemakkelijk praten
pi_204204980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

maar goed... wie ben ik om te oordelen. Geen kinderen, geen schulden, dus gemakkelijk praten
Als die mensen welbewust domme keuzes maken, vind ik dat je daar gerust over mag oordelen.

Er komt in de serie van 2020 ook een dochter in voor die studeert en maximaal leent. Ach, ik studeer rechten, dus het komt met die 50k schuld wel goed. :X
pi_204205011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als die mensen welbewust domme keuzes maken, vind ik dat je daar gerust over mag oordelen.

Er komt in de serie van 2020 ook een dochter in voor die studeert en maximaal leent. Ach, ik studeer rechten, dus het komt met die 50k schuld wel goed. :X
Ja... maar die moeder gaat ook bijzonder met dingen om. "ik vul mijn belastingsopgave niet in, want dat is eng, dus ik betaal wel". En hoe ze boodschappen doet... Die komt ook in de schulden terecht

En als je ervoor kiest om zo op televisie te gaan, dan vraag je ook om oordelen. Ik ben benieuwd hoe het met die schuldenfamilie gaat. Ook hoe je in hemelsnaam zoveel schulden krijgt... Dat kan toch niet privé enkel zijn...
pi_204205033
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... maar die moeder gaat ook bijzonder met dingen om. "ik vul mijn belastingsopgave niet in, want dat is eng, dus ik betaal wel". En hoe ze boodschappen doet... Die komt ook in de schulden terecht
Ik vind het onverstandig dat die dochter meer aan kost en inwoning ging betalen (op verzoek van de bewindvoerder). Daar werd de basis gelegd voor de schulden van de volgende generatie. Ik mag hopen dat die dochter niet alsnog stopt met studeren, jong een kind krijgt, verlaten wordt door d'r vent, geruïneerd achterblijft en een belabberd voorbeeld voor haar eigen kind wordt.

quote:
En als je ervoor kiest om zo op televisie te gaan, dan vraag je ook om oordelen. Ik ben benieuwd hoe het met die schuldenfamilie gaat. Ook hoe je in hemelsnaam zoveel schulden krijgt... Dat kan toch niet privé enkel zijn...
Met een zaak gaat het hard, denk aan huur en personeelskosten. Ze waren bovendien net gestart, dus ze hadden ongetwijfeld nauwelijks een buffer.

Het verhaal van dat stel met schulden uit 2020 snapte ik niet echt.

- Edit - Even teruggezocht: Marco en Joke doen mee aan 'Waar doen ze het van'?

"Ik had een leuk flatje gevonden," vertelt Marco. "Ik zat bij Fortis Bank Nederland, maar was verplicht om voor de hypotheek een Rabobankrekening te openen. Dat heb ik gedaan. De eerste zes maanden hebben ze de hypotheek afgeschreven van mijn Fortisrekening, terwijl daar niks meer op stond. De Vereniging van Eigenaars deed hetzelfde. Zo kwamen we in de problemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Claudia_x op 24-03-2022 16:18:43 ]
pi_204205082
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind het onverstandig dat die dochter meer aan kost en inwoning ging betalen (op verzoek van de bewindvoerder). Daar werd de basis gelegd voor de schulden van de volgende generatie. Ik mag hopen dat die dochter niet alsnog stopt met studeren, jong een kind krijgt, verlaten wordt door d'r vent, geruïneerd achterblijft en een belabberd voorbeeld voor haar eigen kind wordt.
[..]
Met een zaak gaat het hard, denk aan huur en personeelskosten. Ze waren bovendien net gestart, dus ze hadden ongetwijfeld nauwelijks een buffer.

Het verhaal van dat stel met schulden uit 2020 snapte ik niet echt.
Ja idd... lastige situatie... maar die dochter heeft zelfstandig wonen ook niet goed berekent. Ik hoop van harte dat ze haar carrièredroom waar maakt.

Ja, ik bedoelde met die enorme schulden ook die uit 2020. Die van nu snap ik wel. Ik vind het knap heo zij het doen!
pi_204205092
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Er zijn ook een hoop mensen die geen belasting betalen vanwege de gratie gods. Dat is genot _O_
pi_204205168
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja idd... lastige situatie... maar die dochter heeft zelfstandig wonen ook niet goed berekent. Ik hoop van harte dat ze haar carrièredroom waar maakt.

Ja, ik bedoelde met die enorme schulden ook die uit 2020. Die van nu snap ik wel. Ik vind het knap heo zij het doen!
Zie m'n update. Niet dat het er veel duidelijker op wordt. Het zijn sowieso merkwaardige mensen. Die Joke werd verliefd op de bijna twee keer zo oude Marco en liet haar twee dochters achter bij haar ex, die volgens haar een zware drugs- en alcoholverslaving had, om hen niet uit hun leefomgeving weg te halen.
pi_204208329
Portemonnee praat op NPOplus is trouwens een leuke toevoeging. Mijn abo loopt af, maar ben het nu aan het bingen
pi_204209506
Tvp
Let the games begin...
  Moderator donderdag 24 maart 2022 @ 21:46:46 #75
382129 crew  Donna
pi_204209593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Portemonnee praat op NPOplus is trouwens een leuke toevoeging. Mijn abo loopt af, maar ben het nu aan het bingen
Zonder abbo kan je het ook kijken hoor! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')