Tweets or it didnt happen!quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:23 schreef Ulx het volgende:
Kolonel Sharov, commandant van de 810 Marine Brigade is gedood.
De 12de kolonel volgens een clubje Redditor dat de verliezen van de hooggeplaatste Russische militairen bijhoudt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:23 schreef Ulx het volgende:
Kolonel Sharov, commandant van de 810 Marine Brigade is gedood.
Dat doet me denken aan die scène uit Hunt for the red October “ You lost another one?”quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou hij ondergedoken zijn omdat hij vreest dat Putin hem uit de weg gaat ruimen zoals hij dat de afgelopen 20 jaar met veel andere mensen heeft gedaan?
[ twitter ]
Bij dit soort berichten vraag ik mij ook wel eens af, heel egoïstisch, of er nog wel genoeg van dat spul allemaal overblijft voor ons. Als de Russen klaar zijn met het slopen van de Oekraïne.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Ze gaan al uit van een verdere escalatie qua wapen gebruik.
Wie is ons?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:50 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten vraag ik mij ook wel eens af, heel egoïstisch, of er nog wel genoeg van dat spul allemaal overblijft voor ons. Als de Russen klaar zijn met het slopen van de Oekraïne.
Ik acht de UEFA in staat om deze kanditatuur te accepteren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:04 schreef Aether het volgende:
Rusland wil EK voetbal van 2028 of 2032 organiseren
https://nos.nl/l/2422330
Rusland heeft zich kandidaat gesteld om het EK voetbal van 2028 of 2032 te organiseren, net als het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Turkije en Italië. De kandidaatstelling komt op een vreemd moment: Rusland is vanwege de invasie van Oekraïne uitgesloten van alle sportevenementen en mag ook geen toernooien organiseren.
Wat is je argumentatie hierachter?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:58 schreef Zwoerd het volgende:
De afgelopen eeuw heeft Amerika de mogelijkheid gehad om overal op de wereld lukraak oorlog te voeren. Hier hebben ze voor onbeschrijfelijk veel leed gezorgd. Dit is op heen enkele manier goed te praten, maar ik denk wel dat wel blij mogen zijn dat landen als Rusland of China die mogelijkheid niet hebben gehad, dan was het leed een veelvoud groter geweest.
Dat is mijn gevoel gebaseerd op hoe die landen in de geschiedenis met mensen zijn omgegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat is je argumentatie hierachter?
Als ik kijk naar het logo rechtsboven lijkt het wel FvD TVquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:11 schreef Vallon het volgende:
Zelenskyy spreekt nu tot het Franse Parlement.
Best wel emotioneel en dubbel hoe de mannen/vrouwen in pakken luisteren naar een president die in zijn T-shirt vecht voor mensen in zijn land.
Vreemd dat deze niet wordt gevonden...
deze dan
Sorry, maar dit kun je toch niet serieus menen? Kolonialisme, slavernij, de inheemse bevolking van het Amerikaanse continent?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel gebaseerd op hoe die landen in de geschiedenis met mensen zijn omgegaan.
Dat is aangericht door staten die zich in eigen land nog enigszins inhielden, hoe denk je dat dat zou zijn verlopen als de landen die in eigen land al tientallen miljoenen doden op hun geweten hadden een vrijere hand zouden hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kun je toch niet serieus menen? Kolonialisme, slavernij, de inheemse bevolking van het Amerikaanse continent?
Rusland betaalt wel dik. Oh wacht...quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:04 schreef Aether het volgende:
Rusland wil EK voetbal van 2028 of 2032 organiseren
https://nos.nl/l/2422330
Rusland heeft zich kandidaat gesteld om het EK voetbal van 2028 of 2032 te organiseren, net als het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Turkije en Italië. De kandidaatstelling komt op een vreemd moment: Rusland is vanwege de invasie van Oekraïne uitgesloten van alle sportevenementen en mag ook geen toernooien organiseren.
Ok, dan bedoel ik wel de iets meer recentere geschiedenis. En nogmaals, Amerika heeft absoluut geen schone handen, maar concentratiekampen/gulags, massa excecuties, keiharde onderdrukking van het eigen bevolking, die moet je toch echt meer bij Rusland en China zoeken dan bij Amerika.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:21 schreef Repentless het volgende:
toch niet serieus menen? Kolonialisme, slavernij, de inheemse bevolking van
Die mevrouw begrijpt de redenen niet voor de inval of zoals Putin zelf ook in z'n speech heeft aangegeven...quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:07 schreef polderturk het volgende:
Nog een bejaarde Oekraïnse vrouw die gedenazificeerd wil worden.
[ twitter ]
Die bufferzone is natuurlijk een onzin argument, want als Rusland het land overneemt is die bufferzone ook weg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die mevrouw begrijpt de redenen niet voor de inval of zoals Putin zelf ook in z'n speech heeft aangegeven...
• historisch: Ukraine is het moederland waar de Russische geschiedenis is begonnen
• historisch2: Foundations of Geopolitics - het grote Russische rijk herstellen
• militair: als EU/NAVO land is het geen bufferzone meer maar staat de vijand aan de grens
• militair2: als NAVO land heeft Rusland geen toegang meer tot de zwarte zee
• economisch: er zit voor triljoenen aan olie en gas in de grond
• economisch2: als het een welvarende bloeiende democratie wordt dan willen de Russen dat ook en dat is een bedreiging
• demografisch: de minderheden krijgen meer kinderen dan de blanke Russen
Allemaal redenen voor Rusland om Ukraine en daarna ook Polen en de Baltische staten in te lijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |