SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! - Origin
Fylax - Fajloks
Deuce92 - Deucederp
Toekito - Toek85
Amarantha - Fenayi
Lyssa - LyssaOdyne
Mrs.Salvatore - SimplySam88Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Twee gamepacks.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
OP is ook wel een beetje verouderd intussen.
Minimaal ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn er een stuk of dertig nu?![]()
Jaquote:
Uit de tijd dat ik nog ‘alles’ hadquote:
Oh, dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Jafrustrerender dat EA in dat bugtopic zelf aangeeft het niet te kunnen vinden/repliceren, dus met een beetje pech duurt het ff voor ze het kunnen patchen
Ik heb ze nog steeds (bijna) allemaal geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ik nog ‘alles’ had
Ik ben na 2 expansionpacks, 3 gamepacks en 3 stuffpacks gestopt met spelen blijkbaar
Succes.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu heb ik zin om op dezelfde manier opnieuw te beginnen en het wčl vol te houden (vader, zoon, hont)
Het is echt heel typischquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes.
Wel herkenbaar wat je zegt trouwens.
Ik wil nog steeds:quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is echt heel typisch
- game starten met het idee om het zo simpel mogelijk te houden << vrouw zoeken en groot gezin stichten
- enorm groot studentenhuis bouwen, 8 tieners er in proppen en zien wat het wordt << het beu raken en wat anders doen
- game starten met vader, moeder, een of twee kinders en een hont << heel voorspelbaar, saai, opnieuw beginnen
- lange game spelen, kinderen op zien groeien, nieuwe sims voor ze maken om elders in de wijk samen te gaan wonen, dood van de originele sim missen, geen urn of grafsteen zien << balen en het spel een jaar of twee niet spelen
Zo gaat het hier dus de hele tijd
Yupquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds:
beginnen met 1 Sim, daar een partner mee vinden dan zorgen voor kinderen en dan uiteindelijk doorgaan met de kinderen, maar voordat die kinderen oud genoeg zijn om daar mee te spelen, ben ik het al beu. Want meestal blijft het niet bij 1 of 2 kinderen, maar worden het er gelijk 3 of 4 en dan is het te druk.
Ik speel het dan ook weer een halfjaar of langer niet en dan begin ik weer met een nieuwe Sim om het daarmee dan wel te halen. Ik heb nu wel een Sim die nog alleen woont, maar wel een vriendje heeft, maar ik wil haar eerst laten afvallen eigenlijk, alleen de sportschool en joggen enzo, vind ze niks, dus weet ik niet zo goed hoe ik haar nu moet laten afvallen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YupEn ik zorg er ELKE keer voor dat het huis op een ley line staat zodat er negen van de tien keer tweelingen worden geboren, waardoor het idd te druk wordt en ik maar opnieuw begin.
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds (bijna) allemaal geloof ikAlleen die vijf euro dingetjes met extra kleren niet allemaal
Veel plezierquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, daar gaan we weerGelijkvloers huis, indeling vrij standaard, young adult met toddler en een kad (deze keer geen hont), heb uiteraard de money cheat gebruikt, klein zwembad, wat spul voor de kleine spruit in de tuin (ballenbak, glijbaan, toddler tree house, klaar
Haha neequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Nicejammer dat we nu niet meer zoals vroeger gewoon de discs aan elkaar uit kunnen lenen
Enjoyquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, daar gaan we weerGelijkvloers huis, indeling vrij standaard, young adult met toddler en een kad (deze keer geen hont), heb uiteraard de money cheat gebruikt, klein zwembad, wat spul voor de kleine spruit in de tuin (ballenbak, glijbaan, toddler tree house, klaar
Dit kun je aanpassen hčquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Enjoyik ben vanwege de saveproblemen ook maar met een nieuwe Sim begonnen waarvan ik het niet zo erg zou vinden als ik er progress van verlies. Maar met een omweg lukt saven dus wel (iig in die save slot) dus ik heb voor die Sim nou maar als doel gesteld dat ik met zijn kind verder wil spelen. Na een paar uur spelen gaan die jongvolwassenen al aan ouderdom dood joh. Toen ‘ie bejaard werd maar snel een vrouw voor ‘m in huis gehaald en bezwangerd zodat ik toch met dat gezin verder kan spelen
Ik denk dat ik dat op m'n vorige computer in 2016 ook had ingesteld want dit voelde wel heel snelquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kun je aanpassen hčIk heb de levensloop altijd op extra traag staan
Ja je kunt ook ergens in het midden zittenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat op m'n vorige computer in 2016 ook had ingesteld want dit voelde wel heel snelMaar als ik nu met meerdere generaties wil spelen is het ergens ook wel weer handig als ze vlot oud worden.
Had wel snel door dat ik 'm vroegah altijd op Sims 3 camera-modus had staan, want ik kon helemaal niks met de controls in eerste instantie en pas toen ik dat switchte voelde het weer een beetje natuurlijk navigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |