Daarom snap ik niet dat mensen zo makkelijk over oorlog denken. Natuurlijk ik heb ook geen oorlog meegemaakt maar elke oorlog in de geschiedenis van de mensheid gaat gepaard met wetteloosheid, martelingen, verkrachtingen, plunderingen, etc aan beide kantenquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Komt inderdaad beetje wanhopig en kansloos over. Zo zijn er ook verhalen en beelden te vinden van de Tweede Wereldoorlog waar de geallieerden niet altijd even fris waren, het ellendige en onontkoombare van een oorlog. Maar dat maakte de geallieerden niet opeens net zo fout en slecht als de Nazi's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Sarah Roach https://www.protocol.com/(...)-chernobyl-radiation
Sarah Roach is a news writer at Protocol (@sarahroach_) and contributes to Source Code. She is a recent graduate of George Washington University, where she studied journalism and mass communication and criminal justice. She previously worked for two years as editor in chief of her school's independent newspaper, The GW Hatchet.
Nou, die gast die het post is dus dubieus.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het gemak waarmee de two-siders oordelen over willekeurige filmpjes van een paar seconden zodat ze maar kunnen doen alsof de Oekraïners net zo goed de slechteriken zijnik vind dat vrij kansloos gedrag. Lekker negeren dat het oorlog is en doen alsof iedereen zich nog aan alle formaliteiten moet houden om een treurig punt te kunnen scoren over de lijken van alle slachtoffers.
En wat zal het doen met het moraal van de troepen dat volgens mij al niet zo hoog is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ongeveer 1 topcrimineelbevelvoerder per 2 dagen… Hoeveel generaals en kolonels hebben ze naar Oekraïne gestuurd?
Dit is meer een manier om te laten zien dat Rusland in zijn bestaan wordt bedreigd. Dé reden om te grijpen naar nucelaire wapens, zoals Peskov opmerkte.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Amerika wordt binnenkort ook gedenazificeerdkameratski
Een goede vraag. Heb je het al gegoogled?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoeveel majoors, generaals en kolonels hebben ze naar Oekraïne gestuurd?
Daar heeft Pudding de VS niet voor nodig, dat kan hij prima zelf.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
De kwaliteit gaat wel steeds verder omlaagquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:09 schreef EinarBoe het volgende:
Ik neem aan dat voor elke dode generaal, een nieuwe generaal het stokje overneemt. Dus je kunt bijna oneindig lang generaals blijven doden.
Dat dacht Stalin ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een goede vraag. Heb je het al gegoogled?
Ik neem aan dat voor elke dode generaal, een nieuwe generaal het stokje overneemt. Dus je kunt bijna oneindig lang generaals blijven doden.
Ik neem deze berichten nog niet echt serieus. Ze zijn niet te controleren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ongeveer 1 topcrimineelbevelvoerder per 2 dagen… Hoeveel majoors, generaals en kolonels hebben ze naar Oekraïne gestuurd?
Verklaard ook wel het lage moraal. Vechten tegen een vijand die vol passie en toewijding haar land aan het verdedigen is. Ondertussen sta jij tussen allemaal kansloze jongeren uit delen van Rusland die misschien wel niets hebben met het moederland.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Merendeel van de Russische doden zijn minderheden uit Oost Rusland
[ twitter ]
De meeste Russen zullen dienst in het leger mijden. Dus het is een soort van afvoer put voor arme mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Merendeel van de Russische doden zijn minderheden uit Oost Rusland
[ twitter ]
Ah dat rijmt mooi met de eerdere uitspraken gister dat Rusland alleen nukes gebruikt als het voortbestaan van Rusland bedreigt wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Stomme vraag misschien, maar worden Russische militairen betaald door het Kremlin?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
De meeste Russen zullen dienst in het leger mijden. Dus het is een soort van afvoer put voor arme mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |