Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:coco wat is jouw mening over deze vrouw?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan er moeilijk voor izjn toch
quote:
ik eet broodquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
mijn type is het ook niet maar als ze aanbelt laat ik haar toch wel binnenquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dit geval sluit ik mij voor de verandering eens aan bij @:behoorlijkkritisch
Nee, nog nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm Wierd Duk negeert je. Erg jammer.
Heeft Koert de blokkade bij jou al eraf gehaald?
alleen vanwege haar lekkere kont. De rest van het lichaam is extreem lelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn type is het ook niet maar als ze aanbelt laat ik haar toch wel binnen
en om @GGMM jaloers te maken, een twitter like is natuurlijk kinderspel vergeleken met done herquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
alleen vanwege haar lekkere kont. De rest van het lichaam is extreem lelijk.
Nou ja, het gaat wel wat verder dan een like, Nicki heeft @GGMM toegevoegd aan haar favorieten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en om @:GGMM jaloers te maken, een twitter like is natuurlijk kinderspel vergeleken met done her
dan moet ik er toch even over nadenken want weet niet of haar een beurt geven dat overtreft tenzij ze dan you are my favorite in m'n oor fluistertquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat wel wat verder dan een like, Nicki heeft @:GGMM toegevoegd aan haar favorieten.
He haagsgodquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
alleen vanwege haar lekkere kont. De rest van het lichaam is extreem lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |