Ooh manchego, serrano en marsepein als ontbijtquote:Op zondag 3 april 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
Spaans hotelontbijtje
Café con lecce, verst geperst sinaasappelsap
Broodje serrano ham/ manchego kaas
Broodje aardbeienjam
Marsepein dingetje met chocola en 5 Spaanse mini knakworstjes
En een gekookt eitje
Voor ik het vergeet, draadjesvlees uit de instant pot viel alles mee. Volgende keer gebruik ik 'm eigen recept.quote:
Lekker hoor, ik at gister ook een steakquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh manchego, serrano en marsepein als ontbijt![]()
Uit eten meegenomen bij Loetje.
Vooraf; bittergarnituur![]()
Hoofd; ossenhaas bali XL, zoete aardappelfriet, salade, champignons en uien. Wit brood zat er ook bij.
Toe rabarber crumble met vanilleijs en een latte.
Jam ziet er (ook) goed uit!quote:Op maandag 4 april 2022 05:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik at gister ook een steak
[ afbeelding ]
Preipesto, klinkt goed. Ook kaas erin?quote:Op maandag 4 april 2022 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Tagliatelle met kabeljauw en prei-pesto.
Zelf wat parmezaan erover gedaan maar volgens recept niet. https://ohmydish.nl/recep(...)eljauw-en-prei-pestoquote:Op maandag 4 april 2022 18:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Preipesto, klinkt goed. Ook kaas erin?
Oh, ik zie het. Ik dacht aan een pesto op basis van prei.quote:Op maandag 4 april 2022 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zelf wat parmezaan erover gedaan maar volgens recept niet. https://ohmydish.nl/recep(...)eljauw-en-prei-pesto
quote:Op maandag 4 april 2022 15:01 schreef golfer het volgende:
Italiaanse salade, gebakken kruimige aardappeltjes met gerookte paprika, panko en gesmolten emmentaler en een eerst in de sous vide gegaarde en daarna kort op hoog vuur aangebakken pincanha-steak met een portsausje van kastanjechampignons..
Lekker hoor! De Spanjaarden eten die turrones tijdens de kerstperiode.quote:Op maandag 4 april 2022 14:31 schreef Karzai het volgende:
Laatste dag in espana, biertje en een souveniertje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |