Had ik voor vanmiddag in gedachte.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:06 schreef Karzai het volgende:
Vanavond een lekkerbekje en aardappelsalade
Chiliquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:07 schreef foodlover het volgende:
Gisteren tapas in een tapasbar.
Vandaag chili con carne met rijst.
Zo wijntje en gezouten chips.
Oeh. Goed etenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zelfgemaakte rode kool met zelfgemaakte hachee en kruimige aardappels
Ik wou dat ik als jou kon eten. Ik moet oppassen met mijn gewicht, kom snel aan. Dus ik moet mezelf regelmatig bij de les houden. Gelukkig lukt dat wel. Ik had vandaag gewoon AGV: Aardappels met sperzieboontjes en een slavink. Ik vond de slavink niet zo. (dan denk ik weer, had hem nou niet gegeten, dat scheelt weer calorieėn). De aardappels waren Frieslanders, een vrij neutraal aardappeltje (nou... aardappeltje).quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Net thee met een kasteeltje.
Nu lunch: Yoghurt met havermout, appel, rozijnen en kaneel).
Vanmiddag ijsje, toastjes met dips en kazen.
Vanavond kipdijshoarma met Turks brood en patat.
Toe meringue met slagroom en fruit.
frieslanders zijn goed geschikt voor de frituur, omdat ze relatief veel zetmeel en weinig water bevatten (voor een aardappel)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik als jou kon eten. Ik moet oppassen met mijn gewicht, kom snel aan. Dus ik moet mezelf regelmatig bij de les houden. Gelukkig lukt dat wel. Ik had vandaag gewoon AGV: Aardappels met sperzieboontjes en een slavink. Ik vond de slavink niet zo. (dan denk ik weer, had hem nou niet gegeten, dat scheelt weer calorieėn). De aardappels waren Frieslanders, een vrij neutraal aardappeltje (nou... aardappeltje).
En vanmorgen gewoon weer het oude van het oude: boterham met kaas, een banaan en koffie.
Water loopt me in de mond bij deze fotoquote:Op zondag 27 maart 2022 17:48 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren weer eens lekker uit eten geweest voor het eerst sinds twee jaren.
Vooraf dungesneden gegrilde diamanthaas.
Daarna snoekbaars met pasta vongole en strandkrabbensaus.
[ afbeelding ]
En koffie met lekkers van de lokale bakker na.
Wat heb ik het uit eten gemist! Genoten.
Als ik t ook lees klinkt het wel erg maar goed, het was feest dus het was leuk en lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik als jou kon eten. Ik moet oppassen met mijn gewicht, kom snel aan. Dus ik moet mezelf regelmatig bij de les houden. Gelukkig lukt dat wel. Ik had vandaag gewoon AGV: Aardappels met sperzieboontjes en een slavink. Ik vond de slavink niet zo. (dan denk ik weer, had hem nou niet gegeten, dat scheelt weer calorieėn). De aardappels waren Frieslanders, een vrij neutraal aardappeltje (nou... aardappeltje).
En vanmorgen gewoon weer het oude van het oude: boterham met kaas, een banaan en koffie.
Ooh ziet er echt heerlijk uit!quote:Op zondag 27 maart 2022 16:40 schreef Karzai het volgende:
Rames maaltijd gehaald
gebakken rijst, boontjes en paksoi, bali rundvlees met een sateetje van de indo toko
[ afbeelding ]
Wat zit er in de speksaus?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:22 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Salade vooraf
[ afbeelding ]
Stuk buikspek
[ afbeelding ]
Met pasta en speksaus
Nu pas weer? Vanaf nu weer lekker uit eten. Heerlijk hequote:Op zondag 27 maart 2022 17:48 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren weer eens lekker uit eten geweest voor het eerst sinds twee jaren.
Vooraf dungesneden gegrilde diamanthaas.
Daarna snoekbaars met pasta vongole en strandkrabbensaus.
[ afbeelding ]
En koffie met lekkers van de lokale bakker na.
Wat heb ik het uit eten gemist! Genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |