SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
ik snap het welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:42 schreef humpty het volgende:
Salar :wat gaan we vandaag nog allemaal krijgen...begint nu vervelend te worden Salar
Vanavond krijgen ze nog een feestje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:42 schreef humpty het volgende:
Salar :wat gaan we vandaag nog allemaal krijgen...begint nu vervelend te worden Salar
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
Grace zegt dat ze afgevallen is
Woensdag valt ze echt af
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
Woensdag valt ze echt af
Ja dat heb ik ook helemaal zitten luisteren zaterdagmiddag volgens mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
Laatst was ze Tobi aan het vertellen hoe de vakantie in Brasil zou zijn.Ik heb me getergd om het hele verhaal te luisteren.
Ze hoorden zijn stemquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:45 schreef mangalie het volgende:
Ze denken steeds dat Sercan in het huis komt
Grote vriend.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook helemaal zitten luisteren zaterdagmiddag volgens mij.
Misschien vanmiddag alquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
Woensdag valt ze echt af
Lekker hoor,toch iets gewonnen dus.quote:
Vriendquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend.![]()
Hij moest dansen met andere sletjes enzo.
Hee wat leuk...kan ik ook eens meevierenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat gaan we hier groots vieren![]()
Zou wel leuk zijn voor hem. Heeft er maar zo kort ingezeten. Kan me er niet veel van herinneren.quote:
Dit verhaal dus.Hey Gringo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend
Jup maar grace bleef constant in de buurt en nam hem wel mee terug naar de lombada (ofzoiets)... Het hoofdstuk waarin ze gingen neuken liet ze weg.
Ik kan hem ook niet herinneren eerlijk gezegd, erg toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor hem. Heeft er maar zo kort ingezeten. Kan me er niet veel van herinneren.
Ik en nog iemand hier,zeiden gelijk die gaat als eerste.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet herinneren eerlijk gezegd, erg toch eigenlijk.
Ook dat veranderde... Begon met gringo en later hollandaise en op het einde had hij een eigen titel ofzoquote:
Nostrafruitjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik en nog iemand hier,zeiden gelijk die gaat als eerste.
Wat maakt het uit? Heeft er een paar dagen ingezeten... Hoef hem nu ook niet meer te leren kennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet herinneren eerlijk gezegd, erg toch eigenlijk.
quote:
Tobi lag met zijn oogjes dicht en dacht heel iets anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat veranderde... Begon met gringo en later hollandaise en op het einde had hij een eigen titel ofzo
En Tobias hoorde het allemaal tevreden aan. Verbaasd dat iemand fantasie had.
Ja maar Nawel is haar grote voorbeeld en idool hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef humpty het volgende:
Nouch zou graag willen als ze eruit moet dat ipv Peter of Geraldine Nawel daar staat
Je zou toch denken dat ze wil dat Dago daar staat
Dago heeft een zeer pootje,kan niet staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef humpty het volgende:
Nouch zou graag willen als ze eruit moet dat ipv Peter of Geraldine Nawel daar staat
Je zou toch denken dat ze wil dat Dago daar staat
Nee van mij hoeft geen een oud bewoner terug te komen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Heeft er een paar dagen ingezeten... Hoef hem nu ook niet meer te leren kennen.
Denk het niet, het was te kort daar voor een herkenbaar personage voor het publiek.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:45 schreef mangalie het volgende:
Ze denken steeds dat Sercan in het huis komt
zo van waarom zeg je voor de camera dat je voor grace kies...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:10 schreef Verida het volgende:
wat een raar gesprek nu tussen salar en nouch
Je fantasie slaat op hol.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:14 schreef Jockari het volgende:
Stel je ligt op de operatietafel onder lokale verdoving en plots tijdens deze operatie hoor je verpleegster Nouch "Fuck-it" zeggen... Geruster wordt je er niet mee.
Ik vond het ook wel raar dat Nouch zo specifiek voor Grace koos.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:15 schreef Silves het volgende:
[..]
zo van waarom zeg je voor de camera dat je voor grace kies...
yep de zweefteef die iedereen bevriend wil houden...makkelijk om zo je fans te scharen..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat Nouch zo specifiek voor Grace koos.
er zit nog flink wat mayo op als hij de lepel terugdoetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:20 schreef spapaars het volgende:
Geen compleet beeld, maar het lijkt of hij de lepel in zijn mond neemt.
[ afbeelding ]
Grace heeft bij iedereen het slachtoffer gespeeld, die het heel heel slecht heeft en arm is. Ze horen niet eens de verhalen over haar reizen, uitgaan, dringt niet eens door dat ze alles aan elkaar liegt, maar hebben medelijden met haar. Precies zoals valse Grace het graag heeft. Ze stinken er allemaal met open ogen inquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat Nouch zo specifiek voor Grace koos.
Ik heb niet het gevoel dat Kris erin stinkt. Nouch wel en Salar interesseert het geloof ik helemaal niet wat Grees allemaal lultquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace heeft bij iedereen het slachtoffer gespeeld, die het heel heel slecht heeft en arm is. Ze horen niet eens de verhalen over haar reizen, uitgaan, dringt niet eens door dat ze alles aan elkaar liegt, maar hebben medelijden met haar. Precies zoals valse Grace het graag heeft. Ze stinken er allemaal met open ogen in
hij doet hem niet terug, daar zit het filmpje net in de loopquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
er zit nog flink wat mayo op als hij de lepel terugdoet
Ik was er in het begin ook ingestonken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace heeft bij iedereen het slachtoffer gespeeld, die het heel heel slecht heeft en arm is. Ze horen niet eens de verhalen over haar reizen, uitgaan, dringt niet eens door dat ze alles aan elkaar liegt, maar hebben medelijden met haar. Precies zoals valse Grace het graag heeft. Ze stinken er allemaal met open ogen in
oh, oke, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij doet hem niet terug, daar zit het filmpje net in de loop
toen ze eenmaal over haar moeder begon, en over God waarmee ze afspraken had over haar moeder...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:25 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik was er in het begin ook ingestonken.
Gunde haar de eerste weken het meest de pot omdat ze best al een moeilijk leven achter de rug heeft.....![]()
![]()
Nu kan ik haar niet meer aanzien.
nous steekt best vaak de vinger in Salar zijn kontquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
Corrigerende tikje. Salar trekt best vaak Nouche tegen zich aan.
[ afbeelding ]
Ja ze zet zich zelf niet al te netjes neer met haar geboerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:26 schreef tiki het volgende:
Salar hoopt dat het geboer van Nouche niet uitgezonden wordt
Ik denk dat Salar ook niet veel met Grace heeft, Kristof ook niet en veel streamers en kijkers zijn de ogen open gegaan. Ik hoop echt dat ze morgen weg moet, gegokt en verloren. Vraag me af hoe Toby nu tegen haar aankijkt en door heeft hoe ze met leugens probeert BB te winnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat Kris erin stinkt. Nouch wel en Salar interesseert het geloof ik helemaal niet wat Grees allemaal lult
Daar ben ik ook best benieuwd naar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar ook niet veel met Grace heeft, Kristof ook niet en veel streamers en kijkers zijn de ogen open gegaan. Ik hoop echt dat ze morgen weg moet, gegokt en verloren. Vraag me af hoe Toby nu tegen haar aankijkt en door heeft hoe ze met leugens probeert BB te winnen.
het zijn ook de leugens van Tobiquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar ook niet veel met Grace heeft, Kristof ook niet en veel streamers en kijkers zijn de ogen open gegaan. Ik hoop echt dat ze morgen weg moet, gegokt en verloren. Vraag me af hoe Toby nu tegen haar aankijkt en door heeft hoe ze met leugens probeert BB te winnen.
Vaak, 1 x gebeurd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous steekt best vaak de vinger in Salar zijn kont
Goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:29 schreef Verida het volgende:
Ik lees hier wel wat er nog gebeurt, Die stem van Grees kan ik niet meer aanhoren en dat geboer van nouch ook niet.
Ik ga lekker de zon in
Het blijft verdacht stil op de Insta van Tobias. Enkel repostings die waarschijnlijk geplaatst worden door iemand die zijn account nog steeds beheerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze blijft grappig die Nouche.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:32 schreef Silves het volgende:
[..]
eergister nog, dan wel met een fles bier..is hier een foto van gepost.
opdracht..moeten ff binnen blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:31 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen ze weer binnen?? Zet net de streams weer aan en verwachte ze duttend in de zon..
Ze moeten binnen blijven met de shutters dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:31 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen ze weer binnen?? Zet net de streams weer aan en verwachte ze duttend in de zon..
gister nog met haar vingerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:32 schreef Silves het volgende:
[..]
eergister nog, dan wel met een fles bier..is hier een foto van gepost.
Dat Grace naar de dagboekkamer moest komen , alleenquote:
Misschien kan ze een bedrag kiezen om naar huis te gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Grace naar de dagboekkamer moest komen , alleen
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Misschien kan ze een bedrag kiezen om naar huis te gaan?
Als dat zo is, slaat ze het af, ze is arrogant genoeg om te denken dat ze BB wintquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
ik hoop dat ze zo arrogant isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als dat zo is, slaat ze het af, ze is arrogant genoeg om te denken dat ze BB wint
Dat kan maar er is nog geen bedrag aangenomen toch om naar huis te gaan zoals toen bij Matquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als dat zo is, slaat ze het af, ze is arrogant genoeg om te denken dat ze BB wint
Dan zouden ze de stemmen van de kijkers in de prullenbak stoppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
quote:
Ze denkt en profileert zich dat ze tonnen heeft te verdelen.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:43 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat ze haar geld voorstellen anders hadden we nog niet hoeven stemmen.
ik ben zo klaar met die vrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze denkt en profileert zich dat ze tonnen heeft te verdelen.
niks mis meequote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar zoekt haar wel op.
Die 2 hebben gewoon dikke pret.
Gevolgd door een live online voting die helemaal in het 100 liep, waardoor Jill de overwinning uit handen nam van zelfgekroond king Nick.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Het scenario is 100% met die van vorig jaar.
2 uit BE 2 NL 2 vrouwen 2 mannen.
Das niet waar. Belgen en Nederlanders konden beiden niet meer stemmen dus is speculatiequote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gevolgd door een live online voting die helemaal in het 100 liep, waardoor Jill de overwinning uit handen nam van zelfgekroond king Nick.
Is dat achter een SL gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
Kris nu uitleggen hoe het gesprek ging
ergens terug te lezen/luisteren?quote:
Moeilijk te zeggen of de uitslag anders zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gevolgd door een live online voting die helemaal in het 100 liep, waardoor Jill de overwinning uit handen nam van zelfgekroond king Nick.
Die laat haar bezittingen toch niet achter ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:49 schreef Angelique61 het volgende:
Schijnt dat Grace lang in de dagboekkamer zit, misschien heeft ze wel geld gepakt en is ze weg........
Matt kreeg zijn kleding ook laterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef just me het volgende:
[..]
Die laat haar bezittingen toch niet achter ?
Die moeten de bewoners inpakken en in de voorraadkamer zetten :-)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef just me het volgende:
[..]
Die laat haar bezittingen toch niet achter ?
Best wel. Oud bewoners zijn geweest met info en feest Je moet maar even bijlezen en kijken bij de filmpjes. Serchan en Nawel zijn niet terig geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik was afgelopen 3 dagen werken. Heb ik veel gemist?
Zijn Serchan en Nawel niet terug gekomen in het huis voor het feest?
Iconic Salar en Nouchine die ruzie hebben terwijl Waterval op de achtergrond speeltquote:Op zondag 20 maart 2022 22:41 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar boos over het verstoppen van bier.
stream 1
[ [url=https://thumb.gyazo.com/thumb/360/eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJpbWciOiJfMDlkOTQwMDYwODVhMDY4MWQ0ODEyZDFjOTI5MDJhMTQifQ.oBVKDZoaoVwwtdCn6Q14wf4olpbD85a6YkxMudNQiow-png.jpg]afbeelding ]
[/url]
https://streamable.com/7d4y50
vervolg stream 2 (audio sync is slecht)
[ link | afbeelding ]
https://streamable.com/24g2nw
Ik ook,en met een tongzoen.quote:
Dat is al te laat. Morgen vertrekt de eerste van de 4...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen wel een promotie praatje moeten maken, stem op mij
quote:
quote:
Hebben jullie elkaar al ontmoetquote:
lekker op tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen wel een promotie praatje moeten maken, stem op mij
PP valt op heel andere types dan ik.quote:
Nouch heeft er geen moeite meequote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Deze dan van de aflevering gisteren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:13 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
ja inderdaad komt niet alleen van noush uitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
Corrigerende tikje. Salar trekt best vaak Nouche tegen zich aan.
[ afbeelding ]
Ze zijn gewoon vriendjes, meer zie ik er zelf niet in.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja inderdaad komt niet alleen van noush uit
10k incomingquote:
Toen kregen ze in de laatste week ook nog 10k erbij dus denk ongeveer dezelfde eindstand als vorig jaar... Iets over de 70 duizend.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:11 schreef freaky40 het volgende:
70k net als vorig jaar gaan ze niet redden denk ik.
En een blauw oogquote:
Hij gaat goed zo die gaat! Liever nog dat Nouch wint dan Grace, maar gelukkig staat Salar (nog) ruim aan kopquote:
Vrouwen onder elkaar is niet zó gek.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:13 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er niet van gediend zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar is niet zó gek.
Zou een man het doen, is het toch anders.
oh als een vrouw het doet dan ben ik niet moeilijk en zeker als je al 3 mnd saMen zitquote:
Daar heb ik dan weer totaal geen problemen mee, deed ik sowieso wel met vriendinnenquote:
Dat is TV maken. Van een mug een olifant maken. Niet alleen in BB overigens...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:43 schreef czvt het volgende:
Wat vinden jullie van de inhoud die Peter Van De Veire en Geraldine vertellen tijdens BB Beyond? Ik ben niet zeker of die hetzelfde zien als wij. Alles ophemelen tot iets wat ik helemaal niet zie.
prima toch als jij je er prettig bij voeltquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer totaal geen problemen mee, deed ik sowieso wel met vriendinnen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:01 schreef ammartje het volgende:
Ik denk dat ik het balletje al over het hek had gesmeten
En dan stuitert die terug..... ik stak 'm in de fikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:01 schreef ammartje het volgende:
Ik door een raamquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:01 schreef ammartje het volgende:
hoop t welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:09 schreef puzziepie het volgende:
Nu moeten Nouch en Salar zeker ook nog?
Echt he.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:15 schreef Sestra666 het volgende:
nous weer aan salar zittenlaat hem een keer met rust ofzo
Jij bent ook vroeg terugquote:
Fritsie dachtquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:18 schreef C.A.I het volgende:
ik heb niet veel vertrouwen erin dat die 2 stresskippen het wel gaan halen
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fritsie dacht
Fuck it
gewoon genieten van dat weer vandaag
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgenochtend weer naar het ziekenhuis, naar chirurg ivm breuk bij de stoma
Beterschapquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh dat is balen, moet je daarvoor geopereerd worden ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komop Nouchquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als Nouch dit gaat redden, dan vreet ik mijn papagaai op. Foto's volgen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fritsie dacht
Fuck it
gewoon genieten van dat weer vandaag
Sterkte he je blijft aan de gang zit je niet meequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze gaat er wel van slissenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
wie gaat Nouch nu eens zeggen dat een broek in je bilnaad trekken niet aantrekkelijker wordt
Die gaat dat niet halen, of ze hebben iets aangepast, dan word het een ander verhaalquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komop Nouch![]()
![]()
![]()
* greysbones hoopt dat het geen echte papegaai is
allemaal gratis @Koos1958quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sterkte he je blijft aan de gang zit je niet mee
Karige maaltijd zo’n papegaai.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komop Nouch![]()
![]()
![]()
* greysbones hoopt dat het geen echte papegaai is
Balen zegquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Toen ik er in viel hadden Grace en Kris nog een half uur, drie kwartier misschien?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik er in viel hadden Grace en Kris nog een half uur, drie kwartier misschien?
Als je in de hyperfocus raakt dan welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Als Nouchine kan focussen lukt het haar.
ADHD-er in focus kan alles
Ja alletwee koppen dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Grace nu eens haar bakkus houd, dan kun je je tenminste nog een beetje concentreren
Die bedoel ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je in de hyperfocus raakt dan wel
Je wordt er zelf al nerveus van, laat staan Nouch en Salar. Ik zou zou zeggen, bek houden nu.quote:
Ik snap eindelijk wat de bedoeling is , ze moeten dat oog volgen en dan het balletje in het gat zien te krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:37 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is de bedoeling van dat spel wordt er zenuwachtig van
Schreeuwt die nog niet meequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Papagaai zit nog relax op de stok hier.
Hij kijkt me aan met een blik van, raak mij eens aanquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij kijkt me aan met een blik van, raak mij eens aan![]()
De laatste paar minuutjes van big brother mogen we nog zien ookquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We mogen eindelijk een keer meedoen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |