zo van waarom zeg je voor de camera dat je voor grace kies...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:10 schreef Verida het volgende:
wat een raar gesprek nu tussen salar en nouch
Je fantasie slaat op hol.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:14 schreef Jockari het volgende:
Stel je ligt op de operatietafel onder lokale verdoving en plots tijdens deze operatie hoor je verpleegster Nouch "Fuck-it" zeggen... Geruster wordt je er niet mee.
Ik vond het ook wel raar dat Nouch zo specifiek voor Grace koos.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:15 schreef Silves het volgende:
[..]
zo van waarom zeg je voor de camera dat je voor grace kies...
yep de zweefteef die iedereen bevriend wil houden...makkelijk om zo je fans te scharen..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat Nouch zo specifiek voor Grace koos.
er zit nog flink wat mayo op als hij de lepel terugdoetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:20 schreef spapaars het volgende:
Geen compleet beeld, maar het lijkt of hij de lepel in zijn mond neemt.
[ afbeelding ]
Grace heeft bij iedereen het slachtoffer gespeeld, die het heel heel slecht heeft en arm is. Ze horen niet eens de verhalen over haar reizen, uitgaan, dringt niet eens door dat ze alles aan elkaar liegt, maar hebben medelijden met haar. Precies zoals valse Grace het graag heeft. Ze stinken er allemaal met open ogen inquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat Nouch zo specifiek voor Grace koos.
Ik heb niet het gevoel dat Kris erin stinkt. Nouch wel en Salar interesseert het geloof ik helemaal niet wat Grees allemaal lultquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace heeft bij iedereen het slachtoffer gespeeld, die het heel heel slecht heeft en arm is. Ze horen niet eens de verhalen over haar reizen, uitgaan, dringt niet eens door dat ze alles aan elkaar liegt, maar hebben medelijden met haar. Precies zoals valse Grace het graag heeft. Ze stinken er allemaal met open ogen in
hij doet hem niet terug, daar zit het filmpje net in de loopquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
er zit nog flink wat mayo op als hij de lepel terugdoet
Ik was er in het begin ook ingestonken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace heeft bij iedereen het slachtoffer gespeeld, die het heel heel slecht heeft en arm is. Ze horen niet eens de verhalen over haar reizen, uitgaan, dringt niet eens door dat ze alles aan elkaar liegt, maar hebben medelijden met haar. Precies zoals valse Grace het graag heeft. Ze stinken er allemaal met open ogen in
oh, oke, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij doet hem niet terug, daar zit het filmpje net in de loop
toen ze eenmaal over haar moeder begon, en over God waarmee ze afspraken had over haar moeder...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:25 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik was er in het begin ook ingestonken.
Gunde haar de eerste weken het meest de pot omdat ze best al een moeilijk leven achter de rug heeft.....![]()
![]()
Nu kan ik haar niet meer aanzien.
nous steekt best vaak de vinger in Salar zijn kontquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
Corrigerende tikje. Salar trekt best vaak Nouche tegen zich aan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |