Ja ze zet zich zelf niet al te netjes neer met haar geboerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:26 schreef tiki het volgende:
Salar hoopt dat het geboer van Nouche niet uitgezonden wordt
Ik denk dat Salar ook niet veel met Grace heeft, Kristof ook niet en veel streamers en kijkers zijn de ogen open gegaan. Ik hoop echt dat ze morgen weg moet, gegokt en verloren. Vraag me af hoe Toby nu tegen haar aankijkt en door heeft hoe ze met leugens probeert BB te winnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat Kris erin stinkt. Nouch wel en Salar interesseert het geloof ik helemaal niet wat Grees allemaal lult
Daar ben ik ook best benieuwd naar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar ook niet veel met Grace heeft, Kristof ook niet en veel streamers en kijkers zijn de ogen open gegaan. Ik hoop echt dat ze morgen weg moet, gegokt en verloren. Vraag me af hoe Toby nu tegen haar aankijkt en door heeft hoe ze met leugens probeert BB te winnen.
het zijn ook de leugens van Tobiquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar ook niet veel met Grace heeft, Kristof ook niet en veel streamers en kijkers zijn de ogen open gegaan. Ik hoop echt dat ze morgen weg moet, gegokt en verloren. Vraag me af hoe Toby nu tegen haar aankijkt en door heeft hoe ze met leugens probeert BB te winnen.
Vaak, 1 x gebeurd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous steekt best vaak de vinger in Salar zijn kont
euh neequote:
Goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:29 schreef Verida het volgende:
Ik lees hier wel wat er nog gebeurt, Die stem van Grees kan ik niet meer aanhoren en dat geboer van nouch ook niet.
Ik ga lekker de zon in
Het blijft verdacht stil op de Insta van Tobias. Enkel repostings die waarschijnlijk geplaatst worden door iemand die zijn account nog steeds beheerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze blijft grappig die Nouche.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:32 schreef Silves het volgende:
[..]
eergister nog, dan wel met een fles bier..is hier een foto van gepost.
opdracht..moeten ff binnen blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:31 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen ze weer binnen?? Zet net de streams weer aan en verwachte ze duttend in de zon..
Ze moeten binnen blijven met de shutters dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:31 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen ze weer binnen?? Zet net de streams weer aan en verwachte ze duttend in de zon..
gister nog met haar vingerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:32 schreef Silves het volgende:
[..]
eergister nog, dan wel met een fles bier..is hier een foto van gepost.
Dat Grace naar de dagboekkamer moest komen , alleenquote:
Misschien kan ze een bedrag kiezen om naar huis te gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Grace naar de dagboekkamer moest komen , alleen
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Misschien kan ze een bedrag kiezen om naar huis te gaan?
Als dat zo is, slaat ze het af, ze is arrogant genoeg om te denken dat ze BB wintquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Misschien kan ze een bedrag kiezen om naar huis te gaan?
ik hoop dat ze zo arrogant isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als dat zo is, slaat ze het af, ze is arrogant genoeg om te denken dat ze BB wint
Dat kan maar er is nog geen bedrag aangenomen toch om naar huis te gaan zoals toen bij Matquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als dat zo is, slaat ze het af, ze is arrogant genoeg om te denken dat ze BB wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |