abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:30:59 #126
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_204261281
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
Ik zie al helemaal dat Waylon-scenario weer voor me, dat Moldavië weer een gekkenhuis wordt na S10 en het perscentrum weer ontploft _O-
Zou dat niet meer schade hebben voor degene na Moldavië? (NL kwam ook na Moldavië in 2018)
Just do it »
pi_204261288
🇫🇮 Finland Q
🇮🇱 Israel NQ
🇷🇸 Serbia Q
🇦🇿 Azerbaijan Q
🇬🇪 Georgia NQ
🇲🇹 Malta NQ
🇸🇲 San Marino NQ
🇦🇺 Australia Q
🇨🇾 Cyprus Q
🇮🇪 Ireland NQ
🇲🇰 North Macedonia NQ
🇪🇪 Estonia Q
🇷🇴 Romania NQ
🇵🇱 Poland Q
🇲🇪 Montenegro NQ
🇧🇪 Belgium Q
🇸🇪 Sweden Q
🇨🇿 Czech Republic Q

Deze is een stuk lastiger. Alleen voor Ierland en Noord-Macedonië lijkt het me echt onmogelijk worden. En Malta kan best < 10 punten bij het publiek scoren waardoor hun 7e plaats ofzo bij de vakjury opeens waardeloos is, dus daar ga ik maar even vanuit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204261290
Goeie startplek voor onze Stien. w/
pi_204261301
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:31 schreef Fred_B het volgende:
🇫🇮 Finland Q
🇮🇱 Israel NQ
🇷🇸 Serbia Q
🇦🇿 Azerbaijan Q
🇬🇪 Georgia NQ
🇲🇹 Malta NQ
🇸🇲 San Marino NQ
🇦🇺 Australia Q
🇨🇾 Cyprus Q
🇮🇪 Ireland NQ
🇲🇰 North Macedonia NQ
🇪🇪 Estonia Q
🇷🇴 Romania NQ
🇵🇱 Poland Q
🇲🇪 Montenegro NQ
🇧🇪 Belgium Q
🇸🇪 Sweden Q
🇨🇿 Czech Republic Q

Deze is een stuk lastiger. Alleen voor Ierland en Noord-Macedonië lijkt het me echt onmogelijk worden. En Malta kan best < 10 punten bij het publiek scoren waardoor hun 7e plaats ofzo bij de vakjury opeens waardeloos is, dus daar ga ik maar even vanuit.
Ik vrees een beetje voor Belgie, al hoop ik wel dat ze zich kwalificeren.
pi_204261319
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
Ik zie al helemaal dat Waylon-scenario weer voor me, dat Moldavië weer een gekkenhuis wordt na S10 en het perscentrum weer ontploft _O-
Of andersom: een staande ovatie voor S10 en dan moet Moldavie erna. *O*
pi_204261320
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:31 schreef Fred_B het volgende:
🇫🇮 Finland Q
🇮🇱 Israel NQ
🇷🇸 Serbia Q
🇦🇿 Azerbaijan Q
🇬🇪 Georgia NQ
🇲🇹 Malta NQ
🇸🇲 San Marino NQ
🇦🇺 Australia Q
🇨🇾 Cyprus Q
🇮🇪 Ireland NQ
🇲🇰 North Macedonia NQ
🇪🇪 Estonia Q
🇷🇴 Romania NQ
🇵🇱 Poland Q
🇲🇪 Montenegro NQ
🇧🇪 Belgium Q
🇸🇪 Sweden Q
🇨🇿 Czech Republic Q

Deze is een stuk lastiger. Alleen voor Ierland en Noord-Macedonië lijkt het me echt onmogelijk worden. En Malta kan best < 10 punten bij het publiek scoren waardoor hun 7e plaats ofzo bij de vakjury opeens waardeloos is, dus daar ga ik maar even vanuit.
Ik vrees ook wel een beetje voor België. En denk dat San Marino wellicht nog doorgaat in plaats van Australië of Azerbeidzjan.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_204261331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:30 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Zou dat niet meer schade hebben voor degene na Moldavië? (NL kwam ook na Moldavië in 2018)
Beide lijkt me niet ideaal :P maar goed S10 is ook geen Waylon en Waylon ging ook gewoon door natuurlijk :D
pi_204261334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:34 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Of andersom: een staande ovatie voor S10 en dan moet Moldavie erna. *O*
Daar gaan we voor *O*
pi_204261337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:32 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Ik vrees een beetje voor Belgie, al hoop ik wel dat ze zich kwalificeren.
Aan de startpositie zal het niet liggen. Als ze klaar zijn, gaan binnen 8 minuten de stemlijnen al open, dus dan ligt het nog vers in het geheugen. En bij de jury moet het wel goedkomen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204261339
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
Ik zie al helemaal dat Waylon-scenario weer voor me, dat Moldavië weer een gekkenhuis wordt na S10 en het perscentrum weer ontploft _O-
Dan moet het er wel wat minder amateuristisch uitzien bij Moldavië dan die laatste liveversie, dat was niet veel. Maar het geeft ook niet, De Diepte is niet een inzending waar het perscentrum bij ontploft. Het kan nu in elk geval goed contrasteren en zit niet te ver aan het begin. Dan moet de finale halen toch mogelijk zijn... zou je zeggen.
pi_204261356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dan moet het er wel wat minder amateuristisch uitzien bij Moldavië dan die laatste liveversie, dat was niet veel. Maar het geeft ook niet, De Diepte is niet een inzending waar het perscentrum bij ontploft. Het kan nu in elk geval goed contrasteren en zit niet te ver aan het begin. Dan moet de finale halen toch mogelijk zijn... zou je zeggen.
Het zou me verbazen van niet, of ze moet ineens helemaal vals gaan :P

Nah komt vast goed :Y
pi_204261366
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:34 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Ik vrees ook wel een beetje voor België. En denk dat San Marino wellicht nog doorgaat in plaats van Australië of Azerbeidzjan.
Australië, Azerbeidzjan, Polen en België is wat veel van hetzelfde inderdaad. Dat moet dan echt van de jury komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204261367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Aan de startpositie zal het niet liggen. Als ze klaar zijn, gaan binnen 8 minuten de stemlijnen al open, dus dan ligt het nog vers in het geheugen. En bij de jury moet het wel goedkomen.
Het is wel een jurynummer inderdaad, dus laten we hopen. :)
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:38:48 #139
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204261374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:31 schreef Fred_B het volgende:
🇫🇮 Finland Q
🇮🇱 Israel NQ
🇷🇸 Serbia Q
🇦🇿 Azerbaijan Q
🇬🇪 Georgia NQ
🇲🇹 Malta NQ
🇸🇲 San Marino NQ
🇦🇺 Australia Q
🇨🇾 Cyprus Q
🇮🇪 Ireland NQ
🇲🇰 North Macedonia NQ
🇪🇪 Estonia Q
🇷🇴 Romania NQ
🇵🇱 Poland Q
🇲🇪 Montenegro NQ
🇧🇪 Belgium Q
🇸🇪 Sweden Q
🇨🇿 Czech Republic Q

Deze is een stuk lastiger. Alleen voor Ierland en Noord-Macedonië lijkt het me echt onmogelijk worden. En Malta kan best < 10 punten bij het publiek scoren waardoor hun 7e plaats ofzo bij de vakjury opeens waardeloos is, dus daar ga ik maar even vanuit.
Ik zie Azerbeidzjan gewoon nog steeds niet kwalificeren :@ Liedje geeft geen hook, man kan het gevoel van het nummer totaal niet overbrengen, betere ballads achtige komen erna (AUS, BEL, POL)... Voor mij is 4e "the final nail in the coffin" eigenlijk.In plaats daarvan zou ik dan kijken naar San Marino, Georgië, Montenegro of Malta.
pi_204261377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
Ik zie al helemaal dat Waylon-scenario weer voor me, dat Moldavië weer een gekkenhuis wordt na S10 en het perscentrum weer ontploft _O-
Yup, je proeft in alles dat Moldavie wel de klapper is van de eerste helft qua lied en performance :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204261428
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, je proeft in alles dat Moldavie wel de klapper is van de eerste helft qua lied en performance :D
Oekraïne hoeft bij wijze van spreken alleen maar op het podium te verschijnen om al de klapper van de eerste helft te worden.
pi_204261433
Dat gekkenhuis zal waarschijnlijk wel meevallen als er grotendeels Italianen zitten in het perscentrum. _O-
pi_204261445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik zie Azerbeidzjan gewoon nog steeds niet kwalificeren :@ Liedje geeft geen hook, man kan het gevoel van het nummer totaal niet overbrengen, betere ballads achtige komen erna (AUS, BEL, POL)... Voor mij is 4e "the final nail in the coffin" eigenlijk.In plaats daarvan zou ik dan kijken naar San Marino, Georgië, Montenegro of Malta.
Het is hier gewoon lastig in te schatten. Zweden, Polen en Estland kunnen we in beton gieten als qualifiers. Finland, België en Tsjechië schrijven we ook vast met pen op. Zoiets als Servië heeft niet zo’n last van de startpositie, want uniek en memorabel genoeg, dus dat zal ook wel doorgaan. Maar daarna ligt de lat echt heel laag, en zijn veel liedjes redelijk gelijkwaardig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:46:32 #144
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204261485
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:13 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Nou ja, Letland stond ook ooit als laatste in een halve finale (Triana Park) en viel nogal door de mand door live zang, dus zie Tsjechië nu niet per se als automatische qualifier
Maar nu hebben ze wel al live-on-tapes liggen waarvan ze toch wel weten wat een beetje goed klonk en wat niet, ze zullen geen echte carcrash (op basis van de live-on-tape) op de laatste plek van de semi zetten :)
pi_204261488
Ik vind het dit jaar wel erg lastig voorspellen wie er doorgaan. Meer dan in andere jaren zal het afhangen van de staging, voor mijn gevoel. Zie in semi 1 alleen Oekraïne, Nederland en Noorwegen als 100% en in semi 2 Zweden, Polen en Finland.
pi_204261537
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:42 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Oekraïne hoeft bij wijze van spreken alleen maar op het podium te verschijnen om al de klapper van de eerste helft te worden.
Ja ok, maar ik probeer die politieke effecten toch maar zoveel mogelijk weg te denken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204261583
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja ok, maar ik probeer die politieke effecten toch maar zoveel mogelijk weg te denken...
Dat kun je wel proberen, maar dat is niet realistisch. Eurovisie is altijd een combinatie van het nummer, de performance, de gunfactor, andere omstandigheden. En die andere omstandigheden zijn er nu eenmaal. Het nummer is trouwens ook niet echt slechter of minder energiek dan Moldavië.
pi_204261760
Ik zit net nog eens Sennek België 2016 te kijken. Wie the fuck heeft toen bij de Vlaamse Omroep zo zitten slapen en Pannecouke dit mooie nummer zo vakkundig om zeep laten helpen. Tegen zo'n staging kan geen runningorder op. Hoop zo dat het hoofdstuk Pannecouck voor Nederland nu is afgesloten.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:12:49 #149
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204262231
Omg zie nu pas dat het bekend is.

HAHA Letland tweede!
Koel en donker bewaren
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:44:29 #150
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204262533
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef molloot200 het volgende:
Malta kan tussen Georgië en San Marino wel eens heel erg als "meh" worden ervaren
Dat wordt zonder Georgië en San Marino denk ik ook wel als meh ervaren.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')