Of op youtube:quote:Op woensdag 16 november 2022 06:33 schreef puzziepie het volgende:
Kan goed zijn dat ik de enige ben die daar nu pas achter komt![]()
Maar hier zocht ik naar![]()
Ik post em hier ook nog maar ff![]()
tracking Orion’s location online
https://www.nasa.gov/specials/trackartemis/
[ afbeelding ]
Combi van de 2 trackers in afzonderlijke screensquote:
quote:The outbound powered flyby burn is the first of a pair of maneuvers required to enter a distant retrograde orbit around the Moon. NASA will cover the maneuver live starting at 7:15 a.m. EST on the agency's website, NASA Television, and the NASA app.
Wat is de maan een saai object zeg... 1 van de redenen waarom we niet snel terug zijn gegaan.quote:Op maandag 21 november 2022 13:32 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna een BSOD.quote:Op maandag 21 november 2022 13:32 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dat echt nodig is lijkt mij niet.quote:Op maandag 21 november 2022 13:31 schreef xzaz het volgende:
Nog steeds geen sats in polar orbits... misschien handig?
Wrong. komt vooral door een gebrek aan politieke wil.quote:Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat is de maan een saai object zeg... 1 van de redenen waarom we niet snel terug zijn gegaan.
Natuurlijk; alle beslissingen zijn poltieke wil.quote:Op maandag 21 november 2022 13:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wrong. komt vooral door een gebrek aan politieke wil.
Ze gaven liever het geld uit aan de vietnam oorlog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |