Boehoe, even 5 minuten wachten (ik dan) en dan slapen als ze lang gaan onderbrekenquote:
Ja beetje lang.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze runnen nog wat checks voordat ze de klok door laten lopen.
Launch window van 2 uur hè
Was een 1 april-grap.quote:
Ja ze gaan nuquote:Op donderdag 2 april 2026 00:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens Everyday Astronaut's filmpje over vandaag wel, alleen weet ik niet precies hoe dat dan gaat
Thunderbirdsquote:Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen zegt dat ze voor een go zouden gaan
Vloeibaar dusquote:Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Viv het volgende:
Wel historisch dit om mee te maken![]()
Bij de vorige bemande maanmissie was ik ongeveer -12 jaar
Mijn vader was 9 toenquote:Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Viv het volgende:
Wel historisch dit om mee te maken![]()
Bij de vorige bemande maanmissie was ik ongeveer -12 jaar
Beter dat dan de boeken in gaan als de man die 4 man de dood in gejaagd heeft.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:19 schreef heywoodu het volgende:
Tien man die GO zeggen en dan ben jij die ene die, zonder dat je gezegd had dat er een probleem was, NO GO moet zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |