abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 00:15:37 #226
38824 crew  Droopie
pi_220488059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:13 schreef heywoodu het volgende:
Iets met extending een hold?
Boehoe, even 5 minuten wachten (ik dan) en dan slapen als ze lang gaan onderbreken
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 00:15:56 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220488066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Klokje op pauze zo dus?
Ze runnen nog wat checks voordat ze de klok door laten lopen.

Launch window van 2 uur hè
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Manager PR/Moderator donderdag 2 april 2026 @ 00:16:24 #228
269689 crew  Viv
pi_220488069
Wel historisch dit om mee te maken O+

Bij de vorige bemande maanmissie was ik ongeveer -12 jaar :+
  donderdag 2 april 2026 @ 00:17:03 #229
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220488078
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ze runnen nog wat checks voordat ze de klok door laten lopen.

Launch window van 2 uur hè
Ja beetje lang.
pi_220488080
Iets van een lock verloren ofzo ?
  donderdag 2 april 2026 @ 00:17:42 #231
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220488083
Go go go go
pi_220488086
Recommendation go
  donderdag 2 april 2026 @ 00:17:51 #233
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220488088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef Sjemmert het volgende:
Iets van een lock verloren ofzo ?
Was een 1 april-grap. :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 april 2026 @ 00:17:57 #234
284411 crew  heywoodu
pi_220488089
Iedereen zegt dat ze voor een go zouden gaan *O*
  donderdag 2 april 2026 @ 00:18:31 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220488094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Volgens Everyday Astronaut's filmpje over vandaag wel, alleen weet ik niet precies hoe dat dan gaat :P
Ja ze gaan nu :D :D YEss!!!!!
  donderdag 2 april 2026 @ 00:18:42 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220488096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen zegt dat ze voor een go zouden gaan *O*
Thunderbirds *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 2 april 2026 @ 00:19:03 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220488097
Spannend dit _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 april 2026 @ 00:19:12 #238
284411 crew  heywoodu
pi_220488099
GO
GO
GO
GO
GO
  donderdag 2 april 2026 @ 00:19:20 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220488103
Zo cool deze poll _O_ _O_

Alles GO :D *O*
  donderdag 2 april 2026 @ 00:19:33 #241
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220488105
Crew is go!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 april 2026 @ 00:19:34 #242
284411 crew  heywoodu
pi_220488107
Tien man die GO zeggen en dan ben jij die ene die, zonder dat je gezegd had dat er een probleem was, NO GO moet zeggen :D :X
  Redactie Frontpage donderdag 2 april 2026 @ 00:19:37 #243
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220488109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Viv het volgende:
Wel historisch dit om mee te maken O+

Bij de vorige bemande maanmissie was ik ongeveer -12 jaar :+
Vloeibaar dus
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 april 2026 @ 00:20:01 #244
284411 crew  heywoodu
pi_220488117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Viv het volgende:
Wel historisch dit om mee te maken O+

Bij de vorige bemande maanmissie was ik ongeveer -12 jaar :+
Mijn vader was 9 toen :D
  donderdag 2 april 2026 @ 00:20:10 #245
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220488119
_O_ *O*
  donderdag 2 april 2026 @ 00:20:58 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220488124
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:19 schreef heywoodu het volgende:
Tien man die GO zeggen en dan ben jij die ene die, zonder dat je gezegd had dat er een probleem was, NO GO moet zeggen :D :X
Beter dat dan de boeken in gaan als de man die 4 man de dood in gejaagd heeft.
  donderdag 2 april 2026 @ 00:21:10 #249
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220488126
Speech speech speech
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')