SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Doet ze nietquote:Op maandag 21 maart 2022 11:28 schreef just me het volgende:
Stel je voor dat Kitty weigert om te vertrekken
wat doet ze vreemd sinds gisterenquote:Op maandag 21 maart 2022 11:30 schreef zodeju het volgende:
Nouchine wil weten wat Salar allemaal gezegd heeft over haar en Salar.....In de dagboekkamer.
Ja stel je voor we kicken afquote:Op maandag 21 maart 2022 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Niets aan de hand...random SL zonder reden.
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat doet ze vreemd sinds gisteren
nous denkt niet aan het geld
Olè!quote:Op maandag 21 maart 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
Het is moeilijk te begrijpen dat dit nooit het officiële BB-nummer is geworden.
https://streamable.com/91kwrg
Die jongen is zo eerlijk en braafquote:Op maandag 21 maart 2022 11:32 schreef zodeju het volgende:
Salar denkt nooit aan de pot.....zegt hij.![]()
![]()
EEn All star ? van welke editie dan ?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
kitty hoopt op een allstar editie en dat ze dan zeggen we vinden je zo leuk wil je er weer in. En weer is van mij wel erg kort geweest he.
Van alle edities. Dat hadden ze dan al veel eerder moeten doen. Denk dat Sabine, Bart en Ruud daar niet meer op zitten te wachten zoveel jaar na dato.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi heeft toen hij eruit was een paar keer gehuild. In de auto bij een liedje en een paar keer bij de voetbal
Dit avontuur doet meer met je dan ze tevoren kunnen bedenken.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi heeft toen hij eruit was een paar keer gehuild. In de auto bij een liedje en een paar keer bij de voetbal
Die slaapt achter zijn zonnebril en trui daarnet.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Heb Kristof nog niet gezien of gehoord.
wat een mooi woord voor nouch, "graperig"quote:Op maandag 21 maart 2022 11:48 schreef Sestra666 het volgende:
nous wil 10min douchen.. graperig kind
Waar zijn haar lievelingen?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Die houding van Kitty bij Kristof zittend....tekenend.
Nou daar denken ze hier anders over, maar ik ben het met je eens , heb genoten van iedereen stuk voor stuk, heb net nog een keer de uploads van @DGK_Tegengas teruggekeken, omdat ik het allemaal nog eens rustig terug wilde zien.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar even de stream terugkijken
Ik was gestopt met BB... Maar nu is er eindelijk weer leven. Beetje jammer dit.Kennelijk had ik gewoon even moeten doorzetten.
Die was nog niet opgestaan....die sliep.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:58 schreef Silves het volgende:
Is het nu alleen weer kris die bij de gasten zit?
Waarom denken ze er hier anders over dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou daar denken ze hier anders over, maar ik ben het met je eens , heb genoten van iedereen stuk voor stuk, heb net nog een keer de uploads van @:DGK_Tegengas teruggekeken, omdat ik het allemaal nog eens rustig terug wilde zien.
geen idee, heb niet 1 positief ding kunnen ontdekken op de COS over de oud bewoners, en er werd heel de tijd geklaagd over ze.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom denken ze er hier anders over dan?
grote deel negatief over kitty en dat was haar eigen gedrag die dat veroorzaaktequote:Op maandag 21 maart 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen idee, heb niet 1 positief ding kunnen ontdekken op de streams over de oud bewoners, en er werd heel de tijd geklaagd over ze.
Eigenlijk kan je ook niet klagen want het was Kitty, Kitty ten voeten uit.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
grote deel negatief over kitty en dat was haar eigen gedrag die dat veroorzaakte
Maar das toch ook een beetje de essentie van de COS? Commentaar geven op wat we zienquote:Op maandag 21 maart 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen idee, heb niet 1 positief ding kunnen ontdekken op de COS over de oud bewoners, en er werd heel de tijd geklaagd over ze.
Klopt maar ik denk altijd als ze eruit zijn dan zijn het in mijn ogen gewone mensen die ik niet ken en ik oordeel dan niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar das toch ook een beetje de essentie van de COS? Commentaar geven op wat we zien![]()
Nee ik vind kitty en goelijooh niet leuk, maar het bracht wel leven op de streams! We hadden weer iets om over te zagen en te klagen
Treu... maar nu waren ze er weer ff inquote:Op maandag 21 maart 2022 12:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk altijd als ze eruit zijn dan zijn het in mijn ogen gewone mensen die ik niet ken en ik oordeel dan niet meer.
Ach ja over de inhoud kan ik me niet uitspreken want ik heb nog niet alles gezien. Zit nu terug te kijken.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen idee, heb niet 1 positief ding kunnen ontdekken op de COS over de oud bewoners, en er werd heel de tijd geklaagd over ze.
Dit bedoelde ikquote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar das toch ook een beetje de essentie van de COS? Commentaar geven op wat we zien![]()
Nee ik vind kitty en goelijooh niet leuk, maar het bracht wel leven op de streams! We hadden weer iets om over te zagen en te klagen
quote:Op maandag 21 maart 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach ja over de inhoud kan ik me niet uitspreken want ik heb nog niet alles gezien. Zit nu terug te kijken.
Maar of de oud bewoners nu irritant zijn of niet, het is wel vermakelijker/leuker om naar te kijken imho dan naar die lamme tamme zonnende mensen.
Kris is gewoon opgeweest hoor, heeft mee ontbeten en een tijdje bij de gasten in de tuin gezeten. En is toen pas even naar binnen gegaan om te gaan liggen.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die was nog niet opgestaan....die sliep.
In de tuin sliep hij al met zonnebril en trui over zijn hoofd.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Kris is gewoon opgeweest hoor, heeft mee ontbeten en een tijdje bij de gasten in de tuin gezeten. En is toen pas even naar binnen gegaan om te gaan liggen.
Dat wel, maar hij is wel gewoon opgestaan vanmorgen toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
In de tuin sliep hij al met zonnebril en trui over zijn hoofd.
Hij stond als eerste onder de douchequote:Op maandag 21 maart 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Kris is gewoon opgeweest hoor, heeft mee ontbeten en een tijdje bij de gasten in de tuin gezeten. En is toen pas even naar binnen gegaan om te gaan liggen.
Ik heb hem nooit kunnen verstaanquote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
Jeetje, die Dimi is echt niet te verstaan.
Welk ene?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]Over de ruzie maar ook over dat ene vraagt ze aan Salar...nee daar heeft hij niet over gehad.
Nouchine weet drommels goed wat ze allemaal gedaan heeft gisteravond.
Nog geen last vanquote:Op maandag 21 maart 2022 12:22 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar je irritatie schuift dan op naar de volgende bewoner en het worden steeds minder.....nu is het nog Grace en Nouchine Grace loopt voor maar na gisteren denk ik dat ook Nouchine veel irritatie op gewekt heeft.
Ja, klopt maar is buiten in slaap gevallen tussen het gekakel van de andere bewoners.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij is wel gewoon opgestaan vanmorgen toch?
Ik versta er ook bijna niets van, dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
Jeetje, die Dimi is echt niet te verstaan.
Ze zaten allemaal bij het ontbijt hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij is wel gewoon opgestaan vanmorgen toch?
Vannacht wilde Noes hem zoenen, Salar draaide zn hoofd weg, en zei Noes denk om de camera's.quote:
Dat jij dat er nog uit hebt kunnen halen , respectquote:Op maandag 21 maart 2022 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
Dimi's verhaal is moeilijk te volgen.
iets over sex gehad voordat hij BB in ging November?....meisje dacht dat ze relatie hadden terwijl ze daarna nooit meer hadden afgesproken.
Dat hij voor BB nooit succes had en nu ineens drie meisjes op hem wachten. Biertjes drinken op zijn kamer alleen. Zijn zus... sigaretten roken...moest ff naar buiten...
Het is niet alleen het Belgisch wat moeilijk te volgen is hij springt ook van de hak op de tak en binnensmonds...
En mensen maar claimen hier dat het 'broer / zus' is 'puur vriendschappelijk'quote:Op maandag 21 maart 2022 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vannacht wilde Noes hem zoenen, Salar draaide zn hoofd weg, en zei Noes denk om de camera's.
Hij sloeg Nouch gewoon van zich af en ze kwam maar teug toen hij zo misselijk was als een kat. Nouch moet zich schamenquote:Op maandag 21 maart 2022 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vannacht wilde Noes hem zoenen, Salar draaide zn hoofd weg, en zei Noes denk om de camera's.
Jammerquote:Op maandag 21 maart 2022 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja dat ging weer zo in fluister toon en hij begreep het meteen en zei nee.
Dus geen idee.
Vanuit Salar wel die sloeg Nouch elke keer van zich af Hij was zo misselijk als een katquote:Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
En mensen maar claimen hier dat het 'broer / zus' is 'puur vriendschappelijk'
ging over 3 vrouwen die beweerden een relatie met hem te hebben terwijl hij in het huis zatquote:Op maandag 21 maart 2022 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
iets over sex gehad voordat hij BB in ging November?....meisje dacht dat ze relatie hadden terwijl ze daarna nooit meer hadden afgesproken.
Salar heeft wederom bewezen een heer te zijnquote:Op maandag 21 maart 2022 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb dronken ook wel eens iemand gezoend, waar ik niet dronken nooit mee zou zoenen (ook een vriendin)quote:Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
En mensen maar claimen hier dat het 'broer / zus' is 'puur vriendschappelijk'
kloptquote:Op maandag 21 maart 2022 12:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vanuit Salar wel die sloeg Nouch elke keer van zich af Hij was zo misselijk als een kat
quote:Op maandag 21 maart 2022 12:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb dronken ook wel eens iemand gezoend, waar ik niet dronken nooit mee zou zoenen (ook een vriendin)
Heeft bewezen hoe dronken hij ook is zijn koppie erbij houdt.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar heeft wederom bewezen een heer te zijn
Vindt het ook niet meer dan normaal, allemaal toch een beetje een kater en eigenlijk wil je rustig van de zon genieten en je gedachten laten gaat.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
is ook niet veel gespreksstof meer buiten
kitty, peter en salar en goelio
Ik las gisteren dat het tussen hem en Vera moeizaam ging ?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ging over 3 vrouwen die beweerden een relatie met hem te hebben terwijl hij in het huis zat
dat er zoveel dingen verzonnen worden. en dat het hem allemaal niks boeit.
nouss is helemaal bang voor wat ze krijgt te lezen over zichzelf
dat heb ik niet zo goed meegekregen. wel dat t anders was nu buiten het huisquote:Op maandag 21 maart 2022 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat het tussen hem en Vera moeizaam ging ?
het was moeilijker buiten huisquote:Op maandag 21 maart 2022 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat die meiden betreft :quote:Op maandag 21 maart 2022 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
Dimi's verhaal is moeilijk te volgen.
Dat hij voor BB nooit succes had en nu ineens drie meisjes op hem wachten. Biertjes drinken op zijn kamer alleen. Zijn zus... sigaretten roken...moest ff naar buiten...
Het is niet alleen het Belgisch wat moeilijk te volgen is hij springt ook van de hak op de tak en binnensmonds...
Nee, het is wel andersquote:Op maandag 21 maart 2022 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2022 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
zo had ik het ook begrepen, maar ze zijn nog wel samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |