WK-kwalificatie kan nog wel leuk zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook helemaal geen zin in.
Dat is nog wel een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK-kwalificatie kan nog wel leuk zijn.
Portugal - Italië genot
Ja die oefenpotjes van Nederland sla ik sowieso over.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is nog wel een leuke wedstrijd.
Ik ga wel even kijken hoe Louis dat nieuwe systeem er even in slijt.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die oefenpotjes van Nederland sla ik sowieso over.
Hebben ze een Antony bokszak?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle frustraties van gisteren er prima uitgeslagen bij het boksen(wel een sport @:caland ) @:fetx @:lenny_leonard
Zo maar eens een klein bordje pasta maken @:drizzt @:balde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Boksen is geen sport.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle frustraties van gisteren er prima uitgeslagen bij het boksen(wel een sport @:caland ) @:fetx @:lenny_leonard
Zo maar eens een klein bordje pasta maken @:drizzt @:balde
Proletenzooi al die vechtsporten, voor het domste en laagste allooi van deze samenleving. Was zaterdagavond ook weer een groot succes.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Coco het volgende:
@:Calandzal eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de big 4 is het nog steeds hard werkengraag op anoniem
Als je net begint ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal eens niet
bij de big 4 is het nog steeds hard werken
die klootzak gaat in discussie met godquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Coco het volgende:
@:CalandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Dit lijkt mij ook een strontpot. Graag duiding. @aTypischquote:Op maandag 21 maart 2022 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor @:Lenny_Leonard
[ twitter ]
Ik snap het hele NFT gebeuren niet echt. En het interesseert me ook echt geen reet. Ik speel hem door naar user @aTypischquote:Op maandag 21 maart 2022 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor @:Lenny_Leonard
[ twitter ]
Het enige dat je moet weten is dat NFT voor proleten is.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap het hele NFT gebeuren niet echt. En het interesseert me ook echt geen reet. Ik speel hem door naar user @:atypisch
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook een strontpot. Graag duiding. @:atypisch
[ twitter ]
helaas, daarvoor moet je in het BTC forum zijnquote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap het hele NFT gebeuren niet echt. En het interesseert me ook echt geen reet. Ik speel hem door naar user @:atypisch
Daar heb ik een moeizame band mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
helaas, daarvoor moet je in het BTC forum zijn
@:nattekat kan je vast helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |