Dat weet ik niet precies, ik kan de tweets van die Bart niet zien, ik zie alleen dat Pierre niet bepaald positieve reacties op zijn tweet krijgt.quote:
Ik heb liever dat je daar niet meer komt.quote:
Het zal niet meer gebeurenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je daar niet meer komt.
Doorgaans nog al een eng links kliekje.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je daar niet meer komt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:42 schreef Caland het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:bart_sanders’s Tweets.
Ik ken die hele Bart Sanders niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie is Bart Sanders? Hij komt op mij een beetje gekleurd over
Oh wacht...
[ afbeelding ]
Verrassend.
Pierre is een ongekend vermoeiende man.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik volg Pierre niet gelukkig en al die programma's met gelul over sport eigenlijk ook niet
Hij heeft wel een irritant accent. (doet ook de pantalic podcast)quote:Op maandag 21 maart 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh.
Waarschijnlijk is het een totaalmongool dus
Helaas heeft Koert mij onterecht geblokkeerd.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
Koert heeft ook al last van een Dramaandag.
[ twitter ]
Daar zal je het zelf dan wel naar gemaakt hebben. Koert is een vriendelijke man.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas heeft Koert mij onterecht geblokkeerd.
@:lenny_leonard
quote:Op maandag 21 maart 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zal je het zelf dan wel naar gemaakt hebben. Koert is een vriendelijke man.
Waarvan aktequote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens staat dit los van het personeelsuitje.
Het personeelsuitje is vrijwilligerswerk gaan doen in verschillende buurthuizen. Er zou daarna een borrel komen, maar die is afgelast wegens de Ramadan dus dat is niet inclusief genoeg.
Ik heb mij niet ingeschreven voor het personeelsuitje
quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens staat dit los van het personeelsuitje.
Het personeelsuitje is vrijwilligerswerk gaan doen in verschillende buurthuizen. Er zou daarna een borrel komen, maar die is afgelast wegens de Ramadan dus dat is niet inclusief genoeg.
Ik heb mij niet ingeschreven voor het personeelsuitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |