Want dode soldaten is hij niet aan het vervangen?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het over voedsel en brandstof
Daarnaartoe gelokt op basis van valse beloften en in sommige gevallen zelfs met vliegtuigen ingevlogen. Zaten inderdaad veel mannen tussen, maar ook moeders met kinderen e.d.quote:
Zo onbeperkt dat er in Syrië en Libië manschappen gerekruteerd moeten worden, er materieel vanuit Abchazië moet komen en ze de Chinezen om voedselrantsoenen smeken.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
« Onbeperkt »![]()
Onbeperkt mannenvlees in de Oekraïense gehaktmolen gooien, dat stopt echt als mensen, ouders, vaders en moeders doorkrijgen wat er echt gebeurt.
Voor de ingesloten Oekraïners ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Want dode soldaten is hij niet aan het vervangen?
En wat voedsel en brandstof betreft: ook dat raakt op.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Als hier niks gebeurd is dat toch goed?
We konden toch prima ingrijpen want de VS steunde ons toch? Er zou toch geen centje pijn zijn als we als NATO Putin Oekraiene uit gingen schoppen? Want de VS zou onze gaten wel vullen, de gebreken gladstrijken en zorgen voor de serieuze gevechtskracht... Nou mooi niet dus.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:02 schreef CoolGuy het volgende:
Niet qua boots on the ground in Oekraïne nee. Nogmaals, hoe is dat anders dan wat hij altijd al zei dan?
Wat logisch is, dat is alleen wanneer Rusland een NAVO land aanvalt.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
We konden toch prima ingrijpen want de VS steunde ons toch? Er zou toch geen centje pijn zijn als we als NATO Putin Oekraiene uit gingen schoppen? Want de VS zou onze gaten wel vullen en de gebreken gladstrijken... Nou mooi niet dus.
Een artikel 5 is helemaal niet ter sprake gekomen.
Oh dit gaat om wat schijnbaar iemand in deze reeks geroepen heeft? Dit is gewoon even je gelijk halen? Ja nee, daar hou ik me verder buiten.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
We konden toch prima ingrijpen want de VS steunde ons toch? Er zou toch geen centje pijn zijn als we als NATO Putin Oekraiene uit gingen schoppen? Want de VS zou onze gaten wel vullen, de gebreken gladstrijken en zorgen voor de serieuze gevechtskracht... Nou mooi niet dus.
technisch gezien alleen wanneer Rusland een NAVO land boven de kreeftskeerkring aanvaltquote:Op zondag 20 maart 2022 22:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat logisch is, dat is alleen wanneer Rusland een NAVO land aanvalt.
Wie zei dit dan?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
We konden toch prima ingrijpen want de VS steunde ons toch? Er zou toch geen centje pijn zijn als we als NATO Putin Oekraiene uit gingen schoppen? Want de VS zou onze gaten wel vullen, de gebreken gladstrijken en zorgen voor de serieuze gevechtskracht... Nou mooi niet dus.
Duh...quote:Op zondag 20 maart 2022 22:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Wat logisch is, dat is alleen wanneer Rusland een NAVO land aanvalt.
Oh god, beginnen de blauwen nu ook al?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:13 schreef CoolGuy het volgende:
Oh dit gaat om wat schijnbaar iemand in deze reeks geroepen heeft? Dit is gewoon even je gelijk halen? Ja nee, daar hou ik me verder buiten.
Nukes? Nee... dan zouden de russen om de stad ook allemaal sterven, al dan niet door stralingsziekte achteraf. En de stad zal dan voor een jaar of 10 niet bruikbaar zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Klinkt alsof er vanaf die dag veel zwaardere wapens (nukes?) gaan worden ingezet.
Dit zijn dus de Oekraïners die dit bij de eigen bevolking doen hè?quote:
Dat was ik niet, want ik weet dat je gelijk had.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Het is treurig.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn dus de Oekraïners die dit bij de eigen bevolking doen hè?
Oorlog doet rare dingen met mensen.
Ik ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig wie dit dan gezegd hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Nee, was jij ook niet... Ik zat mobiel dus heb niet heel kritisch naar de namen gekeken...quote:Op zondag 20 maart 2022 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was ik niet, want ik weet dat je gelijk had.
Ik
Luister naar Rob de Wijk en Mart Kruif qua hoe het ervoor staat. Zelfs als er een basis in een navoland wordt gebombardeerd is er geen goede vervolgstap denkbaar.
Die mensen kiezen er wel zelf voor om zo Mongolig te doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is treurig.
Maar ook nu geldt wederom, als Poetin Oekraïne niet binnengevallen was, was dit niet gebeurd.
De helft hier denkt zo.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig wie dit dan gezegd hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |