Apart dat ze die potjes niet weten te pakken.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:31 schreef yats het volgende:
Weet puntverlies tegen een degradatiekandidaat...Dit kan echt niet
Daar kijkt niemand naar. Behalve @Dagoduckquote:Op zondag 20 maart 2022 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is vanavond nog een topwedstrijd!
Omdat er toch niemand in het stadion zit tijdens competitiewedstrijden. Alleen Europees trekken ze publiek.quote:
Dat ken ik ergens van Yatsquote:Op zondag 20 maart 2022 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand in het stadion zit tijdens competitiewedstrijden. Alleen Europees trekken ze publiek.
Genot. Ben nog even uit eten.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kijkt niemand naar. Behalve @:Dagoduck
Nooit geweten dat het in de kuip ook zo leeg isquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
Het is niet de week van Bruno Martins Indi
Je weet dat Alkmaar op een half uurtje van Amsterdam ligt?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het in de kuip ook zo leeg is
Nee, zonder gein. In Arnhem is het ook veel te leeg inderdaad. Maar ik vind het toch gek dat je als structurele nummer 4 zo weinig publiek trekt in een regio waar geen verdere concurrentie is.
Dit is in Tilburg.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand in het stadion zit tijdens competitiewedstrijden. Alleen Europees trekken ze publiek.
Die hebben ook wel een renovatie meegemaakt, dat was vroeger altijd maar een saaie bende. Het is niet echt mijn sfeer, maar zit toch aardig vol altijd en best fanatiekquote:
Ik vind het ook wel een prima club voor de eredivisie nu.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben ook wel een renovatie meegemaakt, dat was vroeger altijd maar een saaie bende. Het is niet echt mijn sfeer, maar zit toch aardig vol altijd en best fanatiek
Ondanks dat @:lenny_leonard het regelmatig laat afweten
Het zit niet echt mee.quote:
Ik zit in mijn stamkroeg en heb bier. Het is allemaal wel prima.quote:
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit in mijn stamkroeg en heb bier. Het is allemaal wel prima.
Goed bezig!quote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit in mijn stamkroeg en heb bier. Het is allemaal wel prima.
Jullie mogen toch niet mopperen.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg teleurstellend.
Hofland wel lekker bezig. Eindelijk de lord weer in actie.
Extra kaarten nodig zag ik, het leeft!quote:Op maandag 21 maart 2022 11:31 schreef MC-M het volgende:
Sparta-uit ook weer present @:maxi-mus
Sparta Marsch meezingen genot.
Afscheidstournee van de Eredivisie he.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Extra kaarten nodig zag ik, het leeft!
quote:Op maandag 21 maart 2022 15:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shirt is weer terug![]()
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)feyenoord-klassieker
Nu even iets verstandigs mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |