Ik hoop het. Vooral voor hem.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In de hemel is het altijd mooi weer.
En Hans de Jong...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef KNAK het volgende:
Pelleboer heeft een maatje erbij. Saampjes slap ouwehoeren over het weer
Elke dag op een andere locatie BBQ'en zuipen en nog even het weer presenteren.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:57 schreef Remco het volgende:
Piet werkte altijd, in zijn SBS tijd heeft die volgensmij in een aantal jaar geen vakantie gehad.
Het NOS-journaal opende ermee. Het is eventjes belangrijker dan Oekraïne (geen statement, gewoon een constatering).quote:
Ik ook nietquote:
Viel ook weinig te zien dat hij ziek wasquote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Donderdag nog op tv geweest. Wat sneu.
Je ziet wel dat hij heel mager isquote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
Die laatste zinnen...quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
Dat was hij al een hele tijdquote:
"Dat voorjaar zet nog wel even door. Ik ook"quote:
Ik kijk nooit naar zijn weerbericht dus dat wist ik nietquote:
Zal ook wel door de ziekte zijn, maar ik dacht die man is gewoon oudquote:Op zondag 20 maart 2022 18:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar zijn weerbericht dus dat wist ik niet
Echt he? Schrok me wezenloos. Van de week nog naar zijn weerbericht zitten luisteren en ineens dit. Heel gek, maar het raakt me echt. Terwijl ik de man niet ken.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:59 schreef K21 het volgende:
Zo, die komt even onverwacht.![]()
Rust in vrede, Piet.
Ik vind wel dat qua stem het niet meer heel krachtig klinkt ofzo.... maar dan een paar later overlijden aan kanker.. En met die laatste zinnen heb je ook niet het idee dat hij dat zo snel zag aankomen...quote:Op zondag 20 maart 2022 18:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Viel ook weinig te zien dat hij ziek was
Wat ontzettend sneu zeg. Nu je het weet zie je hier wel dat hij magerder is, ziet er moe uit en klinkt wat hees/kortademig. Maar wat ik zeg, nu je het weet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
Dat had ik ook, maar meer in de veronderstelling dat het een oude man aan het worden isquote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind wel dat qua stem het niet meer heel krachtig klinkt ofzo.... maar dan een paar later overlijden aan kanker.. En met die laatste zinnen heb je ook niet het idee dat hij dat zo snel zag aankomen...
Zijn vervanger op radio zei zaterdag dat ie verwachte dat Piet de over een paar dagen weer het weer zou doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind wel dat qua stem het niet meer heel krachtig klinkt ofzo.... maar dan een paar later overlijden aan kanker.. En met die laatste zinnen heb je ook niet het idee dat hij dat zo snel zag aankomen...
Maar wel een mooi einde zo. Beter dan een lijdensweg van enkele wekenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn vervanger op radio zei zaterdag dat ie verwachte dat Piet de over een paar dagen weer het weer zou doen.
"Dat voorjaarsweer zet nog wel even door hoor"quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op aarde. Maar de hemel is eeuwig he. Eeuwig het weer moeten voorspellen??quote:Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Juist niet.Dan valt weinig te voorspellen en volgens mij was dat wat hij het liefste deed.
Jaquote:Op zondag 20 maart 2022 18:26 schreef Benny het volgende:
[..]
"Dat voorjaarsweer zet nog wel even door hoor"
"Ik ook"
quote:Het land waar we elke dag hopen op wat beter weer
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
Het enige mooie hiervan is dat hij het weer nu zelf van bovenaf bepaalt. Dat mag vast van God.quote:
Dan gaan we een mooie periode tegemoetquote:Op zondag 20 maart 2022 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het enige mooie hiervan is dat hij het weer nu zelf van bovenaf bepaalt. Dat mag vast van God.
Elfstedentocht 2022 bevestigdquote:Op zondag 20 maart 2022 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaan we een mooie periode tegemoet![]()
Hij was blijkbaar een echte bikkel.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
Als hij die vriesellende maar in Fryslân houdt.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaan we een mooie periode tegemoet![]()
Dat kijk ik uit principe niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |