SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
valt wel mee, het is al laat hè.. maar wel muziek uit mijn tijdquote:
Zo is het ook in mijn YT-mix terecht gekomen. Ik zocht naar Broken van Evanescence en kreeg toen allemaal nummers met Broken voorgeschoteld. En die heb ik toen geluisterd.quote:
Dat is ook een manier om nieuwe muziek te leren kennen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo is het ook in mijn YT-mix terecht gekomen. Ik zocht naar Broken van Evanescence en kreeg toen allemaal nummers met Broken voorgeschoteld. En die heb ik toen geluisterd.
Ik ben een luie luisteraar. Ik zet heel vaak zo'n mix op die YT me voorschotelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om nieuwe muziek te leren kennen.
Ik heb nog nooit een YT mix beluisterd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben een luie luisteraar. Ik zet heel vaak zo'n mix op die YT me voorschotelt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een YT mix beluisterd.
Ik luister sowieso nauwelijks muziek via YT…
Miss Montreal - Just A Flirt…
Ik luister eigenlijk voornamelijk via YT. Vraag me niet waarom, want ik heb ook een betaald Spotify-account en bij YT krijg ik reclame tussendoor. Maar ik vind het om een of andere reden makkelijker.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een YT mix beluisterd.
Ik luister sowieso nauwelijks muziek via YT…
Miss Montreal - Just A Flirt…
Een YT abo is best duur, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk voornamelijk via YT. Vraag me niet waarom, want ik heb ook een betaald Spotify-account en bij YT krijg ik reclame tussendoor. Maar ik vind het om een of andere reden makkelijker.
Ik associeer YT met filmpjes, niet met muziek.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk voornamelijk via YT. Vraag me niet waarom, want ik heb ook een betaald Spotify-account en bij YT krijg ik reclame tussendoor. Maar ik vind het om een of andere reden makkelijker.
Weet ik niet. Ik ga niet voor twee dingen betalen en de kinderen wilden Spotify.quote:
volgens mij betaal ik nietsquote:
Ik vind het bewegend beeld erbij wel leuk vaak. Maar net zo vaak heb ik het op de achtergrond aanstaan en kijk ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik associeer YT met filmpjes, niet met muziek.
Ben ook geen videoclip liefhebber, misschien is dat het…
Maar je kan het ook zonder advertenties hebben. En daar betaal je dan voor.quote:
Gratis..... zijn ze zo wanhopig?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg vandaag een gratis Viaplay account aangeboden voor de F1.
Mw. MM blij…
Als je betaalt, krijg je geen reclame meer. En wellicht nog meer dingen, maar dat weet ik niet.quote:
oh die advertenties zijn vaak maar heel kortquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je kan het ook zonder advertenties hebben. En daar betaal je dan voor.
Nee, mijn buren hebben een account en die mogen er 2 streams tegelijk mee bekijken.quote:
Dat is aardig van jullie buren!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn buren hebben een account en die mogen er 2 streams tegelijk mee bekijken.
Die 2e gebruiken ze niet, dus die hebben wij van hun gekregen…
`quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn buren hebben een account en die mogen er 2 streams tegelijk mee bekijken.
Die 2e gebruiken ze niet, dus die hebben wij van hun gekregen…
Ik was vanmiddag naar honkbal en mw. MM was bij hen de kwalificatie kijken, omdat wij geen abonnement hebben daarvoor. En toen kwam ze thuis met een accountje…quote:
Goed gehosseldquote:Op zondag 20 maart 2022 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag naar honkbal en mw. MM was bij hen de kwalificatie kijken, omdat wij geen abonnement hebben daarvoor. En toen kwam ze thuis met een accountje…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |