Hij zal zich vast bij haar thuis voelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Toch leuk om te weten dat zijn moeder Corsica heet
Wat mij de betreft de minste winnaar van de jaren '90. Ruth was toch wel een paar klassen beter dan dit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Een van de mindere winnaars, een van de betere nummers van de avond.
Gewoon zondequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:12 schreef sportfreak het volgende:
En dan nu het afscheid van Luxemburg
Dit is een redelijk nummer, Beter dan veel van de (niet-recente) inzendingen van San Marino bijvoorbeeld. Ik zou ze graag terugzien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:12 schreef usagi414 het volgende:
Zullen we Luxemburg nooit ooit gaan terugzien ? Op basis van dit nummer hoeft het van mij niet.
Die heb ik dus gemist, The Roopquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef NailQueen het volgende:
In Barcelona was The Roop bezig. En ben ik verplicht om te kijken want het is The Roop.
Dus heb ik hier nog wat gemist?
Ierland is intussen geweest, ik laat het aan jou over of je daar iets aan gemist hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef NailQueen het volgende:
In Barcelona was The Roop bezig. En ben ik verplicht om te kijken want het is The Roop.
Dus heb ik hier nog wat gemist?
Daar zong iedereen toch mee bij het grote songfestivalfeest?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ierland is intussen geweest, ik laat het aan jou over of je daar iets aan gemist hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |