Terwijl die van 1998 wel heel erg goed was van de UKquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:29 schreef sportfreak het volgende:
Als je zou zeggen dat dit de Britse inzending voor 2021 was zou je ook direct gelooft worden, zo heeft de tijd daar stil gestaan.
Dan zouden ze wmb iets verrassend goeds hebben gestuurd, eerlijk gezegd. Deze kwaliteit hebben we in ieder geval de afgelopen 10 jaar niet van ze gezien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:29 schreef sportfreak het volgende:
Als je zou zeggen dat dit de Britse inzending voor 2021 was zou je ook direct gelooft worden, zo heeft de tijd daar stil gestaan.
In vergelijking met de rest hadden we ook kunnen winnen.quote:
Dan zou haar podcast aflevering met Aran Bade eens luisteren! Echt niets aan het toeval overgelaten destijds, echt enorme professionalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ruth doet het echt fantastisch. Ze weet wat ze doet!
En begin van een grote carrière in Nederland.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan zou haar podcast aflevering met Aran Bade eens luisteren! Echt niets aan het toeval overgelaten destijds, echt enorme professional
Het legendarische duet vanuit Amstelveen en Millstreetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En begin van een grote carrière in Nederland.
Met een beetje hulp van Paul de Leeuw.
Voor mij is dat duidelijk Sloveniequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:39 schreef usagi414 het volgende:
Van de drie debutanten is Kroatië voor mij het minste.
Voor zover ik me herinner was het wel een leuk jaar, behalve dan dat ik naar de middelbare school moest.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:40 schreef Sableheart het volgende:
@:Strani hoe was 1993? beetje uniek in stijl vergeleken met de rest van het festival, zo te horen?
Wat tekst zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:40 schreef Sableheart het volgende:
@:Strani hoe was 1993? beetje uniek in stijl vergeleken met de rest van het festival, zo te horen?
quote:All men are so selfish
That they mistake "manly" for "macho"
All men are so cocky
That they forget to be thankful
It's in their nature
They submit to their vanities
They are driven by their wish to triumph
And nothing more
https://lyricstranslate.com/en/hombres-men.html
Dit is Cyprus al, Spanje was de vorige.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Oh, is dit Spanje? Dan moeten we @:strani taggen. Helaas treed hij nu op in Barcelona als Subwoolfer.
Ik was even bij Senhit's Onewomanshow in Barcelonaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit is Cyprus al, Spanje was de vorige.
Dan te bedenken dat ik voetbal aan het kijken was. Ik hou het allemaal niet meer bij!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Oh, is dit Spanje? Dan moeten we @:strani taggen. Helaas treed hij nu op in Barcelona als Subwoolfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |